Jump to content

Wat voor vuurwerk ga jij dit jaar kopen?

TheDutchWesley

Recommended Posts

Ik heb vandaag mijn inkopen gedaan. :sigaar: Ik heb twee pakjes wondertollen, twee sloffen rotjes, 40 stuks thundershocks, een pak babypijltjes (fluit), een pakje crackling balls en een raar pakje siervuurwerk van de albert heijn met kleine fonteintjes enz. :7 Misschien geen spectaculair vuurwerk, maar dat is mij te duur.

Delen op andere websites

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TheDutchWesley

8

• Dexist

4

• GuitarGuy666

3

• NicolaB

3

Fuck rotjes, fuck ander knallend vuurwerk, oftewel fuck vuurwerk. Ik geef me geld net als sommige hier maar aan wat anders uit. Ik hou niet van knallend vuurwerk, kan ik echt niet tegen. Siervuurwerk is wel mooi, maar ik kijk lekker vanuit me raam.

Delen op andere websites

Fuck rotjes, fuck ander knallend vuurwerk, oftewel fuck vuurwerk. Ik geef me geld net als sommige hier maar aan wat anders uit. Ik hou niet van knallend vuurwerk, kan ik echt niet tegen. Siervuurwerk is wel mooi, maar ik kijk lekker vanuit me raam.

Delen op andere websites

Vuurwerk is gay en zonde van je geld.. Kan je net zo goed paar briefjes van 100 euro in de stront douwen en die in brand steken.

wat is nou 100 euro? Het is maar voor de meesten 1x per jaar.

Veel geld voor sommigen. Zeker voor iets wat binnen enkele minuten(afhankelijk van het soort vuurwerk) de lucht in schiet.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...