KoningJesper Geplaatst: 26 maart 2016 Rapport Geplaatst: 26 maart 2016 *ps.: Ik ben benieuwd of iemand weet hoe deze groep zichzelf noemde Nee maar ik weet wel dat in de tweede aflevering van de Blacklist wordt verteld dat Reddington (de hoofdpersoon) verkoper van informatie is aan onder andere de Hofstadgroep Reageren
NicolaB Geplaatst: 26 maart 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2016 (bewerkt) *ps.: Ik ben benieuwd of iemand weet hoe deze groep zichzelf noemde Nee maar ik weet wel dat in de tweede aflevering van de Blacklist wordt verteld dat Reddington (de hoofdpersoon) verkoper van informatie is aan onder andere de Hofstadgroep 'De hofstadgroep' is namelijk de naam die veiligheidsdiensten zoals het nctv (nctb destijds) en de AIVD de groep gaven. Belangrijk onderdeel van de mindset die iedereen over deze groep namelijk heeft. Met Leeuwen van Tawheed, gaan er namelijk weinig belletjes rinkelen. ikzelf moest er eigenlijk wel om lachen toen ik het plaatje voor het eerst zag Bewerkt: 26 maart 2016 door NicolaB Reageren
MovieGamer Geplaatst: 27 maart 2016 Rapport Geplaatst: 27 maart 2016 (bewerkt) http://www.nu.nl/ter...rverdachte.html Tuurlijk, zelfs in mijn stad zit er zo'n gek. Bewerkt: 27 maart 2016 door Noretz Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 maart 2016 Rapport Geplaatst: 27 maart 2016 (bewerkt) En het is weer raak... Zelfmoordbom in Pakistan. Ik las net wat over 65 doden... :l Bewerkt: 27 maart 2016 door Ezra24rct3 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 maart 2016 Rapport Geplaatst: 29 maart 2016 Er is een vliegtuig van Egypte gekaapt door een man met bomgordel. Noodlanding gemaakt op Cyprus, 81 inzittenden. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 maart 2016 Rapport Geplaatst: 29 maart 2016 Maar waarschijnlijk geen terrorisme, anders laat je het vliegtuig niet op een vooraf gekozen plek landen, lijkt mij. Er gaan nu berichten dat de man zijn ex-vrouw, woonachtig op Cyprus, zou willen zien. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 29 maart 2016 Rapport Geplaatst: 29 maart 2016 Deze gehele actie had niks van doen met terrorisme, terwijl dat natuurlijk wel het eerste is waar je aan denkt. De man wilde naar Cyprus om daar asiel aan te vragen. Inmiddels heeft hij het vliegtuig verlaten nadat de laatste gegijzelden waren ontsnapt. De man is aangehouden. Reageren
NicolaB Geplaatst: 30 maart 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2016 Hij stond zelfs toe om met hem op de foto te gaan. Doet me een beetje denken aan journaalkaper Tarik. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 30 maart 2016 Rapport Geplaatst: 30 maart 2016 He? Hij heeft die bomgordel daar gewoon om. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 30 maart 2016 Rapport Geplaatst: 30 maart 2016 Mensen anno 2016 zijn echt niet goed bij hun hoofd... Reageren
Michael Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 De bomgordel die je op die foto ziet bleek uiteindelijk dat hij gewoon nep was. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 (bewerkt) . Bewerkt: 2 december 2020 door .PhoeniX. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Ja maar dat weet die man misschien toch niet? Reageren
NicolaB Geplaatst: 4 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2016 En gelijk hebben ze. Aan een dode held heb je niet veel daarzo in de lucht. Dan nog kan het een gekkie zijn. Er zijn genoeg voorbeelden te verzinnen waar het toch heel anders uitpakte. En nee, je ziet daaraan niet of ie werkende explosieven in z'n gordelriem heeft zitten. https://www.youtube.com/watch?v=eMYEPQ_5eHw Nee, daar wil je niet op liggen rollebollen als ie dat tot ontploffing brengt Reageren
KoningJesper Geplaatst: 12 april 2016 Rapport Geplaatst: 12 april 2016 Groot deel van Schiphol en Leiden Centraal ontruimd vanwege verdachte situatie. Arrestatie(s) verricht en GRIP 2 afgekondigd. Heel veel politie met kogelwerende vesten en marrechaussee op de been. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.