GuitarGuy666 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2014 Ik heb vandaag mijn inkopen gedaan. Ik heb twee pakjes wondertollen, twee sloffen rotjes, 40 stuks thundershocks, een pak babypijltjes (fluit), een pakje crackling balls en een raar pakje siervuurwerk van de albert heijn met kleine fonteintjes enz. Misschien geen spectaculair vuurwerk, maar dat is mij te duur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2014 Ik ga morgen misschien ff een pak pijlen halen, anders z'n bak waar pijlen uit komen, dat vind ik mooi genoeg voor dit jaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2014 Ik mag van mama eindelijk tollen kopen! Die mag je tenminste om 10:00 afsteken. Houd jou dat dan tegen, met vuurwerk ben jij toch een Bad boy ?Ik koop geen vuurwerk, verspil mijn centen liever anders . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 30 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2014 Ik ga morgen misschien ff een pak pijlen halen, anders z'n bak waar pijlen uit komen, dat vind ik mooi genoeg voor dit jaar. Dat heet een cake Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2014 Ik ga morgen misschien ff een pak pijlen halen, anders z'n bak waar pijlen uit komen, dat vind ik mooi genoeg voor dit jaar. Dat heet een cake Als in taart? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2014 Ik koop geen vuurwerk, verspil mijn centen liever anders . Ik ben het helemaal met je eens. Vroeger nog wel wat gekocht, maar dat waren rotjes. Niks bijzonders dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2014 Fuck rotjes, fuck ander knallend vuurwerk, oftewel fuck vuurwerk. Ik geef me geld net als sommige hier maar aan wat anders uit. Ik hou niet van knallend vuurwerk, kan ik echt niet tegen. Siervuurwerk is wel mooi, maar ik kijk lekker vanuit me raam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2014 Fuck rotjes, fuck ander knallend vuurwerk, oftewel fuck vuurwerk. Ik geef me geld net als sommige hier maar aan wat anders uit. Ik hou niet van knallend vuurwerk, kan ik echt niet tegen. Siervuurwerk is wel mooi, maar ik kijk lekker vanuit me raam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Helemaal mee eens, ik ben nu aan het sparen voor een PS4, die gaat een paar jaar mee, vuurwerk een paar dagen/uur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 (bewerkt) Helemaal mee eens, ik ben nu aan het sparen voor een PS4, die gaat een paar jaar mee, vuurwerk een paar dagen/uur. Eerder 10 seconden. Bewerkt: 31 december 2014 door .Sharingan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Alleen mooi siervuurwerk voor 7 mensen en voor 00:00. Voor in de avond heb ik wat thunderkings gekocht. Ga rond 5 uur me bestelling halen bij tuincentrum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Vuurwerk is gay en zonde van je geld.. Kan je net zo goed paar briefjes van 100 euro in de stront douwen en die in brand steken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 31 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Vuurwerk is gay en zonde van je geld.. Kan je net zo goed paar briefjes van 100 euro in de stront douwen en die in brand steken. wat is nou 100 euro? Het is maar voor de meesten 1x per jaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Vuurwerk is gay en zonde van je geld.. Kan je net zo goed paar briefjes van 100 euro in de stront douwen en die in brand steken. wat is nou 100 euro? Het is maar voor de meesten 1x per jaar. Veel geld voor sommigen. Zeker voor iets wat binnen enkele minuten(afhankelijk van het soort vuurwerk) de lucht in schiet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.