hey800 Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2014 Ik kan online! Met de eerste keer proberen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DDT Dorus Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2014 vind het gewoon belachelijk wilde gewoon ff lekker op mn vrije dag gamen, effe een uurtje tussendoor.. kan het niet. belachelijk van sony en microsoft dat ze dit niet kunnen voorkomen, belachelijker dat er figuren zijn die dit nog steunen, waarschijnlijk omdat ze zelf zoiets willen kunnen doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2014 wat een kneuzen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2014 Interessant interview. Duidelijk dat de hackers er in ieder geval totaal niet mee zitten dat sommige mensen de hack vervelend vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerhoi Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2014 ik weet dat het verveelend is voor de gamers dat de ps4 nog steeds offline maar het zeg gewoon hoe slecht beveiligd is maar beter dat het nu wordt gehackt dan dat het over een paar maanden want ze weten nu al dat de beveiling van de sever beter moet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2014 Het is bij mij weer raak hoor op de PS4... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane_focus Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2014 Ik heb vandaag een uur kunnen gamen.. Maar toen ik terug kwam werkte het weer niet.. Nog iemand last om in te loggen bij Psn? (Ps4) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2014 (bewerkt) Het zijn gewoon zielige kneusjes die vroeger gepest werden en door iederwen gehaat werden. Ze hadden zware depressies en jankten zichzelf in slaap. In de lunch pauze stonden ze alleen en werden ze uitgelachen en nagekeken in de gangen. Na school werden hun fiets banden lek gestoken of hun boeken afgepakt. Van binnen werden ze kapot gemaakt. Ze konden zich alleen nog bezig houden bij de technologie, maar zelfs daar werden ze gepest. Nu zweren ze op de dag van vandaag dat ze iedere gamer hun leven zuur gaan maken. En ze heten: de hagedissen bende! (ik ga mijn mond niet vies maken door hun echte naam te zeggen ) Bewerkt: 27 december 2014 door Danger_dog_guy_7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2014 psn is weer online ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2014 Ja? Nice! Bron? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nitivity Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2014 Voor ps3 werkt het, niet voor de ps4. Kan nog steeds niet online op gta5. bron: https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/237/~/psn-status%3A-online Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nolms Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2014 psn werkt weer voor mij op me ps4, hoewel de status page nog steeds zegt dat die down is maar nu heb ik een of andere melding files required to play gta online can not be downloaded ofzoiets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerhoi Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2014 alleen gta online doet het nog niet maar voor de rest doet het wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sabinee1995 Geplaatst: 28 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2014 Schijnbaar is alles nu online ! Want de status pagina geeft online aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.