Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Bedankt allemaal! :v

Is het al bijna tijd voor de ringweg, trouwens?

Nou, eerst deze zijde nog af, dan nog een Zuidelijke as en dan zal ik ze beginnen aanleggen. Nog een maandje of zo.

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Om het gesprek weer even op de server te brengen: ik zie al dagen geen hond in de server en ik heb ook niet het idee dat daar zo nog een verandering in gaat komen. Ik snap de zorgen over het wachten op de volgende versie, maar we kunnen altijd beter een (tijdelijke) nieuwe map hebben dan geen map of een map waar iedereen wel op is uitgekeken. Ik raad onze kersverse moderator dan ook ten stelligste aan zo spoedig mogelijk een nieuwe map te introduceren.

Geplaatst:

Ik ben er meerdere keren even op geweest, maar er was toen helaas ook geen kip te zien :( Ik kom wel weer als het weer wat drukker is.

Geplaatst:

Een nieuwe map voor de volgende versie lijkt me nu toch niet zo'n goed idee. Of het moest iets speciaals zijn dat meer 'tijdelijk' is.

Geplaatst:

Zullen we anders vanavond met een groepje in de server afspreken? Ik zou geen nee zeggen dan en er zijn dan weer eens mensen. :)

Geplaatst:

Ik ben net even op de server geweest, en heb een hideout op nog onbekende locatie (In de buurt van de spawn). Ik ben wel 3x dood gegaan, gelukkig had ik toen nog geen huis of spullen. Ik ga binnenkort nog eens opzoek naar kool, zodat ik glas kan maken en torches kan maken. :)

Geplaatst:

Hehe.

Militaire school/administratie.

2014-04-28_233806_zps8e53f423.png

2014-04-28_233816_zpsdabf8b4b.png

Nationale reserve als derde aanvulling in de rij.

2014-05-01_131651_zps34053ab3.png

2014-05-01_131801_zps8a58d044.png

2014-05-01_131848_zpsa5a3d07d.png

Nog wat random foto's.

2014-05-01_154036_zps5476249a.png

2014-05-01_154057_zpsa1ad02a5.png

Nou, 1.8 zal wel voor leuke veranderingen zorgen ^^

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik weet wel dat je bij sommige games het toetsenbord en muis kan gebruiken op de PS3, is dat niet het geval met minecraft?

Geplaatst:

Wat is het IP?

Zelf heb ik ook weer aardig zin in MC. Nog leuker wordt t met anderen.

Daarom voor wie wilt, server is voor iedereen bereikbaar op: 198.20.109.239:25565 of gtaf.beastmc.com.

Server staat 24/7 voor een maand (minimaal) nu aan smile3.gif

Edit: mappie: http://gtaf.beastmc.com:8123

Geplaatst:

Dat kun je zien op de map:

Als je hier op klikt krijg je in pagina waar live de map van de server wordt getoond. Daar kun je ook zien wie er online is en als er iemand online is kun je zelfs hun bewegingen volgen. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...