Jump to content

Wie is de Mol? Seizoen 15


Dexist

Wie is de mol?  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie is de mol?

    • Ajouad
      0
    • Carolina
      0
    • Chris
      3
    • Evelien
      0
    • Margriet
      7
    • Marlijn
      3
    • Martine
      1
    • Pieter
      0
    • Rik
      4
    • Viktor
      0


Recommended Posts

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    23

  • aron24

    16

  • Froodooo

    13

  • thebig

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb de afleveringen moeten terugkijken. Heb niet veel uit de aflevering kunnen opmaken. Martine is goed in acteren dus dat nam ik wel voor lief van haar. Daarnaast zou ze in mijn ogen ook een beetje een te opvallende mol zijn. Mijn mol die ik in gedachten had is Ajouad, deze week niet echt veel meer aan kunnen herkennen. Hij moet het in ieder geval volgende week zonder vrijstelling doen als die er geen vindt, wie weet valt er wat uit zijn vragen te halen.

Dexist, je moet voordat je de openingspost aanpast even weer naar onderwerppeiling beheren gaan om de poll niet verloren te laten gaan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

post-6602-0-59573800-1420915946_thumb.png

Martine houdt een boekje in beeld met "No secrets here" terwijl Viktor, Marlijn en Margriet in beeld zijn!

Wat houdt dit in? Niks? Wil het zeggen dat Viktor, Marlijn en Margriet geen geheimen hebben en niet de mol zijn? Is daardoor wellicht Martine de mol? Speculatie natuurlijk maar toch.

@Bassie, ah thx ik zal er om denken!

Link to comment
Delen op andere websites

post-6602-0-59573800-1420915946_thumb.png

Martine houdt een boekje in beeld met "No secrets here" terwijl Viktor, Marlijn en Margriet in beeld zijn!

Wat houdt dit in? Niks? Wil het zeggen dat Viktor, Marlijn en Margriet geen geheimen hebben en niet de mol zijn? Is daardoor wellicht Martine de mol? Speculatie natuurlijk maar toch.

@Bassie, ah thx ik zal er om denken!

Iets te opvallend, maar het zou best kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

De twee leukste (vind ik dan), Pieter en Evelien, zijn er nu al uit.

Ik heb overigens geen idee wie de Mol is. Ik kijk het programma altijd wel maar let nooit heel erg op de deelnemers. Vind het gewoon leuk om alleen al naar te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben even op het forum gaan kijken van de WIDM. Ging even zoeken onder mijn mol, daar las ik toch wel een vrij goed gevonden tip.

De titel van de aflevering is scheepsrecht, Ajouad zei dat hij na drie keer 40 kilo te hebben getild dat hij wat rustiger aan moest doen. Drie keer is scheepsrecht?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit persoonlijk niet op Ajouad - hij gedraagt zich in mijn ogen niet verdacht. Overigens is dit ook interessant (waarschuwing: link bevat spoilers voor aflevering 2.)

De kans is volgens dus groot dat een man de mol is.

Dit even bewust in een spoiler gezet, voor mensen die nog niks willen weten.

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit persoonlijk niet op Ajouad - hij gedraagt zich in mijn ogen niet verdacht. Overigens is dit ook interessant (waarschuwing: link bevat spoilers voor aflevering 2.)

Erg interessant :o. Het zou mijn niks verbazen als dit ook juist blijkt te zijn. Even in de gaten houden dus.


De poll was weer weggevallen. Ik was weer goed bezig. :7 Nu zal ik er in het vervolg om denken dat ik weer op 'gereed' duw als ik de hoofdpost bewerk.

Edit:

En nu kan je ook weer zien wie wat stemt.

Polls zijn eng :erm:

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wel, ik zeg het al meerdere malen. Uit de vorige edities blijkt dat de titels vaak een link leggen met de mol. Natuurlijk blijft het speculatie, maar het versterkt mijn gevoel dat Ajouad de mol is.

Pas op voor de bekende 'tunnelvisie' :puh:

Als je wilt dat Ajouad de mol is, dan ga je alle kleine dingetjes ook aan Ajouad koppelen, terwijl dat misschien helemaal niet juist is of een aanwijzing is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...