Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, een open Portal is nooit een goed idee eigenlijk...

Gisteren 2,5 uur aan 1 gebouw lopen werken, uuuuuh.

20130609031115.png

Heeft veel té lang geduurd...

20130609031147.png

Resultaat is best goed.

20130609031216.png

Rainbow Clash in de verte.

20130609031234.png

Nog steeds twijfels over de Yellow Wool.

20130609031312.png

Marktje!

20130609031354.png

Het gebouw met de X-bracing is een nachtmerrie geweest om bouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, een open Portal is nooit een goed idee eigenlijk...

Gisteren 2,5 uur aan 1 gebouw lopen werken, uuuuuh.

20130609031115.png

Heeft veel té lang geduurd...

20130609031147.png

Resultaat is best goed.

20130609031216.png

Rainbow Clash in de verte.

20130609031234.png

Nog steeds twijfels over de Yellow Wool.

20130609031312.png

Marktje!

20130609031354.png

Het gebouw met de X-bracing is een nachtmerrie geweest om bouwen.

Dit maak je denk ik met een soort editor? Als je dit in survival/creative mode moet doen ben je jaren bezig. :7

Ziet er trouwens wel gelikt uit. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dit maak je denk ik met een soort editor? Als je dit in survival/creative mode moet doen ben je jaren bezig. :7

Nee joh, ik mine al die Iron, Gold, Emerald en Diamond zelf! Yolo!

Euhm, Too Many Items en MCEdit waar nodig en je komt al een eind hoor. Maar zoals je ziet blijft zelfs een Cobblestone gebouw plaatsen nog steeds vrij lang nemen. Oow en ik ben al bijna een jaar bezig aan die stad, dus zo ver zit je er niet naast.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom gebruik je geen creative mode? Of bestond dat een jaar geleden nog niet? :puh:

Creative bestaat sinds 1.8Beta, als ie daarvoor ermee was begonnen moest ie het zonder creative doen.. (Wel kut als je dan van een gebouw af flikkert, kun je weer een dirt toren naar boven maken :7)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom gebruik je geen creative mode? Of bestond dat een jaar geleden nog niet? :puh:

Ik gebruik Creative, maar deze save is al zo oud dat ik blijkbaar geen administratieve rechten er op heb. Oftewel: ik kan geen commands gebruiken, geen command blocks instellen en dergelijke. Ik heb dus Too Many Items nodig om me in Creative of Survival te zetten, er is geen andere manier. Is voor sommige Blocks ook makkelijker om zoeken.

Creative bestaat sinds 1.8Beta, als ie daarvoor ermee was begonnen moest ie het zonder creative doen.. (Wel kut als je dan van een gebouw af flikkert, kun je weer een dirt toren naar boven maken :7)

Ik ben begonnen in Beta 1.4 dus ja, dat is dus daadwerkelijk hoe het destijds ging :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een klein trucje dat ik zelf ook gebruik is de wereld openen voor een LAN verbinding. Hierbij kan je cheats aanzetten en de gamemode op creative instellen. Hierna kan je wel /gamemode gebruiken om jezelf op creative te zetten net als andere administratieve dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog eens tijd om hier wat fotootjes te droppen.

37uj.png

34f.png

xi4.png

Enne... dit is de basis voor het Parlement. Incorrect schaalmodel is ook te zien!

ikb5.png

Ben ondertussen al bijna halverwege. Best wel jammer dat een deel van de heuvel is moeten sneuvelen voor de Westelijke vleugel, maar voor de rest was dit nog een vrij vlak terrein.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag de portal mod geïnstalleerd in minecraft. Wat een geweldige mod :D Zelfs de

sound effects uit portal 2 zijn inbegrepen.

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, uhm... Het is klaar. Nu nog een naam. Heb me gebaseerd op het Hongaars Parlement, maar dat zal ik natuurlijk nooit kunnen evenaren.

mjuh.png

7go.png

qlog.png

qedp.png

7vk.png

Moet wel nog de zijkant en achterkant ontsluiten en aanleggen, maar het gebouw staat er tenminste.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...