Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

Ik heb het net weer ff gedaan. Ik was mijn 'cave' maar weer eens aan het wezen verkennen. Alleen ik kwam steeds op plaatsen waar ik niet geweest was. Daardoor vond ik veel iron en coal. Ook vond ik diamond en redstone :dans:. Maar nu had ik een vraag ik doe mijn wereld in de sneeuw (tsjah er was toen veel coal om mee te beginnen). Ik heb nu wat bomen geplant en wat water erbij gezet, maar dat water bevriest steeds. Groeien mijn bomen dan gewoon?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb net met grot/huis uitgebouwd (daar beneden geweest) en heb echt enorme ruimtes gevonden waar enorm veel te vinden is :)

Kwam zelfs in een ruimte waar er ook ondergronds water stroomde, vervolgens half uur geprobeerd weer boven te komen omdat ik de ingang naast de waterval had gedaan, en geen fatsoenlijk trappetje (stenen op elkaar :puh:) had gebouwd.. Xd

Best wel leuk spel:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net mijn eerste goud gevonden. Je kan er niks mee, maar het geeft toch een leuk gevoel. :)

Wil het nu net dat ik onder mijn mijnschacht een heel diep en complex grottencomplex (:puh:) vind vol met kool (heb onderhand al 3x64 kool), ijzer en het goud wat ik net ook al noemde.

Ik heb ook wat lava gevonden, dat ik ga gebruiken als "vuilnisbak" voor mijn kist vol (letterlijk) cobblestone.

Onderweg ook nog een dungeon tegen gekomen. Ik heb totaal geen idee welk monster er spawnt, want ik heb de difficulty op peaceful :puh:

Ik ga de difficulty later wel weer verhogen zodat ik hetgeen wat er spawnt kan farmen. Hopelijk zijn het skeletten, zodat ik een oneindige voorraad pijlen heb. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Update: Look at that!

*afbeelding*

Nice!

Ik ben ook wel begonnen met graven in een grot en heb nu een heel grottenstelsel. Ik vond zonet 7 diamant en 15 red stone.

Ik heb mijn 'Game Difficulty' ook op 'Peaceful' staan totdat ik alles klaar heb wat ik wou doen. :)

Owja: Ik kwam eergisteren mijn huis in (Toen mijn difficulty nog op normal stond) en wat zag ik daar staan...4 CREEPERS. :puh:

Juist op de plek waar ik geen torches had staan namelijk op mijn 'Lonely Corner'.

:)

Bewerkt: door .Corneria.
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een dungeon. Leuk om eens te zien, maar verrekt lastig om te komen met alle monsters die er in de buurt spawnen. Er staan 2 kisten naast met een soort beloningen dat je zover bent gekomen. De kist in het midden spawnt alle monsters. Als je er een fakkel bij zet ben je daar zo vanaf.

Dungeon.png

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Dungeon lijkt me afgeleid van 'Danger'.

:7

Dungeon is Engels voor 'kerker', en daar lijkt het dus ook op. Er spawnen een oneindig aantal monsters totdat je die blauwe kist kapot maakt of de kerker goed verlicht.

Ik heb net ook weer een tweede dungeon gevonden, en ook weer precies onder mijn mijnschacht.

Ik ga dit weekend nog een beetje verder graven tot ik op de bedrock zit.

Dan kan ik mijn schattenjacht naar diamant voort zetten. Ik heb wel een diamanten pickaxe bij me, maar die gebruik ik liever nog niet. Die is voor het geval dat ik Obsidian tegen kom.

Oja, en nog even mijn greenhouse laten zien. :)

noscua.png

En mijn kist vol lelijke cobblestone. :7

rll2rk.png

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...