Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niet zozeer, hoor. We hadden geen wortels of aardappels tot ik het ene veld voor de kerk heb leeggeplunderd. Op dat vlak was het dus zeker geen nutteloze village.

Dus het was een kerk met een veld van wortels en aardappelen, dat zei je er niet bij. :puh:

Met een beetje geluk a.s. week de final update voor 1.8, het is daarna immers geen mei meer.

Omdat er geen mensen meer op de standaard server actief zijn, zal ik de huidige map op de snapshot server verplaatsen naar de standaard server zodra de 1.8 update er is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het juist wel interessant om eens helemaal blind te spelen. Als je iets wilt weten over je omgeving, moet je maar maps maken, zo lastig is dat nu ook weer niet.

Bovendien kunnen via de Nether op relatief makkelijke wijze grote afstanden overbrugd worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het juist wel interessant om eens helemaal blind te spelen. Als je iets wilt weten over je omgeving, moet je maar maps maken, zo lastig is dat nu ook weer niet.

Bovendien kunnen via de Nether op relatief makkelijke wijze grote afstanden overbrugd worden.

Klopt, en er is altijd nog f3 en je coördinaten opschrijven :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het juist wel interessant om eens helemaal blind te spelen. Als je iets wilt weten over je omgeving, moet je maar maps maken, zo lastig is dat nu ook weer niet.

Bovendien kunnen via de Nether op relatief makkelijke wijze grote afstanden overbrugd worden.

Ik heb geen zin om 2u te gaan lopen zoeken naar een geschikte plek. En Vervolgens onderweg steeds gedood te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen zin om 2u te gaan lopen zoeken naar een geschikte plek. En Vervolgens onderweg steeds gedood te worden.

Dan doe je toch iets fout de server staat al op easy... :)

En "geen zin" ; dan doe je het maar niet :puh:

Gewoon overdag een random richting op lopen en als het donker is schuilen.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel zo. Maar dan kan je zoals de mensen van de Mindcrack server een border gebruiken die steeds wat kleiner word of je doet een tijdslimiet. Ik ga er van uit dat het niet langer zal duren dan 3 uur en als we dat bijvoorbeeld op een zondagmiddag doen is het wel te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dat precies, UHC :?

Het punt van de huidige server is dat ik het gevoel heb dat er amper iets te doen is: huisje is gebouwd, alles is mooi ingericht in de berg. Daarom trekken mensen weg van de berg, zodat ze bezig blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...