Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Probleem is dat het dan nog steeds enorm zou zijn... we dachten eraan om Azië ongeveer vanaf Iran af te snijden, waarin je dus in feite Europa + Afrika + Midden-Oosten zou overhouden (zonder poolkappen)..

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Het toe-eigenen van landen lijkt me niet zo slim, het is misschien een voorstel, misschien met je gang/corp een land gezamenlijk claimen zodat je hier later nog leuke wedstrijdjes mee kan spelen?

Geplaatst: (bewerkt)

Mwa, ik ben niet zo'n voorstander van het hele 'landen' idee. Ik zou zeggen iedereen bouwt waar die wilt en houdt een beetje rekening met elkaar dat we elkaar niet in de weg zitten.

Bewerkt: door Bierbuikje

Voordat de wereldmap erin staat zal nog wel even duren, doordat het aangepast moet worden en daarna moet het nog geüpload worden.

In de tussentijd, is de vorige map erin gezet die je kan bezichtigen of/en waar je kan bouwen. De wereldmap wordt er op een later tijdstip in gezet.

De server kan je bereiken op het volgende ip:

198.20.99.164

Alvast veel plezier :)

Bewerkt: door Crypteq
Geplaatst:

Ik stel trouwens voor dat we Malta als spawn gebruiken!

Elf Blocks aan eiland en daarachter 300 blocks elke kant naar de dichtste kust! :D

Als iedereen nou een beetje gesettled is, is het misschien een idee om ondergronds een wel werkende Fyra naar iedereen te leggen. Zo kun je overal naartoe kijken en blijft het landschap ook een beetje heel. :puh:

Edit: @hieronder ik bedoel ipv kijken gaan

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst:

Overal naartoe kijken? Dat gaat 2000 blocks Cobblestone muur zijn. Ik vind trouwens dat Rails bovengronds net iets mooi toevoegen aan het landschap, zij het dat de baan daadwerkelijk mooi wordt uitgevoerd :puh:

Geplaatst:

ik zou graag mee willen helpen!

het lijkt me heel leuk project.

helaas zal ik even moeten wachten aangezien mn goeie pc nog geen internet heeft :(

Geplaatst:

Nog eens enkele fotootjes!

lcgk.png

b0me.png

ylxt.png

13hl.png

h5g8.png

En nog een extraatje:

upmr.png

Als voorbereiding voor mocht mijn map eens worden gebruikt voor de server ter afwachting van de Wereldmap! :D

Als ik op force update klik krijg ik maar een update tot 1.5.2. Hoe kan ik heb updaten tot 1.6.2?

Bewerkt: door SimonHood

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...