TalkingPear Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Ik ben bezig met een minecart staion in mijn nieuwe savegame! Reageren
rienie Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Daarnet een vliegend eiland gespot. Dus erop geklommen. Een tijdje werken. Nu is het een soort van vliegend kasteel en nog steeds niet klaar. En al iets van 10x64 stenen weg gehaald. Reageren
Hayte Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Als ik nou nog m'n hutje kwijt raak ga ik mezelf spanken. Of een pijl erop doen, met aan allebei de kanten torches, één van de twee. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Kunnen we online met die gratis versie van creative mode? Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Kunnen we online met die gratis versie van creative mode? Je bedoelt minecraft classic Daarmee kan je online, je kan zelfs je eigen server maken En het is niet zo dat je een server moet kopen of huren maar je kan gwn net als bij samp de server files downloaden enzo Reageren
Basssss Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Als ik nou nog m'n hutje kwijt raak ga ik mezelf spanken. Of een pijl erop doen, met aan allebei de kanten torches, één van de twee. Maak een kompas, dan vind je het helemaal makkelijk terug. Trouwens, wat leuke Survival multiplayer screens. ^ Kip voor het raam. ^ Mijn enorme brug die ik gebouwd heb vanaf de spawnpoint naar ons huis. ^ Nogmaals de brug, met ons huis erbij. ^ Nogmaals de brug, het deel wat je ziet is nog niet eens de helft van de hele brug. (Volgens mij ongeveer een kwart.) ^ T-splitsing, links leid naar de spawnpoint. Rechts heeft Wanted erbij gebouwd en leid naar zijn grote mijn. ^ De T-splitsing vanaf de brug richting Wanteds mijn. ^ En daar is Wanted bezig met de constructie van de supports. ^ Echt veel werk hoor die supports, zeker als je er een paar honderd moet neerzetten. ^ Toen hadden we Vice begraven. ^ En hij stond weer op! Wat een levendig persoon ook. =O ^ Toen kregen we bezoek van een varken die ons zwembad wel een leuk vond om in te spelen. ^ Nogmaals ons nieuwe huisdier, het varkentje. Reageren
Big Boss Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 IP? Ik wil ook wel eens langskomen. Reageren
Hayte Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Ik zou ook wel alles in de fik willen steken eens langs willen komen. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Ik geloof dat ik iets gemist heb. Hoe krijgen jullie het voor elkaar om samen online in een server te spelen? Met mijn exemplaar uit het 'Free Play'-weekend kan ik enkel offline spelen. Ik zou graag eens langskomen om mee te bouwen in jullie server. Ziet er best vet uit. Reageren
vice Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 (bewerkt) Ik geloof dat ik iets gemist heb. Hoe krijgen jullie het voor elkaar om samen online in een server te spelen? Met mijn exemplaar uit het 'Free Play'-weekend kan ik enkel offline spelen. Ik zou graag eens langskomen om mee te bouwen in jullie server. Ziet er best vet uit. Via Hamachi lukt alles ^^. Wanted zal hier zo meteen meer informatie plaatsen. EDIT: Hamachi zal je nodig hebben om te kunnen spelen, dus je kan het misschien al installeren. Bewerkt: 10 oktober 2010 door vice Reageren
Hayte Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Werkt het ook op een versie die heet, Offline singleplayer only? *kuch* Reageren
vice Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Ik, Bas & Wanted hebben alle 3 de gratis versie van het f2p-weekend. Normaal zou het dus gewoon moeten werken. Reageren
Wanted Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 (bewerkt) Hoi allen, Ik draai de server. Om in de server te kunnen spelen heb je Hamachi nodig, en zul je wel 1 appart bestand moeten downloaden, om je naam in het spel zichtbaar te veranderen. (Standaard heet je "Player"). Het bestand kan je hier downloaden. (Mirror) Dit bestand plaats je in de map waar je Minecraft hebt geinstalleerd. Deze map staat waarschijnlijk in C:\Users\Gebruikersnaam\AppData\Roaming\.minecraft (vervang Gebruikersnaam door de naam van het account van je pc). Als je in de server wil spelen start je op via dat bestand, je voert je naam in, drukt op OK, dan sla je het inlogscherm over (gewoon velden leeglaten en op Login klikken), druk je op offline, klik je op Multiplayer voer je het IP in (zie hieronder). Dan nu Hamachi. Aangezien de server niet werkt op een extern IP (dus voor iedereen beschikbaar) moet je een Hamachi netwerk joinen. Hamachi kan je hier downloaden. In hamachi ga je naar Netwerk > Een bestaand netwerk joinen. De gegevens voor dit netwerk staan hieronder: Naam van netwerk: .Minecraft Wachtwoord: 123 (Let op de . voor de naam van het netwerk!) De server is online als ik (Wanted) in het netwerk zit. Druk op de rechtermuisknop op mijn naam, en kies dan voor Adres kopieren. Dan vul je dat IP-adres in met de port erachter, de port is 10. Dus bijvoorbeeld 12.345.67.89:10. Veel succes. P.S. De server staat nu nog wel aan, maar niet meer zo heel lang. EDIT: Oh ja, ga aub niets zitten slopen, ik kan bannen. Bewerkt: 10 oktober 2010 door Wanted Reageren
Forumrunner Geplaatst: 10 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Maar als ik in Hamachi ga, en dan druk ik bij Wanted op adres kopieren, dan doet hij helemaal niks. Reageren
vice Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Je kan het ook overtypen. Typ het IP over dat naast Wanted z'n naam staat, en zet er :10 achter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.