Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Met een beetje geluk a.s. week de final update voor 1.8, het is daarna immers geen mei meer.

Omdat er geen mensen meer op de standaard server actief zijn, zal ik de huidige map op de snapshot server verplaatsen naar de standaard server zodra de 1.8 update er is.

Top :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Regen is een beetje irritant... maar let op de schaduws, die zijn wel cool!

2014-05-29_002629_zps1d91342e.png

2014-05-29_002726_zps01c67d47.png

2014-05-29_004126_zpsb74d6e03.png

Heb wat lopen werken aan de integratie van Gong di Lahn in zijn omgeving...

2014-05-30_175632_zpsfdb88af5.png

2014-05-30_175642_zpsdad9ced3.png

En de ietwat artificiële kustlijn van Jasmara.

2014-05-31_153958_zpsa7ca76fa.png

2014-05-31_233658_zps269dc11b.png

Jasmara Gate.

Met dank aan de King's Landing-map om het basismodel te leveren voor deze standbeelden. Ze zijn wel nogal wat aangepast, ze waren deel van een muur, heb ze dus zelf mogen aanvullen. Ben wel tevreden met het resultaat, zij het niet dat de regen elk duidelijk beeld onmogelijk maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik het zie zijn die draken best wel awesome, Phoeny. Misschien alleen nog achterpoten met klauwen of zo, in hoeverre het mogelijk is?

Zou het niet mooi zijn water uit hun bek te laten vloeien, of een vlam in hun bek te steken? Kan misschien dat extra magische tikje geven, al moet je bij vuur de netherack wel goed kunnen verstoppen.

We zouden eigenlijk ook ergens een soortgelijk standbeeld in de server moeten plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik het zie zijn die draken best wel awesome, Phoeny. Misschien alleen nog achterpoten met klauwen of zo, in hoeverre het mogelijk is?

Gaat te veel plaats innemen vrees ik. Heb de ruimte wat beperkt. Achterpoten weet ik niet, het zijn nu meer quetzalcoatl's dan dat het draken zijn, maar vind het beeld wel mooi zo. Heb vroeger ook al eens geprobeerd een volledige draak te bouwen op een eiland voor de kust, dat ging uiteindelijk nergens heen. Dus zo'n halve is misschien beter :v

Quetzalcoatl.jpg

Zou het niet mooi zijn water uit hun bek te laten vloeien, of een vlam in hun bek te steken? Kan misschien dat extra magische tikje geven, al moet je bij vuur de netherack wel goed kunnen verstoppen.

Er water of lava uit laten vloeien zou een optie kunnen zijn ergens anders, hier zijn ze nogal hoog en dan gaat het een vreemd effect geven om dat te doen, zeker met de straat eronder. Ik heb trouwens ook geprobeerd om er vuur in te steken en hoewel dat het er wel best leuk uitziet, blijft het wat vreemd. Ik hou wel van hun rouwe imago nu. Maar op een andere plaats kunnen ze misschien inderdaad andere extra's krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik het zie zijn die draken best wel awesome, Phoeny. Misschien alleen nog achterpoten met klauwen of zo, in hoeverre het mogelijk is?

Zou het niet mooi zijn water uit hun bek te laten vloeien, of een vlam in hun bek te steken? Kan misschien dat extra magische tikje geven, al moet je bij vuur de netherack wel goed kunnen verstoppen.

We zouden eigenlijk ook ergens een soortgelijk standbeeld in de server moeten plaatsen.

cobble is er genoeg :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wie hebben er allemaal zin om een een middagje/paar uurtjes, een "minigame" te doen? Bijvoorbeeld dus de ultra hardcore of iets anders? Kunnen we even kijken hoeveel animo er voor is en een datum prikken!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond 'm relatief snel, was wel duidelijk dat hij ergens binnen zou zitten.

Begrijp niet hoe daar nog altijd mobs spawnen, waarschijnlijk door die vele verbouwingen.

De stripclub organiseert blijkbaar ook speciale shows, tezamen met spinnen en zombies ;). Gelukkig zat de deur wel dicht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...