Shorty_D Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 Que? [drukt op google] [typt in "teamviewer"] [ziet plaatje en is verliefd] [is uberhaupt vergeten wat ie ook alweer zocht] uh.... que? Ow wacht ja teamviewer.... OWWW teamviewer! Aha. Reageren
Casss Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 Hoe voeg je eigenlijk water toe bij de classic multiplayer versie? Reageren
Shorty_D Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 /material water of /material still water Hierbij wel de opmerking dat bij sommige dit een privilege is voor hogere ranks. Reageren
Casss Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 Lol, ik had een gracht gegraven. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 De Wildwaterbaan in aanbouw in Bierbuikje's Water Vertier. ^^ De onderverdieping komt nog helemaal onder water, maak je geen zorgen Reageren
Shorty_D Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 Ziet er sick uit. Ik ben trouwens bezig met die berg achter mijn naam. Enorme entrance waar ik veel cobblestone voor moet hebben, en dan in die berg die holte helemaal opvullen. Pff wat een werk. :$ Reageren
Silverbyte Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2010 Blijkbaar is het Wanted toch gelukt om Teamviewer correct af te stellen, want ik kon tot mijn verbazing de server al in. In je eentje is het wel een beetje saai, dus ik denk dat ik maar wat cobblestone en hout ga verzamelen, zodat jullie weer fijn aan jullie naampjes kunnen werken. Reageren
Venzio Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2010 Ik heb geholpen met BB's waterval, uitgraven en laddertjes plaatsen! Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2010 Als je die minecraft van free weekend hebt kanje tog met hamachi ofzo in de server? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2010 Dat kan, ja. Wanted heeft in deze post alles uitgelegd. Overigens gaat het wel lekker, volgens mij. Er komen elke dag nieuwe bouwwerken bij, en bestaande worden verder uitgebreid. Vandaag heb ik een kleine boomgaard aangelegd, en de boompjes groeien als kool. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2010 (bewerkt) Weet iemand nog leuke games dat je kan maken in Minecraft Classic zoals: Hindernissenbaan, Doolhof etc. ? Bewerkt: 13 oktober 2010 door .Corneria. Reageren
rienie Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2010 Wie verzamelt het meeste varkens vlees in 60 seconden ( Niet Halal ) Leuke game lijkt mij wel Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2010 Ok heb inmiddels al hamachi enzo al een uurtje of 2 op de server gespeelt heb wat coal enzo voor vice's zn bakhuis en mn eigen huisje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.