Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

Ik was net in de Nether aan het wandelen in de server tot ik dit tegenkwam:

nvecdf.jpg

De twee waren in elkaar gespawned/geglitched. Ze liepen dus samen rond en konden vliegen.

1zgry8n.jpg

"I'm here to educate you about the single biggest threat to our planet.

You see, there's something out there that threatens our very existence, and may be the end to the human race as we know it.

I'm talking of course about Babyzombiepigmanchick.

It is a creature which roams the Nether alone, it is half pig, half man and half chick, and a babyzombie!

Some people say that Babyzombiepigmanchick isn't real. Well I am here to tell you now Babyzombiepigmanchick is very real and he most certainly exists.

I'm cereal

Babyzombiepigmanchick doesn't care who you are or what you've done. Babyzombiepigmanchick simply wants to get you.

I'm super cereal.

But have no fear, 'cause I am here to save you. And someday, when the world is rid of Babyzombiepigmanchick, everyone wil say: 'Thank you, thebig! You're super awesome!'

The end. "

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inderdaad, ook wat ik bedoel. Maar het is echt uiterst zeldzaam om mobs tegen te komen die natuurlijk zo zijn gespawned (de Spider Jockey is nu eigenlijk al een vrij frequent zicht) en zeker een vreemd duo als deze twee, die normaal niet eens in dezelfde realm kunnen voortkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar je ziet wel duidelijk dat ze op dezelfde hoogte staan hier, net alsof ze beide gewoon op de grond staan.

In het begin, toen ik ze net zag, was het nog ietsje duidelijker, maar zat me eerst even te verwonderen over dit vreemde duo voor ik een screenshot nam.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat kan te maken hebben met de immens kleine hitbox en dus rijhoogte van Chickens. Het kan een glitch zijn natuurlijk, maar ik vermoed dat het deel is van de natuurlijke spawn. Het blijft trouwens wel een mooie vondst hoor, alleen niet de dodelijkste combo (Bat + Creeper D:)

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang het maar bij zombies blijft, en niet met Creepers e.d. clown.gif

Valt me reuze mee (in positieve zin :puh: ) als je kijkt naar de hoeveelheid hoeveel er al gebouwd is in de snapshot server.

Thebig is gevaarlijk :(

2014-05-23_19.00.57.png

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds enkele updates kunnen Baby Zombies op kippen rijden, meen ik me te herinneren. Blijkbaar kan dat ook met Zombie Pigmen. :puh:

inderdaad! Blijkbaar als sinds 1.7.4! http://minecraft.gamepedia.com/Chicken_Jockey

Each baby zombie or baby zombie pigman that spawns has a 5% chance to spawn riding a chicken. This includes baby villagers turning into baby zombie villagers. There is an additional 5% chance of it mounting any existing chicken within a 10x6x10 box centered on the baby zombie's spawn location. In a chicken-free environment, this gives each spawned zombie a 0.25% chance of becoming a Chicken Jockey; if chickens are present, the chance increases to 0.4875%.

Chicken Jockeys may spawn with items equipped. Baby zombie pigmen versions of the Chicken Jockey will always have their Golden Sword equipped. Provoking the Zombie Pigman chicken jockey will cause it to attack, like a normal Zombie Pigman.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...