Ezra24rct3 Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 Nou, omdat er nog geen is. Deel in dit topic je mening van de Heists. Mijn mening(dusver): Heb de eerste Heist gedaan, en stiekem vond ik hem niet al te leuk. Het duurde me op den duur te lang en ik had op de duur oo het gevoel dat het zowat onmogelijk was.. Maar goed, ik heb alleen de eerste gedaan. Ik pas m'n mening aan als ik ze allemaal heb gedaan. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 Ben nu aan het downloaden en ik zie wel of het wat is. Dit het risico dat je loopt als je te veel gehypet wordt... Even een vraag tussendoor, is het mogelijk dat je na elke voorbereidingsmissie kan stoppen, omdat er iemand weg moet of zo? Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 Ik heb de eerste heist ook gedaan, en afgerond. Ik had het idee dat m'n maat problemen had met het hacken en boren. Nou weet ik niet of de heist zolang duurde door me maat of dat het gewoon hoort. Maar vond het wel lachen. Moet nu wachten op Lester. Als het goed is word m'n volgende heist een gevangenis uitbraak. Reageren
axel-jan Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 bij mij doet de update het niet ik ga nu weer kijken Reageren
herobriner007 Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 Mijn mening over de heists: http://youtu.be/GVC_g68nUpo Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 Ik vond de eerste heist wel vet! Alleen die eerste setup missie duurde lang met 2 keer heen en weer rijden. Maarja, je moet wel wat doen voor de 186 kaa's Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 Ik kreeg maar 157k Reageren
R3ne Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 heb de heists nog niet kunnen spelen of downloaden omdat die klote servers down zijn, had rockstar rekening mee moeten houden Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 (bewerkt) Had enigszins alleen 3 Heist Set-up's kunnen spelen, moet wel zeggen dat het mij lichtjes tegenvalt. 'K had namelijk ook een Set-up waarbij je een vliegveld moest vrijmaken van gangsters, vervolgens moest een teammate een vliegtuig jatten. Jammer genoeg leverde het mij maar ongeveer 15.000 dollar op. Maarja, het is namelijk een klein onderdeeltje van het echte werk, want dat zou spectaculairder moeten zijn Bewerkt: 10 maart 2015 door bountyskull_10 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 Vrijdag ga ik ze spelen met m'n crew, ben benieuwd of het wat is. De kleding en masker vind ik in ieder geval echt briljant! Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 (bewerkt) laad probleem, laad probleem laad probleem.... online werkt verder prima, alleen die jobs laden werkt niet. Heb je er eindelijk een speler bij, en laad de missie, leaven ze @ Kaiskillz: Ja dat kan, je kan zelfs ieder deel van de heist met verschillende personen doen. Elke setup iemand anders Bewerkt: 10 maart 2015 door Dragon__rage Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 10 maart 2015 Rapport Geplaatst: 10 maart 2015 zoals verwacht heel veel problemen met vebindingen, vrienden joinen en de heist zelf spelen... Reageren
gtavboy Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 slecht , dat xbox live en gta er al snel uitlagen , en de auto's zijn wel heel duur wat ik gezien heb ik filmpjes Reageren
Gerritje040 Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Mij mening over de heists Gister me ps3 aangezet (wifinetwerk) duurde gewoon f*king 3 uur om te downloaden Was hij klaar moest ik weg dus vandaag maar paar uurtjes spelen ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.