Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

Kan iemand mij helpen met het opzetten van een server?

Ik kan zelf wel in mijn eigen server maar mijn vrienden kunnen mij niet joinen. Dan staat er zoiets als connection timed out.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan iemand mij helpen met het opzetten van een server?

Ik kan zelf wel in mijn eigen server maar mijn vrienden kunnen mij niet joinen. Dan staat er zoiets als connection timed out.

Poorten opengezet? Gebruik je notchfaalsoftware van de site of Bukkit? Bukkit is 100x beter en word meer aangeraden. Hulp nodig ermee? -> vraag mij

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal vanavond even kijken ;) maar iniedergeval bedankt :)

Nog niet gedaan neem ik aan? Ik ga niet elke dag dit topic bekijken om te zien of je toch nog hulp nodig hebt dus...

EDIT@hieronder: Je leest m`n posts dus niet eens. Ik vroeg aan je of je met screens wil aangeven wat je precies doet als je doet wat ik in m`n post zei, en screens van eventuele foutmeldingen of wat dan ook. Als jij dat dan niet doet kan ik je er ook niet mee helpen en dan ga ik ook geen moeite voor je doen :cya:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk gaat het mis bij het deel dat hij het spel via de officiële site ging kopen en daarbij moest lezen wat er stond, of bij het deel waar hij gewoon moest doen wat wij zeiden, en dat duidelijk niet gedaan heeft... En ook nog bij het deel dat ik vroeg om screens waar hij precies op klikte en wat er precies gebeurde, bij elke stap, aangezien hij kennelijk "eerst moet wachten op antwoord" en hij eerst "de minecraft" wilde raadplegen... Alleen al uit die twee dingen blijkt dat hij niet leest en geen flauw benul heeft wat hij aan het doen is... Vraag me af of hij met "de minecraft" de MinecraftWiki bedoeld... Waarvan wij overigens al gezegd hebben dat er niets nuttigs op staat met betrekking tot het downloaden van het spel.

Maar goed, als meneer het liever zelf doen en ons geen info wil geven over waar het precies mis gaat(dmv de screenshots / printscreens die ik hierboven noemde), dan mag dat ook hoor :7

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Als hij niks zegt kunnen we inderdaad niks doen.

Mijne is onderhand geupdate naar 1.7 heb meteen al iets gemaakt met die pistons. En ligt het aan mij of is cobblestone veranderd van kleur? Wat ik persoonlijk mooier vind dan het vorige.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was op excursie dus hoe kan ik dan antwoorden xD

Ik heb het al gezegd dat hij zegt dat het bestand beschadigt is maar nog geen antwoord maar ik vraag wel qq iemand die het wel heeft die kan me misschien wel helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Download `m dan opnieuw of probeer de mirror(staan 2 links naar een minecraft.exe voor Windows op de download pagina...) :7... En wij hebben zelf het spel ook dus wij kunnen je net zo goed helpen :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Als hij niks zegt kunnen we inderdaad niks doen.

Mijne is onderhand geupdate naar 1.7 heb meteen al iets gemaakt met die pistons. En ligt het aan mij of is cobblestone veranderd van kleur? Wat ik persoonlijk mooier vind dan het vorige.

Volledige changelist van 1.7 (Vain de Minecraft wikia)

Added pistons.

Fixed clay generation (?)

Fire or redstone is now required to trigger TNT.

Fences can be stacked.

Added Shears.

Redstone wire now will connect to a repeater

Shears can be used to pick up leaf blocks.

Shears can be used to shear sheep without hurting them.

Sheep no longer drop wool from being punched, only from being killed when they are unsheared.

New textures for Cobblestone and Brick blocks.

Silverfish skin was added (possibly for Beta 1.8).

When pressing F3 in-game, a value from 0 to 3 will appear to indicate direction.

The gray textures in the breaking animation have been replaced with opacity.

Spawn rate of Squids increased.

Single slabs now use the bottom half of the full block's texture.

Cobweb now requires shears or a sword to be broken properly, and drops 1 string when destroyed.

The bed side texture has been moved in the texture pack file, as well as the cake texture.

Weather seems to be more common (?)

dus ja, Cobblestone is veranderd.

Link to comment
Delen op andere websites

Download `m dan opnieuw of probeer de mirror(staan 2 links naar een minecraft.exe voor Windows op de download pagina...) :7... En wij hebben zelf het spel ook dus wij kunnen je net zo goed helpen :puh:

Die persoon komt morgen bij mij dat is wat makkelijk maar ik bedank jullie alvast voor jullie hulp en zal zeggen als het gelukt is.

Het is gelukt :D nog bedankt voor jullie hulp :tu:

>>> Door Svenie: Dubbelpost samengevoegd<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...