Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Old Interview of Notch

Notch once answered some questions about an idea he had, NPC Villages, where he revealed some thoughts about them.

  • If you are good to them (giving them items), they'll give you items back.
  • If you are bad to them (attacking/killing them), they'll try to do the same to you.
  • There would possibly be a chest, containing special items, but raiding it will anger the owners of the town/chest.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hey. Ik weet dat jullie vriendelijk verzocht hebben om dit topic niet meer te flooden, maar aangezien we een volledig nieuwe serie gestart zijn wou ik dit toch even melden. Ik heb geprobeerd te werken met alle commentaar en wat meer gescript. Hoop dat jullie het leuk vinden! Ik heb ook een achtergrondverhaal gemaakt dat alles even uitlegt. Tevens zal elke vrijdag op Gamegasm een samenvatting staan van wat we die week beleefd hebben. Check daar zeker voor updates!

Achtergrondverhaal:

Klik

Bewerkt: door PunkyF00l
Link to comment
Delen op andere websites

Hey. Ik weet dat jullie vriendelijk verzocht hebben om dit topic niet meer te flooden, maar aangezien we een volledig nieuwe serie gestart zijn wou ik dit toch even melden. Ik heb geprobeerd te werken met alle commentaar en wat meer gescript. Hoop dat jullie het leuk vinden! Ik heb ook een achtergrondverhaal gemaakt dat alles even uitlegt. Tevens zal elke vrijdag op Gamegasm een samenvatting staan van wat we die week beleefd hebben. Check daar zeker voor updates!

Wat heb je gescript?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...