Jump to content

Terrorisme

Recommended Posts

Geplaatst:

*ps.: Ik ben benieuwd of iemand weet hoe deze groep zichzelf noemde :sigaar:

Nee maar ik weet wel dat in de tweede aflevering van de Blacklist wordt verteld dat Reddington (de hoofdpersoon) verkoper van informatie is aan onder andere de Hofstadgroep :puh:
  • Reacties 285
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• KoningJesper

61

• NicolaB

51

• SpacyColours

16

• Michael

14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

*ps.: Ik ben benieuwd of iemand weet hoe deze groep zichzelf noemde :sigaar:

Nee maar ik weet wel dat in de tweede aflevering van de Blacklist wordt verteld dat Reddington (de hoofdpersoon) verkoper van informatie is aan onder andere de Hofstadgroep :puh:

'De hofstadgroep' is namelijk de naam die veiligheidsdiensten zoals het nctv (nctb destijds) en de AIVD de groep gaven. Belangrijk onderdeel van de mindset die iedereen over deze groep namelijk heeft.

Met Leeuwen van Tawheed, gaan er namelijk weinig belletjes rinkelen. ikzelf moest er eigenlijk wel om lachen toen ik het plaatje voor het eerst zag :puh:

156958_962_1158071884201-zemzem_hirzalla%2C_afb._2.jpg

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst: (bewerkt)

En het is weer raak... Zelfmoordbom in Pakistan. Ik las net wat over 65 doden... :l

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Maar waarschijnlijk geen terrorisme, anders laat je het vliegtuig niet op een vooraf gekozen plek landen, lijkt mij. Er gaan nu berichten dat de man zijn ex-vrouw, woonachtig op Cyprus, zou willen zien.

Geplaatst:

Deze gehele actie had niks van doen met terrorisme, terwijl dat natuurlijk wel het eerste is waar je aan denkt. De man wilde naar Cyprus om daar asiel aan te vragen. Inmiddels heeft hij het vliegtuig verlaten nadat de laatste gegijzelden waren ontsnapt. De man is aangehouden.

Geplaatst:

En gelijk hebben ze. Aan een dode held heb je niet veel daarzo in de lucht. Dan nog kan het een gekkie zijn. Er zijn genoeg voorbeelden te verzinnen waar het toch heel anders uitpakte. En nee, je ziet daaraan niet of ie werkende explosieven in z'n gordelriem heeft zitten.

Nee, daar wil je niet op liggen rollebollen als ie dat tot ontploffing brengt :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Groot deel van Schiphol en Leiden Centraal ontruimd vanwege verdachte situatie. Arrestatie(s) verricht en GRIP 2 afgekondigd. Heel veel politie met kogelwerende vesten en marrechaussee op de been.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...