Jump to content

Glaasje draaien gevaarlijk? En wat denk je over geesten?


super_senne

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    14

  • Ezra24rct3

    4

  • ERRWINS

    3

  • Kaitjee98

    3

Waarom zo'n topic. Ik ga het nooit doen, omdat het nergens op slaat. Maar het boeit me niet wat de gevolgen zijn, want ik doe het toch niet. Prima, als je het doet, maar dan zijn de gevolgen(als de er al zijn) voor jou. Dus ik geloof er niet in en ga het ook niet doen.

Ik zou iedereen aanraden, om het niet te doen.

1. Het slaat nergens op, want win je ermee?

2. Het kan zijn dat het wel waarheid en dan heb je een groot probleem.

Dat vind ik ook al zo raar. Waarom zou je iets doen als je denkt dat er een enorm groot risico aan vastzit? Als je weet dat het 'ernstige gevolgen' kan hebben doe je het toch lekker niet? Ik houd ervan om af en toe te zwemmen, maar dat betekent niet dat ik zomaar in Zuid-Amerika tussen de krokodillen ga zwemmen. Grote kans dat ik het niet overleef.
Link to comment
Delen op andere websites

Zijn jullie serieus? :7

Dat is nu letterlijk mijn idee :7

Ik denk niet dat glaasje draaien ook maar enigszins kwaad kan. Dit omdat ik a) geen enkele reden heb om te geloven dat geesten of andere bovennatuurlijke entiteiten bestaan en b) al zouden ze bestaan dan lijkt het mij zijn onwaarschijnlijk dat ze op te roepen/te bereiken zijn door een glaasje te gaan draaien.

Hier sluit ik mijzelf helemaal bij aan.

Oh ja nog even een leuk filmpje. En wat staat er op 1:37 voor n raar mens in de bosjes? Helemaal in het zwart? http://www.theghosthunter.nl/4%20meisjes.htm

Ik heb genoeg filmpjes van die mensen gezien, waardoor die mensen gewoon niet meer te geloven zijn. Ik heb een keer een video gezien die achter de filmer is gefilmd. Je zag 2 mensen en een tafeltje met wat dingen erop die geluiden konden maken. En ziet dat meisje er niet wat te goed uit voor iemand die dood is? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Als de ongelovigen het nu eens zouden proberen, dan piepen ze wel anders. Maar van velen krijg je dan "Nee, waarom zou ik?" terug geworpen. Zeer spijtig.

Ik geloof niet in God, Jezus of wat voor Bijbelse figuur dan ook, maar ik heb zelf dingen meegemaakt wat betreft geesten of entiteiten. Dus dat er 'hierna' nog wat bestaat, ben ik van overtuigd.

Voor de rest is dit een oneindige discussie waar ik me verder niet meer over uitlaat. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook met welke instelling je zoiets start. Als je zo'n spel start zonder voorkennis van het spel, zal het een stuk minder spectaculair zijn. Vaak zit er onder andere een ideomotorisch effect aan (dat mensen bijv. automatisch spierbewegingen volgen ten grondslag van waarnemingen) en vele emotionele spiralen (als je denkt dat het slecht afloopt heb je ook meer kans dat het slecht afloopt, omdat je je daar op focust), dat heb je bij zo'n spel, bij een wiggelroede etc.

Net als voorstellingen van illusionisten ook vroeger als magie en hekserij werd beschreven. Het hangt grotendeels van je eigen instelling af.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Als de ongelovigen het nu eens zouden proberen, dan piepen ze wel anders. Maar van velen krijg je dan "Nee, waarom zou ik?" terug geworpen. Zeer spijtig.

Ik geloof niet in God, Jezus of wat voor Bijbelse figuur dan ook, maar ik heb zelf dingen meegemaakt wat betreft geesten of entiteiten. Dus dat er 'hierna' nog wat bestaat, ben ik van overtuigd.

Voor de rest is dit een oneindige discussie waar ik me verder niet meer over uitlaat. ;)

ik sluit me hier helemaal bij aan, op dat laatste zinnetje na dan. Ik vind het wel grappig om te zien hoe hier 2 groepen ontstaan.
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zit jij dan precies in het midden hoor Senne. Ik heb het geestelijke gevoel dat jij op de andere pagina wat anders beweerde :7

Sorry, moest ff.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Nevermind. Dacht dat je op de andere pagina beweerde dat je het zelf wou doen, maar dat zal vast wel aangepast zijn door iemand.

Ha! 3 geestelijke grappen in 2 posts!

Ik zal jullie kinders eigenlijk ook aan willen raden gewoon flesje te gaan draaien. Krijg je misschien ook nog eens een kusje op je wang van dat leuke klasgenootje.

Thnx. Ga ik vanavond misschien ff doen als ik tijd kan vinden tussen t gamen door.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Oke, m'n eerste post in dit topic was een beetje te overdreven. My dumb fault.... :-(

Uhm... Ik weet het niet zozeer, maar ik denk wel dat je nare gevolgen daarvan kan krijgen..

Maar op den duur vervaagt die nare gedachten wel, dus je hoeft niet zo'n erge zorgen te maken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zit nu al een half uur te draaien met m'n theeglas, nog niets gebeurd :erm:

Niet aan zulke onzin beginnen, je maakt jezelf alleen maar gek. Als je iets wil zien, zul je het uiteindelijk wel zien, en ga je er ook in geloven. Ik snap best dat je erin begint te geloven, Senne, maar geloof mij maar: het is allemaal louter toeval.

Link to comment
Delen op andere websites

Zit nu al een half uur te draaien met m'n theeglas, nog niets gebeurd :erm:

Niet aan zulke onzin beginnen, je maakt jezelf alleen maar gek. Als je iets wil zien, zul je het uiteindelijk wel zien, en ga je er ook in geloven. Ik snap best dat je erin begint te geloven, Senne, maar geloof mij maar: het is allemaal louter toeval.

ik vind dit onderwerp altijd intressant (van mijn moeder) en ik kan er uren over nadenken, en eigenlijk was dit topic om te weten wat jullie ervan vinden. Ook een facking creepy filmpje :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...