Jump to content

Wat voor vuurwerk ga jij dit jaar kopen?


TheDutchWesley

Recommended Posts

Het einde van het jaar komt al nader in zicht, dus aan mij de vraag wat voor vuurwerk jij gaat kopen. Hou jij het bij de verbannen simpele babypijltjes die je van vorig jaar over hebt? De rotjes die je nog van een paar jaar geleden hebt gevonden? Koop je wat leuks voor €50,- en je gaat de hele dag met je vrienden rondhangen om 10 uur? Of koop je toch die mooie cake-pakket van €250,- met een ratelband met de buurt en geniet jij van alle puinhoop die die ratelband maakt? Of steek jij een paar "illegale bommen die dezelfde effecten hebben als een handgranaat" af op de hoek van de straat? Zelf koop ik wat kleins zoals Single-shots in de winkel en een paar cakes. De rest in Duitsland/omstreken zoals wat exclusiefs dat ik later kan gebruiken als dummy in me kamer.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TheDutchWesley

    8

  • Dexist

    4

  • GuitarGuy666

    3

  • NicolaB

    3

0,0. Ik vind het leuk om naar te kijken, maar ik kan en zal er echt mijn geld niet aan geven. Dan koop ik toch al liever GTA V Next Gen, heb je ten minste wat langer plezier aan. :clown:

Aan de andere kant is het maar 1 keer per jaar, en met een goede baan heb je zo €50 euro.
Link to comment
Delen op andere websites

Vuurwerk vind ik echt zonde van mijn geld. Ik weet ook wel dat het niet duur is, dat is de kwestie ook niet. Meer dat je iets van een paar tientjes binnen enkele seconden in rook op ziet gaan, vaak gepaard met een knal die nog even blijft doorpiepen. Been there, done that.

Link to comment
Delen op andere websites

Vuurwerk vind ik echt zonde van mijn geld. Ik weet ook wel dat het niet duur is, dat is de kwestie ook niet. Meer dat je iets van een paar tientjes binnen enkele seconden in rook op ziet gaan, vaak gepaard met een knal die nog even blijft doorpiepen. Been there, done that.

Ben ik deels met je eens, maar als je een pakket koopt van 249 euro en je hebt 20 buren die meedoen, betaal je uiteindelijk maar 12,50 voor dat halfuur plezier. Van rotjes e.d. heb je langer plezier, terwijl dat hooguit 2 euro kost.
Link to comment
Delen op andere websites

Tot een paar jaar geleden gaf ik elke jaarwisseling rustig rond de 100 euro uit aan vuurwerk. Siervuurwerk that is, want van rotjes en dat soort meuk heb ik nooit zo gehouden. Ik kocht altijd een mix van kleine cakes, fonteintjes en hier en daar een pijl. Daar ben ik inmiddels mee gestopt, want het bekostigen van mijn hobby's/interesses (gitaar, platen, kleding, interieur) is duur genoeg. Ik vind het leuk om er naar te kijken en steek zelf ook wel eens wat af, maar ik schaf dus zelf niets meer aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit jaar kopen wij sowieso vuurwerk, maar niet al te veel, omdat wij heel veel over hebben gehouden van vorig jaar.

Waarschijnlijk worden het rotjes, vuurpijlen en wondertollen. En heel misschien ook siervuurwerk, maar dan niet al te veel siervuurwerk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...