Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Well I guess dat ik dan maar weer met singleplayer ga beginnen dan. :/

Waarom geen server?

Omdat de gta forum server gestopt is, geen zin om alweer een nieuwe server te beginnen.

Well I guess dat ik dan maar weer met singleplayer ga beginnen dan. :/

Waarom geen server?

Omdat de gta forum server gestopt is, geen zin om alweer een nieuwe server te beginnen.

Ik heb nog wel een nederlandse server die al bijna 3 jaar online is waar je wel op kan spelen. ;p

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat de gta forum server gestopt is, geen zin om alweer een nieuwe server te beginnen.

De server ligt er nu uit wegens inactiviteit, echter nu de vakantie aanbreekt kunnen we nog wel een poging wagen :)

Ik zou wel interesse hebben in een nieuwe poging, heb wel weer zin om Minecraft te gaan spelen en dit zou dan een perfecte gelegenheid daarvoor zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel mijn interesse gehad in Minecraft. Maar ik betaal er geen twintig euro voor terwijl ik voor dat geld ook Max Payne kan kopen :$

Afaik is er gewoon een gratis versie op de website, weet het echter niet meer zeker.
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk kan je offline toch gewoon gratis spelen?

De launcher is gratis, dan typ he random naam en ww in, zegt ie 'can't connect' 'play offline' ofzo, en dan speel je toch gewoon gratis?

Ps. Ik hoop dat ik hier niets verkeerds of tegen de regels heb gezegd? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk kan je offline toch gewoon gratis spelen?

De launcher is gratis, dan typ he random naam en ww in, zegt ie 'can't connect' 'play offline' ofzo, en dan speel je toch gewoon gratis?

Ps. Ik hoop dat ik hier niets verkeerds of tegen de regels heb gezegd? :$

Nee dat gaat net zonder dat je Mincraft gedownload hebt.

De launcher die start enkel MC op, echter moet dan wel Mincraft op je PC staan. Als je MC gekocht hebt en je logt in dan download hij automatisch de benodigde bestanden, waarna je het kan opstarten.

Conclusie: Je moet eerst de bestanden van Minecraft hebben voordat je "offline" kan spelen. ;)

We zouden misschien een minecraft forum savegame kunnen beginnen, iedereen bouwt altijd iets bij, lijkt me een leuk idee.

Of gewoon een server zoals er ook al eerder is geweest. Nu het vakantie is kunnen we wel een poging wagen.

Oja, en op de server kan je ook gewoon als "offline" modus spelen ;):)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm nee, ik bedoel niet een server. Echt gewoon bijvoorbeeld een huis, waar iedereen dan om te beurt iets bijzet ofzo.

Gaat niet werken, want dan moet die save steeds uitgewisseld worden, opnieuw geupload, andere downloaden, oude weer verwijderen en ga zo maar door.

Niet echt haalbaar met een grote groep mensen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...