Jump to content

Kerst 2014 & Jaarswisseling 2014-2015


NicolaB

Recommended Posts

Paar week terug hadden mijn vader en moeder een wilde eend gekregen die een vriend had geschoten, gisteren de eend schoongemaakt en lekker opgepeuzeld! Vandaag met nog meer familie gezellig kerst vieren, en met oud en nieuw met vrienden vieren!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    11

  • TheDutchWesley

    6

  • .PhoeniX.

    2

  • MovieGamer

    2

Verder ben ik minderjarig dus die paar uurtjes prikken met muziek in me oortjes heb ik er wel over.

Met die instelling ga jij het ver schoppen in je leven :Y

Verder heb ik kerstavond en 1ste kerstdag met familie gevierd. Zometeen begint de hel wat kerstdiner heet op m'n werk. Met oud op nieuw ga ik met een paar maten naar een techno feestje. Zin in.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo gezellig kerst vieren... Moet alleen nog wel wat cadeautjes inpakken, dus laat ik daar aan gaan beginnen :puh:

Vieren jullie ook allemaal kerst vandaag? Of is er ook iemand die het morgen of niet doet? :)

Wij hebben vandaag de cadeaus uitgepakt en zijn net klaar met eten.

Verder worden er dalijk bordspellen gedaan om vervolgens af te sluiten met kerstfilms.

Leuk altijd dat soort familiedingen. Wij wilde ook de bordspellen meenemen, maar die waren we uiteindelijk vergeten, omdat we wat laat aankwamen... Het werd alsnog een gezellige kerst :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga morgen met een vriend wat vuurwerk kopen. Dat doen we eigenlijk ieder jaar, een soort van ritueel. Vuurwerk kopen en een oliebol eten. De dag erna vier ik het in de avond ook met familie en vrienden, dus ik heb er al zin in. :puh:

Bij De Snuffelaar was het erg druk, bij Weco De Kardinaal hebben ze bijna niks, de Partyshop is duur, Makado heeft alleen potten en pijlen en PCS is rustig én redelijk goedkoop. Voor het assortiment moet je zeker naar De Snuffelaar gaan.
Link to comment
Delen op andere websites

<p><p>

Ik ga morgen met een vriend wat vuurwerk kopen. Dat doen we eigenlijk ieder jaar, een soort van ritueel. Vuurwerk kopen en een oliebol eten. De dag erna vier ik het in de avond ook met familie en vrienden, dus ik heb er al zin in. :puh:

Bij De Snuffelaar was het erg druk, bij Weco De Kardinaal hebben ze bijna niks, de Partyshop is duur, Makado heeft alleen potten en pijlen en PCS is rustig én redelijk goedkoop. Voor het assortiment moet je zeker naar De Snuffelaar gaan.

Ik koop mijn vuurwerk altijd bij de Multimate in Edam. Die hebben vuurwerk van Wolff, dat is best goed spul voor weinig geld. Ook hebben ze daar altijd gratis oliebollen, dat is natuurlijk ook een echte lokker voor mij :D Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

<p><p>

Ik ga morgen met een vriend wat vuurwerk kopen. Dat doen we eigenlijk ieder jaar, een soort van ritueel. Vuurwerk kopen en een oliebol eten. De dag erna vier ik het in de avond ook met familie en vrienden, dus ik heb er al zin in. :puh:

Bij De Snuffelaar was het erg druk, bij Weco De Kardinaal hebben ze bijna niks, de Partyshop is duur, Makado heeft alleen potten en pijlen en PCS is rustig én redelijk goedkoop. Voor het assortiment moet je zeker naar De Snuffelaar gaan.

Ik koop mijn vuurwerk altijd bij de Multimate in Edam. Die hebben vuurwerk van Wolff, dat is best goed spul voor weinig geld. Ook hebben ze daar altijd gratis oliebollen, dat is natuurlijk ook een echte lokker voor mij :D

Multimate?! Dat is naast mijn oude school! Ik kwam daar altijd in me werkpak :*D
Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad nabij de Triade ja. Dat is wel het voordeel als je een auto ter beschikking hebt, dan hoef je niet alles op je fietsje in je eigen stad te kopen.

Ik vraag me ouders gewoon en in Polen kan je het op de markt kopen :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...