NicolaB Geplaatst: 26 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2015 Tja barbaars maar weer. Toch heb ik het idee dat het niet veel aan het terrorisme-beleid en de gedachte veranderd, wat betreft het laatste is dat maar goed ook. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 26 juni 2015 Rapport Geplaatst: 26 juni 2015 (bewerkt) alle korans op de brandstapel en die islamisten er mee op Bewerkt: 26 juni 2015 door DeJarnoxD Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 juni 2015 Rapport Geplaatst: 26 juni 2015 Heb nu wat zitten rondlezen en zoeken en het is me nog altijd een vraagteken waarom nu net deze fabriek? Lijkt steeds meer gewoon willekeurig gekozen. alle korans op de brandstapel en die islamisten er mee op Ja, daar bereik je echt veel mee. Ze lieten er gasflessen ontploffen; de explosies waren in de wijde omgeving te horen. Ook ontstond er brand. Het lijkt erop dat de daders probeerden om met de auto grote tanks met explosieve stoffen te raken. Klinkt zowaar als een actie van Niko. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 26 juni 2015 Rapport Geplaatst: 26 juni 2015 Heb nu wat zitten rondlezen en zoeken en het is me nog altijd een vraagteken waarom nu net deze fabriek? Lijkt steeds meer gewoon willekeurig gekozen. alle korans op de brandstapel en die islamisten er mee op Ja, daar bereik je echt veel mee. Ze lieten er gasflessen ontploffen; de explosies waren in de wijde omgeving te horen. Ook ontstond er brand. Het lijkt erop dat de daders probeerden om met de auto grote tanks met explosieve stoffen te raken. Klinkt zowaar als een actie van Niko. De dader werkte daar Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 juni 2015 Rapport Geplaatst: 26 juni 2015 Verbeter me als het niet logisch klinkt, maar waarom gooit de VS niet gewoon een atoombom op het hoofdkwartier/thuisbasis van IS? :o Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 juni 2015 Rapport Geplaatst: 26 juni 2015 Verbeter me als het niet logisch klinkt, maar waarom gooit de VS niet gewoon een atoombom op het hoofdkwartier/thuisbasis van IS? :o Omdat IS niet een land is, het heeft niet echt een hoofdkwartier, het is verspreid tussen gewone mensen. Al bombardeer je 3 landen waar IS het meest actief is, dan nog is IS niet weg. En dan heb je verschrikkelijk veel onschuldige mensen gedood, waarschijnlijk meer onschuldige dan schuldige. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 juni 2015 Rapport Geplaatst: 26 juni 2015 Er lijkt wat meer planning achter te zitten, zo is er vandaag een schietpartij geweest op een Tunesisch strand en een aanslag op een Moskee in Koeweit. Kan ook allemaal toevallig vandaag gebeuren, maar toch. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 26 juni 2015 Rapport Geplaatst: 26 juni 2015 Die van Frankrijk wou de auto van z'n baas hebben, dus onthoofde hij die en reed hij binnen waar hij al snel gepakt werd. In Tunesie willen ze alle toeristen buiten. Reageren
Cabyon Geplaatst: 26 juni 2015 Rapport Geplaatst: 26 juni 2015 Als je iemands auto wil hebben, lijkt het mij niet dat je je baas onthoofdt, het vervolgens in doeken wikkelt met allemaal islamitische teksten en vervolgens naar een hangar vol gasflessen rijdt. Reageren
3L1077 Geplaatst: 26 juni 2015 Rapport Geplaatst: 26 juni 2015 Er lijkt wat meer planning achter te zitten, zo is er vandaag een schietpartij geweest op een Tunesisch strand en een aanslag op een Moskee in Koeweit. Kan ook allemaal toevallig vandaag gebeuren, maar toch. Er waren wel wat verbanden: de ramadan, het feit dat het een vrijdag is, en als ik me niet vergis bestond het kalifaat vandaag ook één jaar. Verder denk ik niet dat deze acties verbonden zijn. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 26 juni 2015 Rapport Geplaatst: 26 juni 2015 Verbeter me als het niet logisch klinkt, maar waarom gooit de VS niet gewoon een atoombom op het hoofdkwartier/thuisbasis van IS? :o Heb je al eens gevraagd Reageren
SpacyColours Geplaatst: 22 november 2015 Rapport Geplaatst: 22 november 2015 Hier is een interessant artikel om een klein beetje begrip te krijgen in dat mysterieuze ISIS. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Geplaatst: 20 december 2015 Voorzorgslanding van een 777 van Air France opweg van Mauritius naar Parijs. Er is een verdacht pakketje gevonden op het toilet en volgens de luchtvaartautpriteiten is het een bom. Verdachten worden ondervraagd http://nos.nl/l/2076303 Ondertussen waarschuwt de Amerikaanse ambassade in Tunesië voor een aanslag http://nos.nl/l/2076325 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.