Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

Essentials plugin.

Wat? :7

Heb je op de Bukkit forums gelezen hoe het in elkaar zit? Je begint met een bukkit jar, het beste voeg je dan Permissions Plugin toe waarmee je "controle" hebt over andere plugins zoals WorldGuard, WorldEdit en Logblock.

huh ?

Ik wil graag dat er voor mijn naam the boss staat.

Ik heb een bukkit server heb esstainels geinstaleert niet alle esstailnals maar aleen de bassis en groupbridge maar ik kan me zelf nog steed geen rang geven.

Kan iemand me helpen of moet ik alle onderdelen instaleren?.

Weet iemand dan de code dat er the boss voor mijn naam staat en dat ik dingen in-game kan spawnen ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Essentials plugin.

Wat? :7

Heb je op de Bukkit forums gelezen hoe het in elkaar zit? Je begint met een bukkit jar, het beste voeg je dan Permissions Plugin toe waarmee je "controle" hebt over andere plugins zoals WorldGuard, WorldEdit en Logblock.

huh ?

Ik wil graag dat er voor mijn naam the boss staat.

Ik heb een bukkit server heb esstainels geinstaleert niet alle esstailnals maar aleen de bassis en groupbridge maar ik kan me zelf nog steed geen rang geven.

Kan iemand me helpen of moet ik alle onderdelen instaleren?.

Weet iemand dan de code dat er the boss voor mijn naam staat en dat ik dingen in-game kan spawnen ?

Je hebt Permissions nodig voor ranks. Zoek eens een tutorial, te moeilijk uit te legen hier. En als je in de config van Essentials gaat staat er bij disabled commands: nick. Verwijder dat. Type ingame : /nick [naam] [nieuwe naam].

Bewerkt: door Fezz
Link to comment
Delen op andere websites

Essentials plugin.

Wat? :7

Heb je op de Bukkit forums gelezen hoe het in elkaar zit? Je begint met een bukkit jar, het beste voeg je dan Permissions Plugin toe waarmee je "controle" hebt over andere plugins zoals WorldGuard, WorldEdit en Logblock.

huh ?

Ik wil graag dat er voor mijn naam the boss staat.

Ik heb een bukkit server heb esstainels geinstaleert niet alle esstailnals maar aleen de bassis en groupbridge maar ik kan me zelf nog steed geen rang geven.

Kan iemand me helpen of moet ik alle onderdelen instaleren?.

Weet iemand dan de code dat er the boss voor mijn naam staat en dat ik dingen in-game kan spawnen ?

Je hebt Permissions nodig voor ranks. Zoek eens een tutorial, te moeilijk uit te legen hier. En als je in de config van Essentials gaat staat er bij disabled commands: nick. Verwijder dat. Type ingame : /nick [naam] [nieuwe naam].

zou je me zo'n tut kun sturen ?

Ps : je sign is vet

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Ja bij mij ongeveer. Maak even een backup van je level voor 't geval dat...

Probeer je level.dat is met McEdit te openen(moet je even googlen) en op te slaan. Probeer `m dan ook met InvEdit te openen, verander iets van je inventory en sla ook die op. Misschien dat dat het KAN fixen want zo heb ik ook ooit een probleem met mijn wereld gehad(die crashte elke keer doordat ik een pressureplate voor een piston had gezet en er op was gaan staan... Dan laat de pressure plate de piston uitschuiven, en tegelijk wordt ie vernield dus gaat de piston niet "aan", maar dan blijft de pressure plate toch... etc, dan komt Minecraft in een soort loop xD). Toen deed ik eerst ook alleen McEdit en toen deed hij het niet, met InvEdit deed hij het weer :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik red dit topic even uit het stof.

Notch die heeft ondertussen al erg veel aangekondigd, er komen bijvoorbeeld NPC steden, reuze paddestoelen, rivieren enzovoort.

En er is een speciale editie van de xperia play met een minecraft case en Minecraft Pocket Edition is gereleased voor de xperia play.

En ik denk dat in september Minecraft beta 1.8 word gereleased.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik red dit topic even uit het stof.

Notch die heeft ondertussen al erg veel aangekondigd, er komen bijvoorbeeld NPC steden, reuze paddestoelen, rivieren enzovoort.

En er is een speciale editie van de xperia play met een minecraft case en Minecraft Pocket Edition is gereleased voor de xperia play.

En ik denk dat in september Minecraft beta 1.8 word gereleased.

Volgens mij heeft Notch ergens gezegd dat beta 1.8 pas in november komt, maar ik weet het niet zeker.

Dat Beta 1.8 pas dan uitkomt lijkt me echter wel vreemd, aangezien op 11/11/11 úit Beta gaat, door middel van Minecraft-Con in Las Vegas, dus op 11 november 2011 is de release. Dan zou er dus nog maar een hele korte tijd over zijn om 1.8 bug-vrij te krijgen. Ik hoop dus dat je gelijk hebt met september.

Dit betekend overigens niet dat het spel dan niet meer verder ontwikkelt wordt, maar wel dat het spel dan alleen nog te koop is voor de volle 20 euro :). Zou graag naar die Minecraft-Con gaan, maar ik zit dan op school en heb geen geld voor vliegtuig tickets en zo :(

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heeft Notch ergens gezegd dat beta 1.8 pas in november komt, maar ik weet het niet zeker.

Dat Beta 1.8 pas dan uitkomt lijkt me echter wel vreemd, aangezien op 11/11/11 úit Beta gaat, door middel van Minecraft-Con in Las Vegas, dus op 11 november 2011 is de release. Dan zou er dus nog maar een hele korte tijd over zijn om 1.8 bug-vrij te krijgen. Ik hoop dus dat je gelijk hebt met september.

Dit betekend overigens niet dat het spel dan niet meer verder ontwikkelt wordt, maar wel dat het spel dan alleen nog te koop is voor de volle 20 euro :). Zou graag naar die Minecraft-Con gaan, maar ik zit dan op school en heb geen geld voor vliegtuig tickets en zo :(

Ik dacht dat het 28 augustus was, heb ik toch ergens gelezen en de release is niet op 11-11-11 maar op 18-11-11 ;P

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Ik red dit topic even uit het stof.

Notch die heeft ondertussen al erg veel aangekondigd, er komen bijvoorbeeld NPC steden, reuze paddestoelen, rivieren enzovoort.

En er is een speciale editie van de xperia play met een minecraft case en Minecraft Pocket Edition is gereleased voor de xperia play.

En ik denk dat in september Minecraft beta 1.8 word gereleased.

Volgens mij heeft Notch ergens gezegd dat beta 1.8 pas in november komt, maar ik weet het niet zeker.

Dat Beta 1.8 pas dan uitkomt lijkt me echter wel vreemd, aangezien op 11/11/11 úit Beta gaat, door middel van Minecraft-Con in Las Vegas, dus op 11 november 2011 is de release. Dan zou er dus nog maar een hele korte tijd over zijn om 1.8 bug-vrij te krijgen. Ik hoop dus dat je gelijk hebt met september.

Dit betekend overigens niet dat het spel dan niet meer verder ontwikkelt wordt, maar wel dat het spel dan alleen nog te koop is voor de volle 20 euro :). Zou graag naar die Minecraft-Con gaan, maar ik zit dan op school en heb geen geld voor vliegtuig tickets en zo :(

Er is nog geen bevestiging over gedaan, maar het lijkt me niet dat hij pas in november zou uitkomen. Verwacht het maar ergens in september. Eind augustus zal wat te snel zijn omdat ze die demo @ PAX oa doen om de meningen van anderen te horen, ze willen misschien nog wat dingen aanpassen etc.

Tevens wilt Notch (en zijn team) na 1.8 zich focussen op de release, dwz de 'andere-beloofde-dingen' mogelijk implenteren, de hele buglijst op de wiki afgaan (wat een erg lange lijst is) om zoveel mogelijk bugs te fixen enz. Ze gaan 1.8 heus geen weken 'zomaar' laten liggen, terwijl ze weten dat iedereen zo uitkijkt naar die update.

Dus ik denk echt wel dat 1.8 nog VOOR de release zal komen. Notch vertrekt trouwens morgen richting PAX dacht ik (ook al is het event zelf pas op 28 augustus).

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heeft Notch ergens gezegd dat beta 1.8 pas in november komt, maar ik weet het niet zeker.

Dat Beta 1.8 pas dan uitkomt lijkt me echter wel vreemd, aangezien op 11/11/11 úit Beta gaat, door middel van Minecraft-Con in Las Vegas, dus op 11 november 2011 is de release. Dan zou er dus nog maar een hele korte tijd over zijn om 1.8 bug-vrij te krijgen. Ik hoop dus dat je gelijk hebt met september.

Dit betekend overigens niet dat het spel dan niet meer verder ontwikkelt wordt, maar wel dat het spel dan alleen nog te koop is voor de volle 20 euro :). Zou graag naar die Minecraft-Con gaan, maar ik zit dan op school en heb geen geld voor vliegtuig tickets en zo :(

Ik dacht dat het 28 augustus was, heb ik toch ergens gelezen en de release is niet op 11-11-11 maar op 18-11-11 ;P

Minecraftcon 2011 in Vegas

?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...