Phoenyxar Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 Bedankt allemaal! :v Is het al bijna tijd voor de ringweg, trouwens? Nou, eerst deze zijde nog af, dan nog een Zuidelijke as en dan zal ik ze beginnen aanleggen. Nog een maandje of zo. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 Om het gesprek weer even op de server te brengen: ik zie al dagen geen hond in de server en ik heb ook niet het idee dat daar zo nog een verandering in gaat komen. Ik snap de zorgen over het wachten op de volgende versie, maar we kunnen altijd beter een (tijdelijke) nieuwe map hebben dan geen map of een map waar iedereen wel op is uitgekeken. Ik raad onze kersverse moderator dan ook ten stelligste aan zo spoedig mogelijk een nieuwe map te introduceren. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 Ik ben er meerdere keren even op geweest, maar er was toen helaas ook geen kip te zien Ik kom wel weer als het weer wat drukker is. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 Mooi werk! Ik ben erg jaloers op jouw werk. Reageren
3L1077 Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 Een nieuwe map voor de volgende versie lijkt me nu toch niet zo'n goed idee. Of het moest iets speciaals zijn dat meer 'tijdelijk' is. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Zullen we anders vanavond met een groepje in de server afspreken? Ik zou geen nee zeggen dan en er zijn dan weer eens mensen. Reageren
Cabyon Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Ik zou het wel leuk vinden als er een creative stukje was. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Ik ben net even op de server geweest, en heb een hideout op nog onbekende locatie (In de buurt van de spawn). Ik ben wel 3x dood gegaan, gelukkig had ik toen nog geen huis of spullen. Ik ga binnenkort nog eens opzoek naar kool, zodat ik glas kan maken en torches kan maken. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Hehe. Militaire school/administratie. Nationale reserve als derde aanvulling in de rij. Nog wat random foto's. Nou, 1.8 zal wel voor leuke veranderingen zorgen ^^ Reageren
Sublime Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Geplaatst: 10 mei 2014 Ik weet wel dat je bij sommige games het toetsenbord en muis kan gebruiken op de PS3, is dat niet het geval met minecraft? Reageren
thebig Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Geplaatst: 10 mei 2014 Wat is het IP? Zelf heb ik ook weer aardig zin in MC. Nog leuker wordt t met anderen. Daarom voor wie wilt, server is voor iedereen bereikbaar op: 198.20.109.239:25565 of gtaf.beastmc.com. Server staat 24/7 voor een maand (minimaal) nu aan Edit: mappie: http://gtaf.beastmc.com:8123 Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Geplaatst: 10 mei 2014 Thanks is er iemand online? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Geplaatst: 10 mei 2014 Dat kun je zien op de map: Edit: mappie: http://gtaf.beastmc.com:8123 Als je hier op klikt krijg je in pagina waar live de map van de server wordt getoond. Daar kun je ook zien wie er online is en als er iemand online is kun je zelfs hun bewegingen volgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.