Big Boss Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Vandaag een dungeon gevonden, mooi Maar die groene stenen onder een dungeon, kan je daar iets mee doen? Nee, net zoals je met goud niks kan doen. Het is er gewoon voor de sier. Reageren
Crypteq Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 @Bierbuikje Ziet er vet uit Huisje op m'n server: Torentje bij huisje: Binnenkant huisje: Vanaf bovenkant toren: Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Nieuwe mijn ontdekt, was niet te missen. :$ Reageren
Hayte Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 (bewerkt) Je naam spellen is wel verdomd lastig. Ik wou van beneden naar boven gaan, dus etyaH spellen. Dus begin met de E, daarna ga ik verder aan de Y... Oké, nu heb ik... hé wacht eens, ik ben de t vergeten. Bouw ik de E, heb ik er op de één of andere manier een E met vier van die "takjes" gedaan, waardoor er nu een groot gat tussen de letters zit waar die onderste vertakking zat. Je hebt ook best veel blokjes nodig om er een trappetje voor te maken Edit; hmm, graven graven graven, opeens pikke donker, zie wat water, gooi wat torches weg, gebeurt niks, na een tijdje gooi ik weer een torch, zie ik dat ik ben weggegaan met een riviertje ondergronds, en nou kan ik m'n tunnel niet meer vinden Bewerkt: 9 oktober 2010 door Hayte Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Huisje op m'n server: [ img ] Pas maar op dat het niet afbrand, met al dat hout. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Huisje op m'n server: [ img ] Pas maar op dat het niet afbrand, met al dat hout. Lol, dat is kut. xD Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Ik heb een mijn ontdekt die zo groot is dat ik de weg terug niet meer kan vinden. Reageren
.Senne Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 (bewerkt) Ik heb een mijn ontdekt die zo groot is dat ik de weg terug niet meer kan vinden. Zelfde, een weg vol ondergrondse gangen die echt nergens stopte, en ik koos steeds weer andere wegen waardoor ik m'n begin kwijt was. Ik ben maar een nieuw spel begonnen en ga het nu aanpakken met borden en pijltjes. EDIT: als je problemen hebt met missende geluiden (schapen die niet blaten, monsters die geen geluid maken), hou dan F3 ingedrukt en druk op S, al het geluid zal terug zijn! Bewerkt: 9 oktober 2010 door .Senne Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 (bewerkt) Wat ik tegenwoordig altijd doe, is blokken wol plaatsen op mijn weg. Dat wit valt heel erg op tussen al het grijs, dus vind ik m'n weg snel terug. Edit: Al 21 berichten van mij in dit topic. Bewerkt: 9 oktober 2010 door Big Boss Reageren
Shorty_D Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Hmm net MineEdit gedownload, en dat is verrekte handig Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Wat ik tegenwoordig altijd doe, is blokken wol plaatsen op mijn weg. Dat wit valt heel erg op tussen al het grijs, dus vind ik m'n weg snel terug. Edit: Al 21 berichten van mij in dit topic. Deze mijn is zo groot dat ik echt gigantisch veel wol nodig heb. Om van de ingang naar het punt te komen waar ik geëindigd zal ik echt minstens 1000 stukken wol nodig hebben. Bovendien zijn er tientallen zijgangen, verticale gangen, en tientallen holtes in de muren. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Ik kan nog steeds de verleiding niet weerstaan om ondergrondse riviertjes verder uit te breiden. Probleem is dan wel dat het een tienjarenplan wordt om dan weer terug te gaan, omdat je in het water echt retetraag beweegt. Zelfs bij het kleinste stroompje heb je al het idee dat je de Niagara watervallen aan het bedwingen bent. Verder speel ik het de afgelopen dagen niet zoveel meer. Ik ben de interesse een beetje kwijt, maar die komt vast nog wel een keer terug. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Ben zojuist is gaan experimenteren met TNT. Ik heb daardoor een heel eiland (En mezelf) opgeblazen. Gelukkig staat er een huis op mijn spawnplek. Reageren
Basssss Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Edit: Al 21 berichten van mij in dit topic. Nou, en ik dan... Ik heb er al 28... :$ Reageren
j0uk3 Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 (bewerkt) Ben zojuist is gaan experimenteren met TNT. Ik heb daardoor een heel eiland (En mezelf) opgeblazen. Gelukkig staat er een huis op mijn spawnplek. TNT Is zeker heel handig, Het blaast 3x3x3 rock weg, daardoor kan je een hele brede/hoge tunnel maken. Ik heb naast mijn huis een hoge berg, ben er eens op geklommen en heb er een hele diepe mijn in gemaakt die heb ik volgeladen met TNT. Toen is er dus een hele mooie krater ingekomen, en die heb ik gevuld met LAVA nu is het net een vulkaan EDIT: Zojuist is er een koe ingelopen, zag ik allemaal vlammen xD Naast mijn huis komen de hele tijd van die groene knalbeesten, ben zonet naar buiten gegaan en zo'n beest liet ene stuk van 8x8x8 knallen. Ben blij dat dat beest niet in mijn huis is gekomen Bewerkt: 10 oktober 2010 door j0uk3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.