Nitivity Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2014 Schijnbaar is alles nu online ! Want de status pagina geeft online aan. Klopt, ik ben nu officieeel weer online op de ps4 (gta5) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2014 Preciws op de dag dat ik zelf ook weer op de PS4 kan! YEEES!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
UberBug Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2014 (bewerkt) Voor diegene die nog problemen ondervinden om met de ps4 online te komen; - in je netwerkinstellingen dien je de MTU van 1500 in 1473 te veranderen. Zonder dit te veranderen kon ik niet online komen. NB: als alles weer naar behoren werkt dan dien je MTU weer op 1500 te zetten. Bewerkt: 29 december 2014 door sssjakie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2014 Klopt t nou dat er credit card gegevens enzo zijn gestolen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2014 Klopt t nou dat er credit card gegevens enzo zijn gestolen? Nee, Enige wat ze hebben gedaan is een DDOS aanval uitgevoerd.Eeen DDOS aanval is niets anders dan gewoon heel veel dataverkeer naar de servers sturen, het gaat dan om zoveel dataverkeer dat de het netwerk overbelast raakt. Gevolg: andere mensen die verbinding willen maken komen er niet door. Dus dit is GEEN hackaanval o.i.d. enkel gewoon het netwerk/servers van in dit geval Sony overbelasten, zodat niemand er verbinding mee kan leggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2014 (bewerkt) Phew, gelukkig..... Staat wel overal op internet Bewerkt: 29 december 2014 door KoningJesper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.