Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kan je de server niet gewoon elke dag voor zo'n avond back-uppen? Het lijkt mij namelijk dat wij gewoon op de save van de host spelen (geen idee of dat ook zo is), welke gewoon geback-upped kan worden. Denk ik, lijkt mij, hoop ik ook :puh:

Als één of andere retard met een pickaxe de brug sloopt help ik overigens natuurlijk met de opbouw :puh:

Bewerkt: door Hayte
  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Kan je de server niet gewoon elke dag voor zo'n avond back-uppen? Het lijkt mij namelijk dat wij gewoon op de save van de host spelen (geen idee of dat ook zo is), welke gewoon geback-upped kan worden. Denk ik, lijkt mij, hoop ik ook :puh:

Als één of andere retard met een pickaxe de brug sloopt help ik overigens natuurlijk met de opbouw :puh:

Ik backup de server iedere dag ja.

Ik heb de server zojuist weer aangezet, sorry dat het zo laat is, maar ik wou hem eerder via Teamviewer aanzetten, maar toen sloot ik mijn PC per ongeluk af....

Ja dat grieven... bah bah. Ik snap niet waarom mensen dat doen, maar gelukkig was het maar eenmalig bij de classic versie, aangezien ik daarna builder werd. (Dus uit het guest bouwgebied) :engel:

edit: Darn it.

Failed to connect to the server.

Connection timed out: connect

Ik denk dat mijn Moderate NAT de boosdoener is. Ah fijn, was te proberen. :puh:

edit 2:

Crash

java.lang.NumberFormatException: For input string: "10."
   at java.lang.NumberFormatException.forInputString(Unknown Source)
   at java.lang.Integer.parseInt(Unknown Source)
   at java.lang.Integer.parseInt(Unknown Source)
   at gc.a(SourceFile:39)
   at bh.a(SourceFile:69)
   at bh.e(SourceFile:115)
   at bh.d(SourceFile:103)
   at net.minecraft.client.Minecraft.i(SourceFile:953)
   at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:589)
   at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

Edit 3: :schater: De punt achter de 10 weggehaald en voila. :schater:

Bewerkt: door Shorty_D
Geplaatst:

We zijn er nog niet over uit of we de server nog een dag openbaar zetten. Ik had bijvoorbeeld gister de hele avond doodsangsten dat iemand mijn brug sloopte en dat wil ik niet veel vaker hebben. Ik zeg niet dat het niet gezellig was, integendeel zelfs. Maar ik voelde me toch iets rustiger toen we nog met z'n vieren in de server zaten. Ik hoop dat jullie het begrijpen. :bier:

Ik zeg trouwens niet dat de server nu altijd dicht voor jullie zal blijven, da's ook zonde. :puh:

Daar zijn we ondertussen wel over uit, er is nog altijd een oplossing als we toch met 4 willen spelen, dus normaal zou de server vanaf nu altijd openbaar moeten zijn (Wanted moet de server uiteraard wel aanzetten).

Staat mijn ruilhuisje er nog?

Uiteraard, er word niks gesloopt zonder dat er een ban word uitgedeeld. :bier: (Tenzij het met toestemming is van de bouwer uiteraard.)

Edit: Feestje in Bierbuikjes zwembad! :dans:

mp17.png

mp18.png

mp19.png

mp20.png

Bewerkt: door Basssss

Hier wat foto's van vanavond in de server. :D

javaw2010-10-1120-03-00-27.jpg

javaw2010-10-1120-06-09-35.jpg

javaw2010-10-1120-07-32-78.jpg

javaw2010-10-1120-09-44-16.jpg

javaw2010-10-1121-41-59-48.jpg

javaw2010-10-1120-14-21-82.jpg

javaw2010-10-1121-13-21-79.jpg

javaw2010-10-1120-12-14-76.jpg

javaw2010-10-1120-14-32-02.jpg

javaw2010-10-1120-14-39-71.jpg

javaw2010-10-1120-10-11-11.jpg

javaw2010-10-1120-14-09-08.jpg

En hier de groepsfoto bij Bierbuikjes Water Fertier

javaw2010-10-1121-46-00-80.jpg

Bewerkt: door Wanted
Geplaatst:

Dat zwembad van Bierbuikje heb ik blijkbaar gemist. Ik was al vrij snel weer weg, want ik voelde m'n avondeten naar boven komen. :-(

Ik weet niet of de server vandaag weer aan gaat, maar is het geen leuk idee als we een soort grote auto/bus/etc. bouwen?

Geplaatst:

Ik weet niet of de server vandaag weer aan gaat, maar is het geen leuk idee als we een soort grote auto/bus/etc. bouwen?

Ik heb -alweer- mijn pc laten uitgaan / crashen door teamviewer... (:cab:) Moet voortaan voorzichtiger aan doen met dat programma. :puh: Ik ben ook vandaag weer laat thuis. Dus ik zal de server aanzetten tussen half 5 en 5 uur, het kan later worden, als de bus niet op tijd aankomt.

Geplaatst:

*duimt* bus kom op tijd bus kom op tijd bus kom op tijd bus kom op tijd bus kom op tijd ^_^

Als ik niet faal met Teamviewer had je nu al kunnen spelen. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...