Jump to content

Serious Request


aron24

Recommended Posts

Het valt mij echt mee hoe rustig het nu is. Vorig jaar leek het veel drukker te zijn.

Dat valt wel mee, vorig jaar was het ook rustig op bepaalde momenten, dat heeft inderdaad met het weer te maken en vrije dagen..

Doorgaans zie je dat het naar het einde toe steeds drukker wordt, 's avonds is het sowieso wel elke keer druk

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het dit jaar absoluut weer ouderwets gezellig. Zelf voor 10 euro weer een plaatje aangevraagd en aardig gister (maandag) aanwezig geweest op de Grote Markt in Haarlem. Vorig jaar was ik er ook in Leeuwarden en onze ervaring is juist dat het dit jaar minimaal twee keer zo druk is als vorig jaar. Ook als ik de televisiebeelden zie krijg ik het idee dat het er echt véél drukker is, maar misschien is dit gezichtsbedrog.

Het mooie aan de actie vind ik vooral dat het alleen maar gezellig is. De mensen zijn relaxt, vriendelijk en iedereen weet dat het voor het goede doel is. Gister stonden we tussen de mensenmassa, en niet alleen deelden de studenten gratis biertjes aan iedereen uit, ook met de jeugd die er stond werd gezellig en respectvol omgegaan. Echt super.

Een puntje van kritiek: op het plein werd de radio afgespeeld, niet de livestream. Dat betekent twee nummertjes, veel gelul van de DJ's en vervolgens vijf minuten reclame. In een kwartier had je dus maar een minuut of zes muziek. Vonden wij erg jammer, want je komt toch vooral voor gezellige muziek.

Ik ga het weer missen wanneer het afgelopen is!

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi mooi mooi, echt super. :)

Er komt ooit een jaar dat het minder gaat zijn dan het jaar ervoor en ik was er stevig bang voor dat dat dit jaar zou zijn, maar gelukkig zitten we er weer een eurootje of 80.000 boven. Ik kijk al reikhalzend uit naar volgend jaar, op naar die 13 miljoen!

Complimentjes overigens voor Domien Verschuuren. Ik kende hem niet (omdat ik zelf geen 3FM luister) dus ik was nogal twijfelachtig over zijn kwaliteiten voor in het Glazen Huis, maar hij heeft het toch super gedaan. Mooi talent voor de toekomst!

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...