Shorty_D Geplaatst: 24 maart 2015 Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Ik ben geen feyenoorder, maar ... http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=413106222&searchtext= Toch wel mooi gedaan dacht ik. Hopelijk komen er VEEL meer Nederlandse mods. Kan ik een Nederlandse wijk in mijn stad bouwen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 maart 2015 Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Als ik eerlijk ben is y wl mooi gedaan Reageren
Dexist Geplaatst: 24 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Zo mijn stadje(nieuwe) groeit weer lekker, zit nu op 23k mensen . Verkeer wordt soms wel een probleem, al is het wel leuk om die bestaande wegen dan weer aan te passen. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 24 maart 2015 Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Zo mijn stadje(nieuwe) groeit weer lekker, zit nu op 23k mensen . Verkeer wordt soms wel een probleem, al is het wel leuk om die bestaande wegen dan weer aan te passen. Ben je een nieuwe stad gestart?? Een bergachtig gebied lijkt mij ook wel wat , ik wilde zo'n soort map zelf maken, met waterval enzo. Ik vind de havens in dit spel toch wel wat tegenvallen , ik hoop dat het vliegveld wel wat word, ipv alleen een landingsbaan. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 24 maart 2015 Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Dezonen Ja maar dat doet niks tegen de vervuiling die er al is. Gelukkig ging het na een tijdje vanzelf weg. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 24 maart 2015 Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Degene die de volgende heeft gemaakt, die maakt ook wel mooie dingen: (Dit is een starbucks) http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=412540256 Hij werkte eerder bij Maxis voor SimCity, en heeft nu al 4 dingen voor Cities Skylines gemaakt. Ik ga hem zeker volgen Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 24 maart 2015 Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Dus nu produceert mijn stad rond de 180 ton afval, en ik kan 240 ton afval verbranden maar toch raken mijn vuilnisbelten helemaal vol. :o Reageren
Dexist Geplaatst: 24 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Dus nu produceert mijn stad rond de 180 ton afval, en ik kan 240 ton afval verbranden maar toch raken mijn vuilnisbelten helemaal vol. :o Als je verbrandingsovens hebt kan je je vuilnisbelten ook weg doen . Je moet ze dan wel eerst laten leeghalen voordat je ze verwijderen mag. Ik heb nu ook alleen een stuk of 6? van die ovens, en ik kan nog wel even vooruit met dit aantal. Reageren
Davedavy Geplaatst: 24 maart 2015 Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Apart Ik heb er 10 en nog klagen ze over afval :') Reageren
Dexist Geplaatst: 24 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Mjah, eenmaal de vuilnisbelt vol zit gebeurt er helemaal niks meer mee, en de vuilnisauto's van die belt worden ook niet meer gebruikt.. Misschien dat je plekken hebt in je stad waar het te lang duurt voor je vuilniswagens om te komen? Ik heb ook mijn budget een stuk verhoogd voor het vuilnis, dus ik kan met minder oven toe. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 24 maart 2015 Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Apart Ik heb er 10 en nog klagen ze over afval :') Kunnen je vuilniswagens overal makkelijk komen? of staan ze lang in de file. Als ze een te lange vertraging hebben, dan krijg je ook gezeur Reageren
Davedavy Geplaatst: 24 maart 2015 Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Is een grote stad, kan dus wat lang duren. Alhoewel al het verkeerd erg soepel loopt. Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 maart 2015 Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Hoe doen jullie het met elektriciteit? Ik moet elke keer mijn stad volbouwen met elektriciteitspalen en windmolens. Hebben jullie hier andere oplossingen voor? Reageren
Davedavy Geplaatst: 24 maart 2015 Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Heb ik niet echt last van. Ik heb enkel van eiland naar vaste land en tussen een stuk waar een snelweg tussen zit twee palen, verder sluit alles zich vanzelf aan mekaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.