Jump to content

Wie is de Mol? Seizoen 15


Dexist

Wie is de mol?  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie is de mol?

    • Ajouad
      0
    • Carolina
      0
    • Chris
      3
    • Evelien
      0
    • Margriet
      7
    • Marlijn
      3
    • Martine
      1
    • Pieter
      0
    • Rik
      4
    • Viktor
      0


Recommended Posts

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    23

  • aron24

    16

  • Froodooo

    13

  • thebig

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is op zich best een tactische zet van de mol om in dit stadium van het spel wél geld te verdienen. Vooral ook omdat er nog maar zo weinig is. Leuke aflevering verder, ik zit nog steeds op Margriet als mol.

Margriet is wel duidelijk voor mij. Chris gaat winnen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat eerst steeds op Martine, dit had ik 2 afleveringen geleden wat minder en neigde ik naar Chris. Ik verdenk Chris al een aantal afleveringen. Ik denk dat het Chris is omdat, ja gewoon hoe hij doet en de titel van deze aflevering was 'onderaan' en Chris stond onderaan te tellen bij die theevelden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echt jammer dat Chris er uit ging. Hij was echt by far de leukste deelnemer, vind ik. Als Rick nu niet de Mol is, dan weet ik het ook niet meer. En wel leuk om te zien hoe Marlijn reageerde toen Art begon te praten over hoe Rik haar mogelijk helemaal om de tuin zou hebben geleid, ze wist niet hoe ze moest kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, arme Chris! Vond hem ook echt een leuke kandidaat en volgens mij is dat ook gewoon een onwijs leuk mens!

Enne... Margriet is gewoon de mol hoor! Kan niet anders! Al zou ik het eigenlijk mooier vinden als Rik de mol blijkt te zijn. Voor mijn gevoel proberen ze het dusdanig te monteren dat we met zijn allen voor Rik gaan (laten zien dat de afvallers op Margriet stemden), maar dat betekent dus dat het niet anders kan dan dat Margriet de mol is (volgen jullie mijn logica? :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Margriet is de mol, het bewijs: https://m.soundcloud...gouden-tip-widm

Zou zo maar kunnen :puh:.

Ik zit ook nog steeds op Margriet als mol.

Rik en Marlijn (en Chris) zitten/zaten allemaal op Margriet. Als je bedenkt dat Chris geen jokers had, en het meeste fouten in de test had gemaakt, zou het zo maar allemaal kunnen kloppen dat Margriet de mol is.

-Ook het feit dat Chris er lang in bleef, en lang op o.a Margriet zat. (en nu dus toch wat foutjes had gemaakt?). Of het gaat juist allemaal de andere kant op en iedereen heeft het fout :7

Er was ook eens een aflevering met de naam M acht.(met de spatie dus) "Margriet" begint met een M en heeft acht letters.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste keer in m'n WIDM-kijker-carriere dat ik het de laatste paar weken goed had :D

Goed gespeeld van Mol-Margriet! Wel jammer dat lang niet alle mol-acties in de uitzending komen... Dus nog even de site doorspitten.

Op naar het volgende seizoen! :D

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

Traditiegetrouw zat ik weer eens op de winnaar als mol; ik kan mij niet herinneren dat ik na Yvon Jaspers ooit goed zat. :7 Ik heb er desondanks weer enorm van genoten en kijk absoluut uit naar volgend jaar!

Link to comment
Delen op andere websites

Op het laatst zat ik zoals de meesten (50% volgens de app) op Rik. Blijkt dat dan toch niet zo te zijn. Margriet heeft het zeer goed gespeeld: de laagste pot in de geschiedenis. Dan moet je echt wel een goede mol zijn.

Ik kan niet wachten op het volgende seizoen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...