Wanted Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Maar als ik in Hamachi ga, en dan druk ik bij Wanted op adres kopieren, dan doet hij helemaal niks. Dan kopieerd hij mijn ip-adres naar je klembord. Als je in minecraft bij het ip-invoer vak op CTRL + V drukt dan zie je daar mijn IP. Wat je ook gewoon kan doen is het adres overtypen. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 10 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 En als ik dan join, knal ik er direct weer uit. Reageren
Wanted Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 (bewerkt) En als ik dan join, knal ik er direct weer uit. Je start Minecraft niet via minecraft_name.jar. Trouwens, hier een mirror voor mensen die problemen hebben met de downloadlink die ik in mijn eerdere post gaf. www.onthecover.nl/Mark/minecraft_name.jar Bewerkt: 10 oktober 2010 door Wanted Reageren
Crypteq Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 (bewerkt) Uhm... ik weet niet waarom iedereen hier hamashi gebruikt maar je kan gewoon zonder hamashi spelen... Doet t zelf ook bij een server, gewoon IP:Poort intype en klaar is t... heb ik geen hamashi bij nodig Maarja, zoals ik al eerder zei, was ik bezig met modden en had een launcher gemaakt om de naam op te geven (in eerste instantie voor mezelf). Zag wel diegene die Wanted ten download gaf, maar vind die van mij toch wat handiger: Hier kan je m downloaden: Klik Voordelen ten opzichte van andere: - Zet m neer waar je wilt en start m - Geef alleen de naam op, geen scherm dat je je account gegevens moet invullen, of dat je alleen offline kan spelen - Controle of de minecraft bestanden bestaan - Constole of er een naam is ingevoerd - Vervangt geen bestand/past geen bestanden aan Misschien toch wat makkelijker dan de andere launchers BC7 Bewerkt: 10 oktober 2010 door BC7 Reageren
Wanted Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Uhm... ik weet niet waarom iedereen hier hamashi gebruikt maar je kan gewoon zonder hamashi spelen... Doet t zelf ook bij een server, gewoon IP:Poort intype en klaar is t... heb ik geen hamashi bij nodig Een extern IP gaat niet werken op de mode waar de server op draait. De server draait namelijk op de Offline modus. Als hij op de online modus draait dan kunnen alleen mensen joinen die het spel betaald hebben. Over je launcher: Dat kan je ook gebruiken. Het is maar wat je fijner vind. Reageren
Crypteq Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 als je in de instellingen (server.properties) gewoon het volgende insteld: #Minecraft server properties #Mon Oct 04 09:41:29 CEST 2010 online-mode=false monsters=<true/false> server-ip=<Je externe IP> server-port=<Poort die je geforward hebt> max-players=<max aantal speler> level-name=<Naam vande world> Dan kunnen andere gewoon zonder hamashi inloggen door bij multiplayer het volgende in te voeren: <Extere IP van server>:<Poort> Heb zelf een server gehost en het werkt gewoon, en het werkt ook gewoon bij anderen. dus... En over de launcher, ik dacht laat ik m maar openbaar maken voor download, misschien hebben andere er wat aan Reageren
Silverbyte Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 (bewerkt) Bij deze de beloofde screenshot van mijn Pedobear-maan: klik Bewerkt: 10 oktober 2010 door Empire Reageren
Hayte Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Was best vet vandaag, kan niet wachten tot morgen om verder te werken aan mijn naam :$ Reageren
Big Boss Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Bomen kon ik jammer genoeg niet in brand steken, maar kuikens gelukkig wel. Reageren
Crypteq Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Vandaag bezig geweest met verbindingen te maken tussen wat torens Reageren
Shorty_D Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 Met die server kunnen de mensen met de "illegale" versie niet joinen toch? Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 Lees de berichten boven je 's, zoals reeds gezegd kunnen mensen met de Free play-weekend versie (wat een woordcombinatie) gewoon joinen op de server van Wanted. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 (bewerkt) Goed tot nu toe alles gedaan wat ik moest doen. Eens kijken of ik vanavond ofzo tijd heb, om de rest van de test te voltooien. Namen van mij kunnen zijn >> Rudeboyd (ingelogd op hamachi) en Shorty_D. Bewerkt: 11 oktober 2010 door Shorty_D Reageren
Forumrunner Geplaatst: 11 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 Ik hoop dat het vandaag weer is. Dan ga ik beginnen aan een gebouw. Reageren
Basssss Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 We zijn er nog niet over uit of we de server nog een dag openbaar zetten. Ik had bijvoorbeeld gister de hele avond doodsangsten dat iemand mijn brug sloopte en dat wil ik niet veel vaker hebben. Ik zeg niet dat het niet gezellig was, integendeel zelfs. Maar ik voelde me toch iets rustiger toen we nog met z'n vieren in de server zaten. Ik hoop dat jullie het begrijpen. Ik zeg trouwens niet dat de server nu altijd dicht voor jullie zal blijven, da's ook zonde. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.