Jump to content

Terrorisme

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik lees net op twitter dat er in Hilversum bij het NOS Gebouw een poederbrief is ontvangen..

Ik vind dat het nu echt tijd wordt om nu per direct de grenzen te sluiten..

Dan gaat Nederland failliet jongen...

Met de huidige gang van zaken gaan we dat toch wel.

• Reacties 285
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• KoningJesper

61

• NicolaB

51

• SpacyColours

16

• Michael

14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Nu wil ik toch wel eens weten hoe jij dat precies voor je ziet. Muren? Controles?

Ik was een tijdje geleden in Oostenrijk en ik zag daar eigenlijk wel een goed voorbeeld. Bij Kiefersfelden hadden ze op de snelweg een controlepost en werden verschillende voertuigen naar de kant gestuurd en werden ze doorgeleid naar de parkeerplaats. Daar werden de papieren gecontroleerd en soms ook de voertuigen. Dat lijkt mij op zich wel goed, een grote muur zoals tussen de Verenigde Staten en Mexico zal wel enorm veel geld kosten.

Geplaatst:

Dikke bende op de nederlandse stations. Meer politie inzet in Rotterdam, Den Haag, Amsterdam en Utrecht. Dan ook nog een actie in hoofddorp waar een trein uit brussel is stilgezet en een man aangehouden, een actie in Amsterdam waar een man is aangehouden en een actie in Zwolle waar een trein is stilgezet (geen idee welke) en een man is aangehouden. Blij dat ik vandaag thuis ben gebleven, had anders langs Zwolle en Utrecht gemoeten.

Deze dingen gebeuren altijd na zo een grote aanslag. Ik kan me nog herinneren dat er in de paar dagen na 'Parijs' iets van 60 bommeldingen waren gedaan op vliegtuigen ofzo :7 Al krijg ik wel binnen dat op Amsterdam CS een gewapende man is aangehouden...

En over de aanslag. Tsja.... Verschrikkelijk. Maar was dit te verwachten? Ja. Moeten we nu de veiligheidsdiensten verantwoordelijk houden? Nee.Dit zal heus niet de laatste keer zijn. Nederland zou heus ook wel een keer aan de beurt zijn. Het is nou eenmaal enorm lastig te voorkomen...

@Nicola

Waar heb je die foto vandaan?

Geplaatst: (bewerkt)

https://twitter.com/IvarMol/status/712220187488083968?ref_src=twsrc%5Etfw

...

(Linkbugje)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

En nu? Weer een weekje 'de grenzen dicht' en in omringende landen het openbaar vervoer ontregelen, en volgende week mogen de mensen met bomgordel en al weer naar binnen? En in Amsterdam kunnen ze ons wel vervelen met OV-chipkaart poortjes, maar die zogenaamde beveiliging is nergens in zicht...

Geplaatst:

SM8LLyf.png

Het is weer zover.

Slaat nergens op, meeste moslims kunnen dit ook totaal niet goed. Het zijn waarschijnlijk weer mensen met een laag IQ(en met alle respect, hoor). #StopIS en #Stopterrorisme zouden veel beter zijn

Geplaatst:

Het lijkt mij dat de politie ook nog wel met een verklaring komt, want het lijkt me zeer sterk dat dit het hele verhaal is.

Het ging trouwens niet over zijn eigen ervaring, maar die van een 15-jarig meisje uit Amsterdam. Pubers uit haar klas begonnen te juichen :7 Kansloos.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...