JasonStatham Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Wow, nice! Gisteren Solo Zombies op The Giant tot Ronde 23 gehaald. 658 kills waarvan 370 headshots. Mijn persoonlijke record! Hoe speel jij The Giant? Ik heb die met regelmaat bij een vriend van mij gespeeld en wij campen bij een van de teleporter kamers. Je loopt dan de trap op en dan kunnen ze alleen maar via dezelfde trap of de deur er voor komen. Met een upgraded Drakon en het liefst die Turned-extra haal je zo ronde 35 of hoger.Perk loadout: Jugger, Speed Cola, Root Beer, Mule Kick (Indien meer mogelijk d.m.v. Gumball) Gun loadout: Drakon, Man-O-War, Ray Gun Ik weet niet hoe het zit met die Wunderwaffe, maar die heb ik eigenlijk geboycot. Drakon is een echte must, als je die hebt ge-pack-a-punched i.c.m. Root Beer knal je ze met 1 kogel tot ergens in ronde 30 dacht ik. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 kneiters, ja zelfde tactiek. Die trap is echt kneiters. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 kneiters, ja zelfde tactiek. Die trap is echt kneiters. Haha bizar geweldige locatie! Maar dan moet je wel echt verder kunnen komen, gebruik je de Drakon? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Nee, meestal lekker VMP, dan met mazzel iets uit de random box HVK ofzo. Gisteren 2x gepack-a-punched. Speel vaak alleen ff tussendoor potje. Was echt super tevreden met 23 rondes. Normaal haal ik alleen tot 20 ofzo. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Nee, meestal lekker VMP, dan met mazzel iets uit de random box HVK ofzo. Gisteren 2x gepack-a-punched. Speel vaak alleen ff tussendoor potje. Was echt super tevreden met 23 rondes. Normaal haal ik alleen tot 20 ofzo. Ah je ben gewoon een casual zombieknaller Voor mij is het werk, voorbereiding op de apocalypse die komen gaat Reageren
MovieGamer Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 (bewerkt) Skyjacked is overigens een remake van Hijacked wat echt mijn lievelings Map was in Black Ops II Bewerkt: 5 december 2015 door Noretz Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2015 (bewerkt) Ik wil Town in zombies... Nja, soon maar ff de seasonpass kopen. Bewerkt: 5 december 2015 door ezra24rct3 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Ziet er weer mooi uit. Mooi Hyjacked. First voor PS dit jaar. Kunnen jullie hem mooi uitproberen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Ik zat tegen beter weten in toch wel te hopen twee zombiemaps. Een remake van een ouwe en een nieuwe, maar helaas Reageren
MovieGamer Geplaatst: 9 december 2015 Rapport Geplaatst: 9 december 2015 Mijn K/D is inmiddels helemaal gezakt naar 1.31 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 9 december 2015 Rapport Geplaatst: 9 december 2015 Mijn K/D is inmiddels helemaal gezakt naar 1.31 Tja, soms zit het een beetje tegen. Na twee slechte potjes heb ik altijd zoiets van, jah laat maar zitten voor het erger wordt.Overigens is K/D niet meer dan een indicatie, je kan iemands CoD-capaciteiten niet beoordelen op basis van 1 simpele statistiek Reageren
MovieGamer Geplaatst: 9 december 2015 Rapport Geplaatst: 9 december 2015 (bewerkt) Mijn K/D is inmiddels helemaal gezakt naar 1.31 Tja, soms zit het een beetje tegen. Na twee slechte potjes heb ik altijd zoiets van, jah laat maar zitten voor het erger wordt.Overigens is K/D niet meer dan een indicatie, je kan iemands CoD-capaciteiten niet beoordelen op basis van 1 simpele statistiek Klopt inderdaad, maar voor mij is het namelijk heel moeilijk om zoiets af te leren. Vooral omdat bij alle vorige delen op World At War (nooit gespeeld), Ghosts en Advanced Warfare (k*tgames) na dan mijn K/D rond de 2.0 zit. Bewerkt: 9 december 2015 door Noretz Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 december 2015 Rapport Geplaatst: 9 december 2015 K/D is ook onbelangrijk als je niet voor de winst gaat. Mijn K/D is gezakt naar 1.29 nu heb ik besloten als ik CoD ga spelen dat ik dat weer doe op mijn 18" ipv 32" tv. Gaat gelijk stuk beter. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 10 december 2015 Rapport Geplaatst: 10 december 2015 (bewerkt) K/D is ook onbelangrijk als je niet voor de winst gaat. Mijn K/D is gezakt naar 1.29 nu heb ik besloten als ik CoD ga spelen dat ik dat weer doe op mijn 18" ipv 32" tv. Gaat gelijk stuk beter. Nou, dan heb ik een dubbel probleem want wil ook graag mijn potjes winnen. Btw, Morgen opnieuw Double XP weekend. Bewerkt: 10 december 2015 door Noretz Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2015 Nou, net maar de Season Pass gekocht. Meteen The Giant gedaan. Ronde 11 first try. Niet slecht, al zeg ik t zelf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.