Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Heb het ook maar "gekocht", snap er totaal niks van :7

Ben net wezen graven, maar op een gegeven moment wordt het donker. Kan iemand mij uitleggen hoe je leven erbij krijgt, hoe je een fakkel ofzo krijgt, etc? :7 (heb btw versie 1.12.iets)

Geplaatst:

Ik heb weer eens een andere wereld, (Heuvelachtig landschap)

Met een heel mooi huis gebouwd, en een hele brede mijn die ik heb gebouwd met dynamiet.

Zeker even de tijd waard om te bekijken:

Klik

Als je wilt weten hoe je de World moet plaatsen moet je even wat posts hier terug gaan.

Wou een filmpje maken, maar dat kon maar 30 sec met fraps en dat was al 245MB !

Screenshots komen nog wel.

Geplaatst:

Heb het ook maar "gekocht", snap er totaal niks van :7

Ben net wezen graven, maar op een gegeven moment wordt het donker. Kan iemand mij uitleggen hoe je leven erbij krijgt, hoe je een fakkel ofzo krijgt, etc? :7 (heb btw versie 1.12.iets)

Ik raad je aan om wat op Youtube te kijken. Daar leggen ze het heel goed uit.

Eerst ga je hout hakken, daarna maak je een werkbank en een houweel van het hout. Met die houweel ga je kool mijnen (vind je meestal in een bergflank of in grotten). Als je kool hebt kan je een torch maken die voor licht zorgt.

Wou een filmpje maken, maar dat kon maar 30 sec met fraps en dat was al 245MB !

En daarvoor hebben wij video editors. :)

Geplaatst:

Oeh, had net een houten pick axe gemaakt, dus ik ga graven. Flikker ik opeens in een donkere open kamer, geen idee waar ik heen moest, dus ik maak snel een trappetje en weg ben ik. Ga nou opzoek naar coal op de heuvel :7

Geplaatst: (bewerkt)

Bezig geweest met dingen modden, wat aardig lukte...

Echter als je "offline multiplayer" in je server wilt doen, dan heb je steeds de naam player, of je met het met een memory edit wijzigen, wat een beetje omslachtig is.

Heb een mod gemaakt waardoor je gewoon met je eigen naam in een eigen server kan spelen :)

cml.png

Screen van de world + naam:

test1a.png

Screen van server:

server1.png

Werkt alleen voor Offline multiplayer, dus je kan hier niet mee online o.i.d. alleen op een "offline" server (bijv in een LAN).

BC7 :cya:

Bewerkt: door BC7
Geplaatst:

Oeh, had net een houten pick axe gemaakt, dus ik ga graven. Flikker ik opeens in een donkere open kamer, geen idee waar ik heen moest, dus ik maak snel een trappetje en weg ben ik. Ga nou opzoek naar coal op de heuvel :7

Die kamer moet je verkennen, je vind er vaak waardevolle dingen (zeker als je dieper gaat). Zorg wel dat je licht bij je hebt, want anders kunnen er gevaren op de loer liggen zoals monsters.

Niet alleen monsters kunnen het bouwen vervelend maken, ook water en lava is vervelend. Dus wees voorbereid als je op verkenning gaat. Tenzij je de mode op "Peaceful" zet, dan heb je oa geen last van monsters.

Geplaatst:

Hm, was m'n huis kwijt in het donker, opeens komt er zo'n skelet ding aan, ownt me, ik respawn ergens bij zee, en toen had ik er geen zin meer in. Nou ga ik overnieuw beginnen nou ik weet hoe alles ongeveer moet :7

Geplaatst:

Hm, was m'n huis kwijt in het donker, opeens komt er zo'n skelet ding aan, ownt me, ik respawn ergens bij zee, en toen had ik er geen zin meer in. Nou ga ik overnieuw beginnen nou ik weet hoe alles ongeveer moet :7

Als je eerst rustig wat op wilt bouwen, dan kun je ook de moeilijkheidsgraad op 'Peaceful' zetten. Er verschijnen dan geen monsters, dus ook 's nachts ben je veilig. En als je dan uiteindelijk klaar bent met bouwen en verkennen, kun je de moeilijkheidsgraad gewoon weer opschroeven en verdergaan. Vind het zelf altijd wel makkelijk dat je tijdens het spel even snel kan switchen.

Geplaatst:

Vandaag een dungeon gevonden, mooi :)

Maar die groene stenen onder een dungeon, kan je daar iets mee doen? :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...