Jump to content

Sony network ps3/ps4


sabinee1995

Recommended Posts

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    11

  • Ezra24rct3

    7

  • sabinee1995

    7

  • nolms

    6

Wat een slechte argumenten lees ik hier toch van de personen die de actie van die zielige figuren goedkeuren! Ongeacht of je wel of niet met kerst achter je pc, console, laptop of iPad lang,kort of helemaal niet wil zitten...het gaat erom dat enkele uit frustratie - of om aandacht verlegen zitten - het voor miljoenen mensen verzieken en willen bepalen wat je wel of niet kan doen! Ook ik vier kerst met het gezin en doen we spelletjes. Maar voor de afwisseling en omdat ik dat zelf wil en kan bepalen vind ik het ook fijn/leuk om o.a. GTAO te spelen. Voor mij was de sneeuw in GTAO mede bepalend (dus een pre en niet een must) dat ik een PS4 vlak voor kerst heb aangekocht van mijn 13de maand. Nog geen uur heb ik nu in 2 dagen tijd kunnen genieten van de sneeuw en volledig van mijn PS4.... En nogmaals, ik weet mij goed te vermaken, ben niet gefrustreerd maar wil wel graag zelf bepalen wat, wanneer en hoe lang ik iets wil ondernemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap iets niet. Microsoft en sony zijn 2 bedrijven die miljarden verdienen. En het lukt een paar kinderen om te ddosen?

Lekkere beveiliging hebben ze hoor. En daar betaal jij (xbone,ps4) voor.

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

Sony werknemers doen ook hun best maar ze lieten wel famillie in de steek op de kerstdagen om dit te fixen beetje respect mag wel...

Hun hebben een contract getekend dat je op feestdagen opgeroepen kan worden en moet werken. Moet dan het hele land plat om kerst te vieren? Denk aan Luchtverkeersleiders, Treinen, Piloten, Agenten, Brandweerman, Ziekenhuis?
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap iets niet. Microsoft en sony zijn 2 bedrijven die miljarden verdienen. En het lukt een paar kinderen om te ddosen?

Lekkere beveiliging hebben ze hoor. En daar betaal jij (xbone,ps4) voor.

Inderdaad, dit zegt toch wel iets over de beveiling. Hopen dat er nu niet meer ddossen komen, want als hun het kunnen, welke hackersgroep(en) kan/kunnen het dan nog meer?

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Sony heeft dit gezegt

http://inthegame.nl/...t-gratis-games/

+ een geld bedrag op je portomonee

Mooi gebaar van Sony.

Dit vind ik ook een mooi gebaar.

Wat ik wel vreemd vindt is nog steeds het feit dat ik zoveel verschillende berichten gezien heb op twitter, onderandere van hackersgroep anonymous (die strijden voor een eerlijke dus geen corrupte wereld om het even kort samen te vatten) waar die een zegt sony te helpen, en er een filmpje online komt als bedreiging voor lizard squad, zegt de ander dat anonymous zich hier niet mee bezig gaat houden. Weet niet of dit te maken heeft met het feit dat ze geen leider hebben en dus verschillende kanten kunnen op gaan qua doen en laten, of dat het pure bluf was en eventueel neergezet is door iemand die niks te maken heeft met anonymous.

Ook ben ik alle adressen tegengekomen van hackers van lizard squad, dus ongetwijfeld gaat dit nog een staartje hebben.

Ben ook benieuwd wat rockstar gaat doen met dat cadeautje die je kreegt als je de 25e bij je kerstboom stond. Ik heb hem gekregen doordat ik in de nacht (voor alle problemen) bij mijn boom stond, maar ik kan me voorstellen dat dit voor sommige spelers niet mogelijk was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het ook niet meer. Een miljarden bedrijf als sony zou dat wel moeten kunnen weren zou je denken?

Bijvoorbeeld zoals blizzard (oa world of warcraft e.d) die hebben advocaten/hackers in dienst om zulke mensen te weren.

Ik heb het gesprek gevolgd maar LS krijgt sony aan de voeten. Echt kansloos.

Wel een leuk gebaar natuurlijk die gratis games enz, maar heb liever gewoon dat de beveiliging pot dicht zit.

Heb weinig aan games als LS / of wie dan ook....besluit t nog eens te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan hier mij nog steeds niet bij psn aanmelden! Dus nu al de derde dag geen online activiteiten met de ps4! Nog meer mensen hier last van?

Verder vind ik dit ook heel slecht van Sony, met name omdat je nu moet betalen om met je ps4 online te kunnen. Je zou dan denken/verwachten dat ze (nog) betere en beter beveiligde servers hebben dan ze voor de ps3 hebben. Wat ik begrepen heb kan je met de ps3 namelijk (al) wel online. Het heeft dus zo te zien puur met de psn server te maken.

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik begrepen heb kan je met de ps3 namelijk (al) wel online.

Eergister werkte het idd voor mij wel ps3, maar gisteren weer niet. Kortom tis nog balletent!

Maargoed hopen dat t vandaag dan eindelijk opgelost wordt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...