Jump to content

Samen vieren we kerst


Dutchy3010

Recommended Posts

Uit de media wat opgevangen dat sommigen het over de top vinden om al die BN'ers erbij te halen. Ik vind het juist goed, mensen voelen zich nu meer aangetrokken tot de actie en de BN'ers hebben zelf het initiatief genomen er aan mee te werken dus top! :tu: Ook het feit dat mensen in moeilijke tijden nog mogen genieten van een heerlijk kerst diner vind ik prachtig! :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Uit de media wat opgevangen dat sommigen het over de top vinden om al die BN'ers erbij te halen. Ik vind het juist goed, mensen voelen zich nu meer aangetrokken tot de actie en de BN'ers hebben zelf het initiatief genomen er aan mee te werken dus top! :tu: Ook het feit dat mensen in moeilijke tijden nog mogen genieten van een heerlijk kerst diner vind ik prachtig! :*D

Ik deel dezelfde mening als jou. Ik ga elk jaar een keer langs de voedselbank om wat eten te doneren. Ik vind trouwens al dat gezeik erom niet nodig. Het gaat erom dat iedereen een gelukkige kerst kan vieren.

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...