tjarda1999 Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 haha die duiters thumbs up voor hem Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Lizard Squad denkt dat ze stoer zijn, elke keer flikken ze het gewoon weer, en de meeste mensen doen er geen reet aan. Ik snap nog steeds niet, waarom de politie ze nog niet opgepakt heeft..... Ze bederven het gewoon voor een ander..... Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Lizard Squad denkt dat ze stoer zijn, elke keer flikken ze het gewoon weer, en de meeste mensen doen er geen reet aan. Ik snap nog steeds niet, waarom de politie ze nog niet opgepakt heeft..... Ze bederven het gewoon voor een ander..... Omdat ze fake ip's gebruiken miss Reageren
Votair Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Lizard Squad denkt dat ze stoer zijn, elke keer flikken ze het gewoon weer, en de meeste mensen doen er geen reet aan. Ik snap nog steeds niet, waarom de politie ze nog niet opgepakt heeft..... Ze bederven het gewoon voor een ander..... Waarschijnlijk hebben ze fake-ip's en proxy's. Deze gasten hebben kerstavond voor mij en mijn neef helemaal verneukt. We hadden FIFA Points gekregen en wilden pakketjes openen.. Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 26 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Zijn er mensen die wel online kunnen spelen? Ik kan alleen inloggen maar ik kan geen gta online spelen. Reageren
Votair Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 (bewerkt) Lizard Squad is weer bezig. Check hun twitter maar. EDIT: https://twitter.com/fuckcrucifix Bewerkt: 26 december 2014 door Votair Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Lizard Squad is weer bezig. Check hun twitter maar. EDIT: https://twitter.com/fuckcrucifix tussen half 11 en half 12 deed alles het perfect https://downdetector.com/status/playstation-network toen werden ze wakker en dachten ze kom we gaan DDoS doen Reageren
nolms Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 ik kan ook nog steeds niet online Reageren
dionkoffie Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Vind het wel leuk dat lizard squad het gelukt is. Reageren
UberBug Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 (bewerkt) Die hufters hebben het nu wel heel goed voorelkaar.... Als de gehele game-industrie hun krachten bundelen om dit soort debielen buiten de deur te houden, dan wellicht zal dit soort onzin minder vaak en lang gebeuren. Ik snap ook helemaal niet wat de achterliggende gedachte en doel hiervan is? Die computernerds houden toch ook van gamen? @dion, vertel mij eens waarom je dit wel een geslaagde actie vindt? Ik vind er geen lol aan en zie er totaal het nut niet van. Zijn gewoon van die zielige, lelijke nerds die (vroeger) altijd op school gepest zijn/worden. Bewerkt: 26 december 2014 door sssjakie Reageren
Hmmpff Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Wat heeft Lizard squad nu precies gekregen? Is me niet helemaal duidelijk. Reageren
gamerhoi Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 heey doet psn het al weer Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 26 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2014 heey doet psn het al weer nee helaas Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Als er nou een slimme hackers groep is maken ze een vals twitter account, verleiden ze lizard Squad zoals in bovenstaand gesprek en hacken ze de boel terug Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Lizard Squad denkt dat ze stoer zijn, elke keer flikken ze het gewoon weer, en de meeste mensen doen er geen reet aan. Ik snap nog steeds niet, waarom de politie ze nog niet opgepakt heeft..... Ze bederven het gewoon voor een ander..... Waarschijnlijk hebben ze fake-ip's en proxy's. Deze gasten hebben kerstavond voor mij en mijn neef helemaal verneukt. We hadden FIFA Points gekregen en wilden pakketjes openen.. Waarom verneukt? Je gaat toch niet op kerstavond de hele dag op je reet zitten gamen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.