xoex23 Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 (bewerkt) Haha is er net zo iemand die net zo als ik van potions maken houd? Edit ik zie dat dit topic al even dood is oeps Bewerkt: 2 januari 2012 door xoex23 Reageren
vice Geplaatst: 2 januari 2012 Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 Maakt niet uit, Minecraft is toch nog bekend . Ik vind potions een leuke uitvinding, maar het is niet iets wat je volgens mij in je eerste Minecraft dagen al kunt gebruiken. Het is meer voor de iets-gevorderde speler die het allemaal wat makkelijker wilt maken. Of het kan ook handig zijn als je de Ender Dragon wilt uitschakelen. Ik las trouwens vandaag dat Notch mogelijk verder wilt met zijn Minicraft, zo heeft hij onder andere de websites minitale.net en minitale.com aangekocht. Misschien kunnen we dus binnenkort ook in een mini-versie Minecraft spelen. (Minicraft was een game die hij in de Ludum Dare competitie van december 2011 heeft gemaakt, binnen de 48 uur). Reageren
xoex23 Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 (bewerkt) Ik maak altijd potions voor de enderdragon en fire ristance maak ik ook altijd makkelijk voor in de nether... Dat van minicraft had ik weleens gehoort, ga het nu is even googlelen Edit: Even gespeeld en ik vind het ergens nog wel leuk ook... Ik durf te wedden dat ik stiekem dit weer zit te doen Bewerkt: 4 januari 2012 door xoex23 Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 (bewerkt) Gister met wat vrienden tijdens het minen gewoon een f*** stronghold gevonden, recht onder ons dorp We zijn nu aan het voorbereiden en gaan mischien vanavond nog naar de ender dragon. Iemand nog handige tips? Bewerkt: 7 januari 2012 door Zombiespeed Reageren
vice Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 (bewerkt) Maak wat potions (zou ik toch doen: instant heal en splash potions lijken me wel handig). En als je er bent, probeer dan eerst zoveel mogelijk van die heal-torens neer te halen. (misschien kunnen er ook enkele met een bow vechten, en enkele met een zwaard zodat de draak op ieder moment kan worden aangevallen). En verder goed armour maken, en onder de de dragon gaan staan als ie doodgaat, je krijgt namelijk letterlijk zoveel experience points dat je (in je eentje) meer dan 100 levels stijgt . (zorg dus dat je genoeg voorbereid bent, want als je doodgaat met waardevolle stuff kan je het niet terugkrijgen zonder ofwel de draak te doden, of ofwel opnieuw dood te gaan, denk ik toch). Bewerkt: 7 januari 2012 door vice Reageren
Gast Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 (bewerkt) Iemand interesse in een gouden pikhuis? Bewerkt: 9 januari 2012 door Gast Reageren
xoex23 Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Pikhuis? O ja ik neem altijd genoeg food mee en wat hout om een huisje te maken >>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik de "Bewerk"-knop om iets toe te voegen aan je bericht als je de laatste bent die heeft gereageerd. (En nee, een bump was totaal overbodig)<<< Versie 1.1 is uit Reageren
Mythbuster Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Geplaatst: 13 januari 2012 Boem! Huis in your face! Heb `m net af, moet alleen de binnenkant nog doen en de tuin, is al wel allemaal ingedeeld in kamers en alles, maar alleen met dirt/grass. Vrijwel helemaal legit gemaakt, heb alleen op 't laatst 6 glass dingen in creative gedaan, omdat ik geen zin had wéér naar de desert te gaan om zand te halen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Geplaatst: 13 januari 2012 Oow, dat ziet er een leuk gevormd huisje uit ;P Ik vind de dakvenstertjes en zo leuk, ik probeer ook vaak iets dergelijks in mijn huizen te steken maar dat ziet er nooit uit dus ik beperk me meestal tot het bouwen van wolkenkrabbers met herhaalde structuur (in een wereld met "Height: 256" is dat zeker leuk) >:3 Maar ja nu is de 1.1 uit en dan wacht ik gewoon als een idioot tot die mod weer update xD Reageren
xoex23 Geplaatst: 14 januari 2012 Rapport Geplaatst: 14 januari 2012 Nice house Heb me taal op pirate taal staan, is erg grappig Reageren
BoerTijger Geplaatst: 24 februari 2012 Rapport Geplaatst: 24 februari 2012 Onze head developer gaat trouwen Reageren
Davedavy Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Geplaatst: 25 februari 2012 Word vast een dure bruiloft van al dat geld Reageren
xoex23 Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Geplaatst: 25 februari 2012 Onze head developer gaat trouwen Echt? lol Reageren
vice Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Geplaatst: 25 februari 2012 Word vast een dure bruiloft van al dat geld Niet Notch eh. Die is al getrouwd (ook nog niet zolang geleden) . Jeb is sinds een paar maanden de nieuwe head developer van Minecraft. Reageren
xoex23 Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Geplaatst: 25 februari 2012 (bewerkt) Jeb zal toch ook wel een aandeel van de winst krijgen? Bewerkt: 25 februari 2012 door xoex23 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.