Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

Snapshot server geupdate naar 14w21b, iedereen die hierop speelt dien de laatste snapshot versie te installeren.

Als je de orginele launcher hebt, en die is ingesteld op de "snapshots", dan gaat dat automatisch. :)

Ik heb illegaal maar ik heb hem ook kunnen updaten ;)

deze persoon is zo te zien er alleen maar voor minecraft

Ja klopt. Ik was met hem op Skype toen ik voor het eerst in de GTAF server kwam en vroeg het IP, ik heb er wel bij gezegd dat hij een account moest maken of anders geband kon worden. ;) Ik ben btw niet de gene die het IP heeft gegeven. Volgens mij heeft hij get zelf gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb illegaal maar ik heb hem ook kunnen updaten ;)

Koop gewoon de echte versie arme sloeber :erm:

Zolang deze werkt koop ik geen originele hoor :erm:

Ik ga even een belletje plegen met de NSA en FBI ik ben zo terug ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoofdpost is geüpdatet, alle info ivm de servers is nu daar te vinden.

Bovendien zijn er nu nieuwe regels voor op de server te mogen. Naast lid zijn van GTAForum.nl moet je nu minstens één maand lid zijn en 50 berichten hebben gepost. Dezelfde voorwaarden als G&C en de officiële GTAF-crew dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang Minecraft geen raptors bevat zal dat moeilijk zijn. Het is meer een inside-joke, het gebouw is geïnspireerd door de Nationale Bibliotheek van Frankrijk en bij het bezoek was de algemene reactie "Je verwacht dat er zo een raptor komt uitspringen." Misschien zien jullie zelf ook wel de gelijkenis met de raptor-kooi ook:

2520906824_a8236daf7f_o.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Hoofdpost is geüpdatet, alle info ivm de servers is nu daar te vinden.

Bovendien zijn er nu nieuwe regels voor op de server te mogen. Naast lid zijn van GTAForum.nl moet je nu minstens één maand lid zijn en 50 berichten hebben gepost. Dezelfde voorwaarden als G&C en de officiële GTAF-crew dus.

Lijkt mij een prima idee. Hoewel ik er weinig problemen mee heb om op een server te zitten met enkele mensen die ik niet ken, is en blijft het een GTAF-server. Op deze manier is het toch nog enigszins GTAF-exclusief en is-ie niet open voor Jan en alleman. :tu:

Het Nationaal Biologisch en Geografisch Instituut. (Nee, het is geen raptor-kooi)

Wederom indrukwekkend! Dit patroontje op de muren ben ik volgens nog niet eerder tegengekomen in je stad en je hebt dat hoogteverschil met die 'kooi' en die bruggetjes leuk uitgewerkt. Lekker creatief, mijn complimenten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...