Jump to content

Terrorisme

Recommended Posts

Geplaatst:

Door 22000 te vermoorden, zijn we net zoals erg al zij zijn. En niet iedereen is zo dom om zich met hun eigen naam in te schrijven. Verder moeten ze gestraft woorden via het rechtssysteem, maar de doodstraf is barbaars en het maakt ons net als zij moordenaars

• Reacties 285
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• KoningJesper

61

• NicolaB

51

• SpacyColours

16

• Michael

14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

proces is nodig om hun onschuld te bewijzen, door deze registratie zijn ze bewezen schuldig aan deelname van een terroristische organisatie, waarvoor heb je dan een proces nodig?

Ben je serieus? :7

Wij zijn een rechtsstaat, wat betekent dat iedereen een eerlijk proces verdient en iedereen een advocaat verdient. ;)

Geplaatst:

ik heb het helemaal niet over de doodstraf gehad, ik heb gezegd laten verdwijnen.

officieel is onze rechtstaat in oorlog met IS

http://nos.nl/artikel/2069063-rutte-we-zijn-in-oorlog-met-is.html

Dit betekend dat we nu gewoon aan het bombarderen zijn in Sirie

http://nos.nl/artikel/2083634-nederland-gaat-is-ook-in-syrie-bombarderen.html

hierdoor worden er ook een hoop onschuldige mensen vermoord( onschuldige oorlogsslachtoffers heet dat dan)

er zullen op die lijst ook vast een klein aantal onschuldige slachtoffers zijn...daar kom je helaas niet omheen..

ow ja, die 3e terrorist in zaventem trok zich ook vrijwillig terug voordat hij zijn werk voor IS verrichtte, geef hem een rechtzaak en maak een held van hem...en een voorbeeld voor anderen..

Er staat duidelijk op die lijst dat ze zich vrijwillig aanmelden voor IS met die keuzes voor te vechten, of om zichzelf op te blazen, ze zijn goed geinformeerd wat ze er mee moesten doen.

waarom draaien ze dan niet om en lopen ze weg, maar tekenen ze gewoon?

En nee natuurlijk ben ik niet helemaal serieus bezig,

maar ik vind wel dat "bewezen terroristen" niet onder de categorie mens of menselijk meer vallen.. Dat zijn gewoon beesten die mensen afslachten. en daar moet echt geen aandacht tijd of geld aan besteed worden.

Als je eens goed kijkt wat die figuren van IS aan t uitvoeren zijn hoef je ze echt niet te verdedigen.. Dat doen ze zelf ook niet met hun slachtoffers...

Geplaatst:

ik heb het helemaal niet over de doodstraf gehad, ik heb gezegd laten verdwijnen.

Bij 'verdwijnen' dacht ik aan Videla-achtige toestanden, maar het opsluiten van mensen zonder proces is nog altijd een schending van de mensenrechten.

officieel is onze rechtstaat in oorlog met IS

http://nos.nl/artike...log-met-is.html

Dit betekend dat we nu gewoon aan het bombarderen zijn in Sirie

http://nos.nl/artike...ombarderen.html

IS wordt door Nederland niet erkend als soeverein land, en dus is de uitspraak van Rutte niet letterlijk te nemen. De bombardementen staan, op z'n zachtst gezegd, op gespannen voet met het volkenrecht.

hierdoor worden er ook een hoop onschuldige mensen vermoord( onschuldige oorlogsslachtoffers heet dat dan)

er zullen op die lijst ook vast een klein aantal onschuldige slachtoffers zijn...daar kom je helaas niet omheen..

Alleen een psychopaat of iemand met het inlevingsvermogen van een aardappel zou het een goed idee vinden om rucksichtlos mensen op te pakken en op te sluiten.

Er staat duidelijk op die lijst dat ze zich vrijwillig aanmelden voor IS met die keuzes voor te vechten, of om zichzelf op te blazen, ze zijn goed geinformeerd wat ze er mee moesten doen.

waarom draaien ze dan niet om en lopen ze weg, maar tekenen ze gewoon?

Dat heb toch net hier boven uitgelegd :7

En nee natuurlijk ben ik niet helemaal serieus bezig,

maar ik vind wel dat "bewezen terroristen" niet onder de categorie mens of menselijk meer vallen.. Dat zijn gewoon beesten die mensen afslachten. en daar moet echt geen aandacht tijd of geld aan besteed worden.

Als je eens goed kijkt wat die figuren van IS aan t uitvoeren zijn hoef je ze echt niet te verdedigen.. Dat doen ze zelf ook niet met hun slachtoffers...

En dit is dus waarom men zegt dat een gesprek van 5 minuten met de gemiddelde burger het beste argument tegen democratie is.
Geplaatst: (bewerkt)

Alleen een psychopaat of iemand met het inlevingsvermogen van een aardappel zou het een goed idee vinden om rucksichtlos mensen op te pakken en op te sluiten

goed zo knul verdraai de boel maar weer door lompe opmerkingen, dat staat er helemaal niet. je maakt er zelf de doodstraf of opsluiten van..gewoon verdwijnen, meer niet...

IS wordt door Nederland niet erkend als soeverein land, en dus is de uitspraak van Rutte niet letterlijk te nemen. De bombardementen staan, op z'n zachtst gezegd, op gespannen voet met het volkenrecht

Klopt inderdaad, maar het word nu wel gedaan..

Dat heb toch net hier boven uitgelegd

"Omdat er mensen tussen kunnen zitten die niet vrijwillig bij IS zijn gevoegd, omdat ze vrijwillig terugtraden voordat ze werk voor IS verrichten"

Ik denk als jij in dezelfde situatie zat er alles aan zou doen om aan te geven van te voren dat je dit niet wilde. en dit dan aan te geven bij de juiste instanties ,mocht je weer naar europa kunnen

Ik zou mezelf nog liever door de kop schieten dan dat ik "gedwongen" andere mensen moet vermoorden.

En dit is dus waarom men zegt dat een gesprek van 5 minuten met de gemiddelde burger het beste argument tegen democratie is

Leg deze uitspraak maar eens duidelijker uit voor de gemiddelde burger. Je vergeet dat het grootste deel van iedere bevolking de gemiddelde burger is..

maar je zult je er vast boven verheven voelen "majesteit"

En zelfs een beest verdient een eerlijk proces

https://www.partijvoordedieren.nl/ daar ga je vast op stemmen! :tu:

morgen lees ik pas weer verder, tot morgen!

Bewerkt: door DDT Dorus
Geplaatst:

goed zo knul verdraai de boel maar weer door lompe opmerkingen, dat staat er helemaal niet.

Wat verwacht je dan met dit soort extreemrechtse, totalitaire opmerkingen :7

Ik denk als jij in dezelfde situatie zat er alles aan zou doen om aan te geven van te voren dat je dit niet wilde. en dit dan aan te geven bij de juiste instanties ,mocht je weer naar europa kunnen

Ik zou mezelf nog liever door de kop schieten dan dat ik "gedwongen" andere mensen moet vermoorden.

Ik denk dat het makkelijk is om als derde te lopen praten over hoe het moet. Als je werkelijk in zo'n situatie zat dan piep je wel anders.

Leg deze uitspraak maar eens duidelijker uit voor de gemiddelde burger. Je vergeet dat het grootste deel van iedere bevolking de gemiddelde burger is..

Wat is er onduidelijk aan?

https://www.partijvoordedieren.nl/ daar ga je vast op stemmen! :tu:

Er is niets mis met het stemmen op de PvdD.
Geplaatst:

Goedemoggel

en je begint weer appels met peren te vergelijken door extreem rechts erbij te halen, en er weer ff lomp en ononderbouwd over heen te fietsen om je gelijk te halen, als je vast loopt schoffeer je dan altijd iedereen?

ik maak hier ook toch niemand uit voor extreem rechts figuur of links figuur, dat iemand een andere mening er op na houdt dan jij en ze dan meteen voor nazi uit te maken...

jij weet al helemaal niet in welke moeilijke situaties anderen (of ik) hebben gezeten, daar kun jij al helemaal niet over beoordelen. voor hetzelfde geld heb ik wel met zulke ethische situaties te maken gehad.

ik heb al meer meegemaakt dan dat sommige mensen in hun hele leven meemaken.

als laatste verklaar gewoon even duidelijk waar die ene uitspraak op slaat, er word toch netjes aangegeven dat deze niet duidelijk is..

voor de duidelijkheid: ik heb het alleen over daadwerkelijke jihadisten en terroristen gehad/bedoeld en niks anders, niet dat ze het wel of niet zijn.

en niet over andere bevolkingsgroepen of minderheden.

en PvdD, leuk dat ze er zijn.

Geplaatst:

Prima dat dit een levendige discussie is, maar houd het netjes en ga elkaar niet voor van alles en nogwat uitmaken.

Geplaatst: (bewerkt)

Inderdaad, dat zei ik vanochtend thuis ook al. Er zijn mensen die zeggen dat de terroristen moet worden vermoord maar ik vind zelf dat ze gewoon levenslang moeten worden vastgehouden. Dan kunnen ze de samenleving in ieder geval niks meer aan doen..

Bewerkt: door Asphyxiated
Geplaatst:

Inderdaad, dat zei ik vanochtend thuis ook al. Er zijn mensen die zeggen dat de terroristen moet worden vermoord maar ik vind zelf dat ze gewoon levenslang moeten worden vastgehouden. Dan kunnen ze de samenleving in ieder geval niks meer aan doen..

Al vind ik wel dat ze wat minder mogen kosten dan dat ze nu doen.

Geplaatst:

Er staat nu ook een ME eenheid op utrecht centraal met van die automatische wapens. Kan nu niet zeggen dat ik me er veiliger door ben gaan voelen en vraag me ook af wat ze zouden doen als ze een terrorist signaleren. Je kan moeilijk op een menigte in schieten lijkt me, zelfs als je dan een aanslag zou voorkomen ten koste van onschuldige mensen.

Geplaatst:

Het zijn van die regelingen die veel mensen verwachten/eisen, maar die echt niets uithalen en ook het probleem niet aanpakken.

Zo zijn er grote controles en dus rijen geweest aan de stations gisteren. Nu, die controles zijn er om te voorkomen dat iemand binnengeraakt met iets mogelijk gevaarlijk, maar de enige reden dat je als terrorist een station binnen zou willen is omdat er een hoge concentratie mensen te vinden is. Die is er nog steeds, ze staat nu alleen opgehoopt in een rij voor het station. Gevaar is er nog steeds, in feite groter want je zit met een ophoping aan mensen waar dat normaal niet zo is, en het verhindert de flow van verkeer.

Geplaatst:

Daar zat ik gisteren ook al aan te denken toen ik op een foto die enorme mensenmassa opgehoopt zag staan voor het noord-station. Als er daar eentje had tussen gestaan met slechte bedoelingen ... Daar wil ik niet aan denken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...