Kryziek Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Wanted vice en ik zijn bezig met een kasteel. Er zijn wel 20x64 cobble aan op gegaan, en dat is alleen de basis nog maar.. Reageren
Venzio Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Wanted vice en ik zijn bezig met een kasteel. Er zijn wel 20x64 cobble aan op gegaan, en dat is alleen de basis nog maar.. Survival mode? Reageren
Basssss Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Zou je mij die save willen sturen? via megaupload ofzo. Dit doe je door na deze locatie te gaan: C:\Documents and Settings\"gebruikersnaam"\Application Data\.minecraft\saves En dan de juiste World naar mij te sturen. Alvast bedankt. Lol, je had het beter via PB even kunnen melden. Ik heb die wereld net 4 minuten geleden verwijderd omdat het enkel voor een klein testje was. Reageren
Kryziek Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Wanted vice en ik zijn bezig met een kasteel. Er zijn wel 20x64 cobble aan op gegaan, en dat is alleen de basis nog maar.. Survival mode? Kun je dat instellen? Maar we spelen niet betaald. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Mijn huis. Met natuurlijk de kassen op het huis voor de nodige voedsel voorziening. Zo ziet 1 van de 20 etages eruit. En niet te missen, een verwarmd (door lava) zwembad op het dak. ^^ Reageren
Venzio Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Raar, ik kon hem eerst wel kopen toen mijn bankpas was gekoppeld maar nu gaat dat niet meer? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 9 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Mijn huis. Kun je mij de savegame sturen? Reageren
Shorty_D Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Zo ey bierbuikje, dat is nog eens briljant gedaan. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Mijn huis. Kun je mij de savegame sturen? Nee, want met wat aanpassingen stuur ik hem in voor de Gold Rush contest. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 (bewerkt) Nee, want met wat aanpassingen stuur ik hem in voor de Gold Rush contest. Houd er rekening mee dat je je inzending alleen vandaag nog in kunt sturen. Ik weet niet hoever je met je ontwerp bent, maar ik zou er een beetje vaart achter zetten. Bewerkt: 9 oktober 2010 door Empire Reageren
Forumrunner Geplaatst: 9 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Na de contest dan? Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 We moetne eens met zn allen hier van gtaforum een server maken voor minecraft classic xd Reageren
TalkingPear Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Dat is nog niet zo'n slecht idee... Reageren
.Corneria. Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Ja, dat is eigenlijk wel nog een goed idee. Wie stemt er in? Reageren
Venzio Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Wie heeft €10 euro paypal? ;d Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.