Jump to content

Terrorisme


NicolaB

Recommended Posts

De beste man had niet eens een echte bommen riem om. Dat hij neergeschoten is interesseert me dan ook geen ene reet. Moet je maar niet een beetje de clown uit gaan hangen. Hufterig dat dit gebeurd één jaar na de gebeurtenissen rondom Charlie Hebdo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 285
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    61

  • NicolaB

    51

  • SpacyColours

    16

  • Michael

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inderdaad. Hij riep "Allahu Akbar" en had een IS-vlag bij zich, samen met een 'opeis-brief'. In Parijs waren ze bang dat dit een afleiding was, gelukkig is er verder niks gebeurd. :) Maar ze zijn in Parijs wel weer ff op scherp gezet :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me wel af in hoeverre deze actie verband houdt met Islamitische Staat. Hij stond eerst nog gezellig met die agenten te praten, en haalde toen opeens dat mes onder z'n jas vandaan, las ik emo.gif

Het gaat trouwens om een 20-jarige Marokkaan, vermoedelijk geboren in Casablanca. Geruchten vertellen verder dat hij dakloos was, en bij de politie bekend was door een diefstal uit 2013.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even data opgezocht en bij elkaar opgeteld en in 14 dagen zijn er bij 12 aanslagen, inclusief de aanvallers 137 doden en 227 gewonden gevallen :N

Ik maak deze week wel een infographic

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist vernomen dat Deir Ezzor gevallen is, Assad's wapenopslag is geheel overgenomen door ISIS. 300 burgers dood, 400 ontvoerd, en een nog onbekend aantal soldaten van Assad is ook gesneuveld. 60% van de rest van de stad is ook in handen van ISIS, de Russen en het leger van Assad zijn zich voor aan het bereiden de stad te heroveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Mogelijk enorme aanslag aanstaande in GB.

Er is mogelijk een grote aanslag op handen in Groot Brittanie. Een week na 'Parijs' werd er door Islamitische piloten "gecodeerd" (dmv van namen van liedjes) gesproken over bomaanslagen in Bath, Ipswich, Brighton en Londen. De R(oyal) A(ir) F(orce) heeft deze berichten onderschept en meteen naar de Britse geheime dienst gestuurd. De piloten zijn geïdentificeerd maar lopen nog steeds los rond en kunnen dus mogelijk nog steeds plannen hebben.

Verder werd er aan het einde van het propoganda filmpje van IS over de aanslagen in Parijs een foto getoond van een Brits gevechtsvliegtuig en David Cameron. Bovendien werd er gedreigd met aanslagen in de Westerse landen uit de Anti-IS coalitie (Rusland, VS, GB, Duitsland, Frankrijk en Nederland (In het specifiek GB en Frankrijk ) en was er een versleutelde boodschap, dei volgens experts de volgende aanslag in Europa aankondigt. In het filmpje wordt gesproken over "`De ongelovigen die vernietigd zullen worden door hun zwaarden".

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...