Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Maar als ik in Hamachi ga, en dan druk ik bij Wanted op adres kopieren, dan doet hij helemaal niks.

Dan kopieerd hij mijn ip-adres naar je klembord. Als je in minecraft bij het ip-invoer vak op CTRL + V drukt dan zie je daar mijn IP. Wat je ook gewoon kan doen is het adres overtypen.

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Uhm... ik weet niet waarom iedereen hier hamashi gebruikt maar je kan gewoon zonder hamashi spelen...

Doet t zelf ook bij een server, gewoon IP:Poort intype en klaar is t... heb ik geen hamashi bij nodig :)

Maarja, zoals ik al eerder zei, was ik bezig met modden en had een launcher gemaakt om de naam op te geven (in eerste instantie voor mezelf). Zag wel diegene die Wanted ten download gaf, maar vind die van mij toch wat handiger:

CML.png

Hier kan je m downloaden: Klik

Voordelen ten opzichte van andere:

- Zet m neer waar je wilt en start m

- Geef alleen de naam op, geen scherm dat je je account gegevens moet invullen, of dat je alleen offline kan spelen

- Controle of de minecraft bestanden bestaan

- Constole of er een naam is ingevoerd

- Vervangt geen bestand/past geen bestanden aan

Misschien toch wat makkelijker dan de andere launchers :*D

BC7 :cya:

Bewerkt: door BC7
Geplaatst:

Uhm... ik weet niet waarom iedereen hier hamashi gebruikt maar je kan gewoon zonder hamashi spelen...

Doet t zelf ook bij een server, gewoon IP:Poort intype en klaar is t... heb ik geen hamashi bij nodig :)

Een extern IP gaat niet werken op de mode waar de server op draait. De server draait namelijk op de Offline modus. Als hij op de online modus draait dan kunnen alleen mensen joinen die het spel betaald hebben.

Over je launcher: Dat kan je ook gebruiken. :) Het is maar wat je fijner vind. :puh:

Geplaatst:

als je in de instellingen (server.properties) gewoon het volgende insteld:

#Minecraft server properties
#Mon Oct 04 09:41:29 CEST 2010
online-mode=false
monsters=<true/false>
server-ip=<Je externe IP>
server-port=<Poort die je geforward hebt>
max-players=<max aantal speler>
level-name=<Naam vande world>

Dan kunnen andere gewoon zonder hamashi inloggen door bij multiplayer het volgende in te voeren: <Extere IP van server>:<Poort>

Heb zelf een server gehost en het werkt gewoon, en het werkt ook gewoon bij anderen. dus...

En over de launcher, ik dacht laat ik m maar openbaar maken voor download, misschien hebben andere er wat aan :)

Geplaatst:

Lees de berichten boven je 's, zoals reeds gezegd kunnen mensen met de Free play-weekend versie (wat een woordcombinatie) gewoon joinen op de server van Wanted.

Geplaatst: (bewerkt)

Goed tot nu toe alles gedaan wat ik moest doen. Eens kijken of ik vanavond ofzo tijd heb, om de rest van de test te voltooien. :dans:

Namen van mij kunnen zijn >> Rudeboyd (ingelogd op hamachi) en Shorty_D. 8)

Bewerkt: door Shorty_D
Geplaatst:

We zijn er nog niet over uit of we de server nog een dag openbaar zetten. Ik had bijvoorbeeld gister de hele avond doodsangsten dat iemand mijn brug sloopte en dat wil ik niet veel vaker hebben. Ik zeg niet dat het niet gezellig was, integendeel zelfs. Maar ik voelde me toch iets rustiger toen we nog met z'n vieren in de server zaten. Ik hoop dat jullie het begrijpen. :bier:

Ik zeg trouwens niet dat de server nu altijd dicht voor jullie zal blijven, da's ook zonde. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...