Jump to content

Glaasje draaien gevaarlijk? En wat denk je over geesten?


super_senne

Recommended Posts

Ik ben niet echt een believer, maar ik geloof best dat mensen door dit soort 'spelletjes' te doen in een soort toestand kunnen belanden waarin ze waanideeën krijgen, gaan hallucineren en anderszins verbeelding en realiteit door elkaar halen. Je moet mij niet vragen of geesten, entiteiten of andere bovennatuurlijke dingen bestaan, want ik zeg noch ja, noch nee. Ik heb in het verleden wel dingen meegemaakt die me aan het denken hebben gezet, maar aan de andere kant ben ik nuchter genoeg om het weer los te laten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    14

  • Ezra24rct3

    4

  • ERRWINS

    3

  • Kaitjee98

    3

Dit deed ik toen ik 12 was :7 Ik ervoer het meer als elkaar bang maken dan als echt geesten oproepen.

Ik denk dat de wetenschap toch wel met aan de zekerheid grenzende waarschijnlijkheid heeft aangetoond dat dergelijke bovennatuurlijke zaken er niet zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit deed ik toen ik 12 was :7 Ik ervoer het meer als elkaar bang maken dan als echt geesten oproepen.

Ik denk dat de wetenschap toch wel met aan de zekerheid grenzende waarschijnlijkheid heeft aangetoond dat dergelijke bovennatuurlijke zaken er niet zijn.

ik ben ook niet bang, maar ik vind het leuk om hierover na tedenken
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij vooral heel onschuldig, toch zou ik het niet doen...

Als de ongelovigen het nu eens zouden proberen, dan piepen ze wel anders. Maar van velen krijg je dan "Nee, waarom zou ik?" terug geworpen. Zeer spijtig.

Ik geloof niet in God, Jezus of wat voor Bijbelse figuur dan ook, maar ik heb zelf dingen meegemaakt wat betreft geesten of entiteiten. Dus dat er 'hierna' nog wat bestaat, ben ik van overtuigd.

Voor de rest is dit een oneindige discussie waar ik me verder niet meer over uitlaat. knipoog.gif

vertel! :O
Link to comment
Delen op andere websites

Zit nu al een half uur te draaien met m'n theeglas, nog niets gebeurd :erm:

Niet aan zulke onzin beginnen, je maakt jezelf alleen maar gek. Als je iets wil zien, zul je het uiteindelijk wel zien, en ga je er ook in geloven. Ik snap best dat je erin begint te geloven, Senne, maar geloof mij maar: het is allemaal louter toeval.

Dna gaat het bij jou nog goed .

Ik draaide hier aan mijn glas, en die viel uit het kozijn .

Op het hoofd van een voorbijganger .

Ik weet niet wie het was, maar er is al een dag geen Post meer bezorgd .

Glaasje draaien is het gevaarlijkste wat je kunt doen op het gebied van geesten oproepen. Hier zitten enkele risico's aanvast:

  • De geest kan in je omgeving blijven.
  • Veelal gaat het om kwade geesten.
  • Verkeerd afgesloten betekend dat je er last van houdt.
  • In het ergste geval treed de geest in je lichaam, aangezien je er (on)bewust voor open staat.

Ik raad iedereen dan ook ten strengste af om dit ook maar ooit te gaan, of bij te wonen. Ook al doe je niet mee, dan kun je alsnog slachtoffer worden. Doe het niet!

Waar heb je het over, er dwalen er hier Twee rond, en dat zijn Prima figuren .

Granted, ik ben mijn schoenen, Camera en een schilderij al een paar weken kwijt .

Maar goed, Schoenen heb ik niet per se nodig, Een tweede camera is handig .

En wat dat schilderij betreft ...... gezien de "Kunst" die erop geschilderd is kan die maar beter zoek blijven .

Link to comment
Delen op andere websites

BuZrBTk.png

Dat mag ook wel weg.

Who you gonna call? Ghostbusters!

dit kan je toch gewoon een serieuze disscussie noemen? Mensen die het onzin vinden die doen alsof dit een grote grap is.

Mischien bestaan ze mischien ook niet, maar ik maak ook geen grappen over mensen die er niet in geloven!

Link to comment
Delen op andere websites

BuZrBTk.png

Dat mag ook wel weg.

Who you gonna call? Ghostbusters!

dit kan je toch gewoon een serieuze disscussie noemen? Mensen die het onzin vinden die doen alsof dit een grote grap is.

Mischien bestaan ze mischien ook niet, maar ik maak ook geen grappen over mensen die er niet in geloven!

Het is ook één grote grap, waarover je ook serieus kunt zijn. Maar jij maakt gewoon jezelf gek, omdat te doen. Je gaat dan ook echt denken dat het zo, terwijl dat misschien helemaal niet zo is. Als je die filmpjes gaat kijken, blijf het in je hoofd hangen en zou je het misschien wel gaan uitproberen. Maar dat was juist niet de bedoeling. Dus ik zou zeggen, kijk die filmpjes niet en laat het los.

Link to comment
Delen op andere websites

BuZrBTk.png

Dat mag ook wel weg.

Who you gonna call? Ghostbusters!

dit kan je toch gewoon een serieuze disscussie noemen? Mensen die het onzin vinden die doen alsof dit een grote grap is.

Mischien bestaan ze mischien ook niet, maar ik maak ook geen grappen over mensen die er niet in geloven!

Het is ook één grote grap, waarover je ook serieus kunt zijn. Maar jij maakt gewoon jezelf gek, omdat te doen. Je gaat dan ook echt denken dat het zo, terwijl dat misschien helemaal niet zo is. Als je die filmpjes gaat kijken, blijf het in je hoofd hangen en zou je het misschien wel gaan uitproberen. Maar dat was juist niet de bedoeling. Dus ik zou zeggen, kijk die filmpjes niet en laat het los.

ik vind dit gewoon intresant, en heb me er altijd wel mee bezig gehouden. Ik ben niet bang voor geesten (als ze bestaan) ik vind het wel intressant. Ik ga het ook niet zelf uitproberen, want zo ben ik niet.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Er is nu zoiets wat jullie nu vast wel kennen en dat is de charlie charlie challenge, ik geloof er zelf niet in alleen nu zo savonds best creepy als je klas het gedaan heeft, de keer dat ik er niet bij was zeiden ze dat het gebeurde

En toe ik er bij was gerbeurde er niks. Ik wou echt dat ik er niet stond. Nu ben ik wel best bang.

Wat vinden jullie hiervan? Mijn conclusie is eng in de nacht onzin overdag

Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...