Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aha, we zijn dus begonnen op dat kleine onderste eilandje zie ik? Het kleine schiereiland is in ieder geval van mij! Gaat nog interessant worden eenmaal we bruggen moeten bouwen naar de andere eilanden, wat snel gaat moeten gebeuren want ik heb naar mijn aanvoelen al de helft van de caves geplunderd :$

Link to comment
Delen op andere websites

Aha, we zijn dus begonnen op dat kleine onderste eilandje zie ik? Het kleine schiereiland is in ieder geval van mij! Gaat nog interessant worden eenmaal we bruggen moeten bouwen naar de andere eilanden, wat snel gaat moeten gebeuren want ik heb naar mijn aanvoelen al de helft van de caves geplunderd bloos.gif

Ja door jouw heb ik geen iron meer..

Link to comment
Delen op andere websites

Aaah, Minecraft. ^_^ Ooit aangeschaft maar na een tijdje in je eentje spelen is de lol er wel vanaf. Ik zal binnenkort ook eens een kijkje komen nemen op de server (nooit multiplayer gespeeld).

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom eigenlijk dat Mumble en geen Teamspeak? Nu moet ik nog een extra programma downloaden. :puh: Is dat Mumble al eens gebruikt in de afgelopen dagen?

Omdat Mumble gratis bij het pakket zit van de server, en waarom dan het niet gebruiken :), je bent niet verplicht om het te gebruiken :puh:,

Heb trouwens nog niemand anders in de Mumble server gezien dan mezelf :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

^_^ ben vanacht heel wat opgeschoten

Ik zag het, hoe kom je aan zoveel varkens? Je huis ziet er goed uit trouwens. (even een kijkje genomen :$)

Springen er gewoon in lol. Eerst 1,2 en de 3e kwam er vanochtend in jumpen.
Link to comment
Delen op andere websites

^_^ ben vanacht heel wat opgeschoten

Ik zag het, hoe kom je aan zoveel varkens? Je huis ziet er goed uit trouwens. (even een kijkje genomen :$)

Springen er gewoon in lol. Eerst 1,2 en de 3e kwam er vanochtend in jumpen.

:oo Dat wil ik ook wel haha

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...