Djmaddox Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Waarom post je dit? Hier screentje van een van mijn huizen op een server waar ik speel. Eronder is een kelder van ongeveer 90x60, helemaal uitgegraven tot bedrock. Ja, ik weet dat ie scheef gebouwd is. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Wat heb je in godsnaam aan een kelder van 60x90... Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Wat heb je in godsnaam aan een kelder van 60x90... Kan ik spul in doen. Kom maar eens langs op server waar ik speel, speel er al sinds oktober 2010. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Ongetwijfelt, de moment dat ik binnenstap dat ik wordt opgeblazen... Alle dingen die ik in servers bouw worden altijd opgeblazen door mensen die ik ken Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Ongetwijfelt, de moment dat ik binnenstap dat ik wordt opgeblazen... Alle dingen die ik in servers bouw worden altijd opgeblazen door mensen die ik ken Dit is een server waar er niet zo gekloot en gekut word en waar er zones zijn voor je spullen waar alleen jij in kan en waar er ook backups zijn om de 6 minuten. Dus niet je typische half opgeblazen cobblestad server. Reageren
xoex23 Geplaatst: 10 december 2011 Rapport Geplaatst: 10 december 2011 Waarom post je dit? Ging Prongelijk. Sorry Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 14 december 2011 Rapport Geplaatst: 14 december 2011 Mijn minecraft dorpje. Reageren
xoex23 Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Nice! Zelf ben ik op het moment aan het werken aan een reuze kerstboom.. Post binnenkort wel een screentje Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 weet iemand trouwens hoe je een vuurtje maakt dat eeuwig blijft branden ? dus geen torch maar echt vuur. ik weet dat er een truckje is om een stuk hout omgeven door cobblestones in de fik te steken, en het blijft ook langer branden maar uiteindelijk gaat het gewoon uit. Ik wil een soort vuurtoren maken. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Netherrack... Buiten het gebruiken van Netherrack weet ik eigelijk niet wat je anders zou kunnen gebruiken, niks gok ik. Reageren
xoex23 Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 ja dat klopt. ik heb ook weleens gehoort dat als je heel veel sticks in het vuur gooit dat dan het vuur aanwakkert,weet niet of het waar is.. Leuk om dus uit te proberen.. Reageren
vice Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 ja dat klopt. ik heb ook weleens gehoort dat als je heel veel sticks in het vuur gooit dat dan het vuur aanwakkert,weet niet of het waar is.. Leuk om dus uit te proberen.. Not true. Als je sticks in het vuur gooit, dan ben je ze kwijt xD. Het brandt gewoon op. Sticks kan je bijvoorbeeld wel in een furnace gebruiken (2 sticks = 1 ore of wat dan ook). Reageren
xoex23 Geplaatst: 22 december 2011 Rapport Geplaatst: 22 december 2011 heb je het uitgetest :$ Nee grapje ik geloof je wel Reageren
vice Geplaatst: 22 december 2011 Rapport Geplaatst: 22 december 2011 Ik heb het niet uitgetest sinds 1.0.0, maar als dat nieuw was, dan had ik dat zeker wel op de wiki of op youtube tegengekomen, want bij een (grote) nieuwe Minecraft update zoek ik er vaak veel informatie over op. Reageren
Fezz Geplaatst: 23 december 2011 Rapport Geplaatst: 23 december 2011 ja dat klopt. ik heb ook weleens gehoort dat als je heel veel sticks in het vuur gooit dat dan het vuur aanwakkert,weet niet of het waar is.. Leuk om dus uit te proberen.. Not true. Als je sticks in het vuur gooit, dan ben je ze kwijt xD. Het brandt gewoon op. Sticks kan je bijvoorbeeld wel in een furnace gebruiken (2 sticks = 1 ore of wat dan ook). Ja, 2 sticks = 1 item. 2 saplings werkt ook. Ik probeer altijd precies uit te komen met smelten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.