MovieGamer Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 (bewerkt) Nou, vanaf morgen gaat m'n sociale leven ffkes op stand-by... Hahaha, ik ga sowieso van vrijdagochtend tot zondagavond no-lifen. Bewerkt: 5 november 2015 door Noretz Reageren
FlexxNL Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 Ik kan hem over ruim 11 uur ophalen Reageren
MovieGamer Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 (bewerkt) Jawel, zolang de voorraad strekt. Bedankt voor je tip man, ik heb hem nu gelijk besteld bij Game Mania dus kan vannacht al los gaan met deze game. Bewerkt: 5 november 2015 door Noretz Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 Helemaal top! Gisteren van TMartN nog een aantal video's gekeken. Echt gelikte gameplay. Vrijdagmiddag/avond vrij dus lekker spelen. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 Hij is nu aan het downloaden rond 00:00 begonnen Kom ik er net achter via skullz dat ik het spel vanmiddag al had kunnen spelen Reageren
Niked Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 Hij is nu aan het downloaden rond 00:00 begonnen Kom ik er net achter via skullz dat ik het spel vanmiddag al had kunnen spelen *Downloaden Ugh, mag weer tot 16:00 wachten op die bezorger. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 (bewerkt) Ik ben hem nu aan het installeren om hem daarna gelijk te spelen en misschien speel ik zelfs wel heel de nacht door. xD Bewerkt: 6 november 2015 door Noretz Reageren
FlexxNL Geplaatst: 6 november 2015 Rapport Geplaatst: 6 november 2015 (bewerkt) Ik kan ook pas morgen spelen hoor Ik moet nu eerst werken In de tussen tijd kan hij mooi download en installeren Als ik terug ben van werk dan is de boel wel klaar Maar dan eerst slapen en dan spelen Heb trouwens ook de session pass voor black ops 3 Bewerkt: 6 november 2015 door Pino1982 Reageren
MovieGamer Geplaatst: 6 november 2015 Rapport Geplaatst: 6 november 2015 Ik heb nu alweer het oude vertouwde Call of Duty gevoel terug. Fringe is nu al mijn favoriete Map, want ging daar beest met 22-8 als eindscore. Oja, had vannacht tot 02:45 uur gespeeld en ben momenteel Lv.5 Reageren
thetorterra Geplaatst: 6 november 2015 Rapport Geplaatst: 6 november 2015 Ik heb echt super veel zin om deze cod uit te checken. Helaas moet ik wachten op de bezorger Reageren
FlexxNL Geplaatst: 6 november 2015 Rapport Geplaatst: 6 november 2015 Ik ben onderhand ook al aan het spelen ik ben net begonnen ik ben nu momenteel op level 2 Wat een mooie game echt geweldig Ik wil wat zeggen over de intro maar sommige mensen hebben de game nog niet dus ik zeg er niks over Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 november 2015 Rapport Geplaatst: 6 november 2015 Heb niet meer zulke reflexen als vroeger.. Nu level 5 nog geen enkele game hoger dan 1.00 K/D geëindigd. Het speelt wel superfijn, al kan ik niet echt een wapen vinden waar ik goed mee kan. Speel nu nog met de KN-44. Automatische wapens zijn wel meer mijn ding. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2015 Hier is hij klaar met het updaten. Now let's no-life. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 6 november 2015 Rapport Geplaatst: 6 november 2015 (bewerkt) Het spel is net een dag uit en er zijn nu alweer campers. Btw, ik heb momenteel een K/D van 1.01 Bewerkt: 6 november 2015 door Noretz Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 november 2015 Rapport Geplaatst: 6 november 2015 Nice 2 games achter elkaar aardig gespeeld. 30-18 en 28-18. Inderdaad bij TDM die klote K/D's nu gewoon lekker Domination gaat prima! Straks ook ff Zombies proberen denk ik. Schijnt dit jaar ook weer hardcore te zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.