Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

8 Sep is het zo ver :klap:

Komt dan de update? Hopelijk niet de groot, ik zit op smallband tot de 11de.

Notch zei dat hij de update in twee ging delen (1.8 en 1.9) omdat hij anders te groot zou zijn.

EDIT: Minecraft DUTCH Let's Play (Ik ben wel Belg, dus soms gaan jullie waarschijnlijk dingetjes niet goed verstaan).

Comment, rate, en eventueel subscribe!

Bewerkt: door PunkyF00l
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk dat de update wel vrij groot zal zijn, maar of het downloaden daarom veel langer zal duren betwijfel ik. Gewoon veel nieuwe dingen. En dan komt idd 1.8, als alles goed gaat. Dat is het doel wat ze willen behalen, maar het hangt vooral af van de Swamp Biome of die op tijd helemaal klaar zal zijn (dat tweette Jeb eerder vandaag dacht ik).

En het klopt idd dat de update in 2 wordt gesplist. Zo zullen oa boss monsters, stronghold tasks (of zo iets) en villagers (weet niet of de Villages zelf er wel zijn) al zeker in 1.9 zitten. De rest weet ik nog niet :puh:.

Ik kijk later wel even naar je Lets Plays, ik zal het dan wel verstaan denk ik want ik ben ook Belg :puh:.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn vooral dingen zoals ge ( jij), ebt (hebt) dus relatief simpel als je een beetje denkt.

Commentaar of tips?

1. Koop een goede microfoon

2. Doe iets interessants

3. Praat engels

4. Probeer maar geen leuke series na te maken als je niet aan het bovenstaande voldoet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn vooral dingen zoals ge ( jij), ebt (hebt) dus relatief simpel als je een beetje denkt.

Het was een grapje :$

Commentaar of tips?

Zoals hier boven al gezegd is koop een beter microfoon.

Voor de rest vind ik je filmjes wel grappig

Link to comment
Delen op andere websites

@ Dj :

1.Kan ik inkomen, zal k later ook doen

2.Een begin van een film is meestal ook niet interessant, wat verder in latere video's wel.

3. Nee. Dit is een bewuste keuze, omdat ons Engels niet perfect is om vlot te verlopen, en ook omdat je als je Engels wilt genoeg andere mensen hebt, zoals the Yogscast.

@xoex: Bedankt, we moeten er natuurlijk wel nog wat inkomen.

@vice: Wat vond jij ervan?

Bewerkt: door PunkyF00l
Link to comment
Delen op andere websites

1.8 prerelease!

De 1.8 pre-release is geleaked, en nu kan je die dus downloaden. Ik heb het gespeeld, en het is echt vele leuker, zoals met die Endermen. IK heb ook al een abandoned mineshaft gevonden, en dat hebben ze zeer goed in beeld gebracht. (Spinnewebben, afgebroken gebouwen,...) Heb wel nog geen NPC village gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel nog niet te veel multiplayer spelen, die bugt nog wel wat (soms serieuze framedrops) xD. En de mineshafts trouwens ook, soms kan ik al vanaf boven de grond een mineshaft zien, daar is opzich niets mis mee, maar wel als het op deze manier is denk ik, lol:

24fzi9j.png

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

En eigenlijk hebben we nog altijd niet de volledige adventure update xD, 1.9 bevat boss monsters (oid), npc villagers en zo. Daar kijk ik ook erg naar uit ^^. Maar hoelang gaat dat weer duren lol :schater:.

Als ik in MP zit crash ik trouwens ook regelmatig ('minecraft has run out of memory').

Link to comment
Delen op andere websites

En eigenlijk hebben we nog altijd niet de volledige adventure update xD, 1.9 bevat boss monsters (oid), npc villagers en zo. Daar kijk ik ook erg naar uit ^^. Maar hoelang gaat dat weer duren lol :schater:.

Ik verwacht net voor de official release ( November ).

Link to comment
Delen op andere websites

En eigenlijk hebben we nog altijd niet de volledige adventure update xD, 1.9 bevat boss monsters (oid), npc villagers en zo. Daar kijk ik ook erg naar uit ^^. Maar hoelang gaat dat weer duren lol :schater:.

Als ik in MP zit crash ik trouwens ook regelmatig ('minecraft has run out of memory').

ik vind het echt dom van Mojang dat ze 1.8 en 1.9 gesplitst hebben, en dan ook nog eens een versie leaken waarin veel functies niet goed ten uiting komen(zie hierboven, mineshafts die verkeerd spawnen en daardoor eigenlijk toch niet zo interessant zijn). Zoals het nu zal worden heeft iedereen de nieuwe features van 1.8 straks al gezien, maar dan buggy, omdat er in b.v. de NPC vilages toch niet veel te beleven is en omdat ze nog niet helemaal correct spawnen... en experience points zijn wel nieuw maar je kan er niets mee, dus da's ook niet echt boeiend(je snapt wel wat ik bedoel)... Als dan maandag de echte 1.8 uitkomt is dat helemaal niet zo tof meer, je hebt alle buggy versies van de nieuwe features gezien, de niet-buggy versies zijn dan lang niet meer zo cool als 1.8 gefixed wordt... En als 1.9 dan uitkomt is het niet zo dat je ineens de NPC villages weer opnieuw kan ontdekken, die huisjes zijn dan waarschijnlijk nog steeds ongeveer 't zelfde... En skill points kun je dan wel ergens voor gebruiken, maar dat is voor veel mensen denk ik nog geen reden om dat helemaal als een nieuwe feature uit te gaan pluizen en daardoor Minecraft weer te gaan spelen.

Als 1.8 en 1.9 gewoon samen 1.8 zouden zijn, zou iedereen wel gek worden van het lange wachten, maar dan zouden de meeste mensen véél langer zoet zijn met de nieuwe features, denk ik. Dan zou 't denk ik veel toffer zijn dat er NPC villages in zaten mét NPC's, gewoon in één keer.

Gisteren ging ik 1.8 spelen en vond ik de nieuwe features best cool en ging gelijk weer wat doen in MP en SP. Was gelijk weer alsof ik Minecraft voor de eerste keer speelde, vooral de Enderman.. Man, ik zag die dingen teleporten en kreeg kippenvel op m`n armen. Gelijk terugrennen naar m`n huisje... Nu is het alweer zo gewoontjes omdat de helft van eigenlijk alles ontbreekt(hoogstwaarschijnlijk omdat het een pre-release versie is)... , en ik kijk eigenlijk niet echt meer uit naar 1.9, misschien op NPC's na...

Misschien moet ik nog wat meer gaan klooien met de nieuwe food items en het farmen en zo, maar tot op heden vind ik 1.8 toch niet zo helemaal kick-ass geweldig als ik dacht toen ik net spawnde.

That said, ik erger me nu al dood aan de hunger bar. Ding gaat veel te snel. Zou graag zien dat er een functie komt om `m uit te zetten, vooral in MP(zal wel een plugin voor komen). Als je een goede supply aan voedsel wil hebben moet je een mega grote farm bouwen(ben ik wel van plan trouwens, vind ik leuk), maar terwijl je dat wil bouwen heb je waarschijnlijk niet genoeg voedsel. Was gisteren al bijna dood in multiplayer daardoor... Daarbij ben ik niet zeker of ik de nieuwe grootte van de biomes zo geweldig vind, aan de ene kant is het echt heel vet dat een woestijn nu ook echt mega groot is... Ik krijg het idee dat het landschap in Minecraft een stuk minder vaak 'epische' bergen enzo heeft waar je ook daadwerkelijk mee kan bouwen en dat je minder snel een mooi landschap zal vinden zoals in 1.7.3. Je weet wel, zo'n plek waar je binnen 1 seconde besluit om te gaan bouwen, dat heb ik in 1.8 totaal niet gehad.. Hebben nu al 3 werelden geprobeerd in Multiplayer en elke keer is alles maar een beetje vlak met water her en der.

Dat zijn dan ook de enige nieuwe dingen die ik niet zo leuk vind...

En last but not least: Endermen zijn echt creepy :$

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel nu met een vriend op onze 1.8 server. Expres de seed "shipwreck" gebruikt, je start dan op 1 eiland met 1 boom en daaromheen alleen water en ondertussen hebben we al een huisje en daaronder een abandoned stronghold, abandoned mineshafts enz :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...