Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Oei, dan heb ik al wel veel aanvallers. Dat gaat mijn Chemistry niet leuk vinden. :puh: Sowieso de 4 die ik heb opgenoemd kunnen niet zo heel goed samen. :puh:

Cahill en Sturridge nog wel. Hmm... dan maar meerdere teams maken. Ferreira Carrasco met 78 is ook kneiters.

Ik had Messi van RB naar CAM gezet kwam hij beter tot zijn recht. By the way KDB is ook awesome goed! :) Hopelijk zijn ze straks allemaal betaalbaar in FUT.

FUT Draft is ook super leuk om te spelen vind ik. :)

Bewerkt: door NickOwnage
  • Reacties 394
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

54

• TekaLoca

53

• KoningJesper

37

• NickOwnage

34

Geplaatst:

Dat FUT Draft is inderdaad een fantastische spelmodus. Leuke manier om FUT te introduceren.

Griezmann vind ik overigens tot nu toe niet heel bijzonder. Lucas daarentegen is wel echt een beest. Speelde net met Neymar, Lewandowski en Lucas in de voorhoede; heerlijke 8-0 winst.

Ik vind het ook wel een toevoeging van de herhalingen aan het eind van de wedstrijd, waar ook skillmoves voorbij komen. Uitstekend! :)

Wat worden jullie eerste teams in FUT van FIFA16?

Ik ga denk ik beginnen aan een Spaanse Primera Division team en BundesLiga denk ik.

Griezmann, Ferreira Carasco, Rafinha (CM), A. Vidal (78), Danilo, Torres, Varane en Pepe staan op mijn lijstje. :)

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Ik speelde gewoon met de legende Aritz Aduriz in de spits op FUT Draft :sigaar:

Geweldige speler, ik wil hem als spits in m'n 1e team. Veel kopgoals gescoord?

Geplaatst:

Ik speelde gewoon met de legende Aritz Aduriz in de spits op FUT Draft :sigaar:

Geweldige speler, ik wil hem als spits in m'n 1e team. Veel kopgoals gescoord?

Volgens mij niet in die wedstrijd. Hij had wel een hattrick in de eerste helft. Helaas heb ik de wedstrijd niet uitgespeeld omdat het te makkelijk was - stond denk ik 6-0 in de eerste helft.. Was enorm saai :puh:

Geplaatst:

Welk niveau spelen jullie op? Ik professioneel. Win ik wedstrijden met 3-0. Wereldklasse nog niet geprobeerd.

Ik speel op een of andere manier altijd beter tegen legendarisch dan wereldklasse. Ik heb nog niet zo veel tijd in de demo zitten dus ik heb alleen nog maar op professioneel en wereldklasse gespeeld. Wereldklasse vond ik heel erg saai omdat er zo veel op balbezit gespeeld werd. Ik liep 70% van de tijd achter de bal aan. De AI bereikte er niks mee, want ik kreeg geen goals tegen. Het was wel een hele saaie wedstrijd.

Geplaatst:

Ik gaf wereldklasse ook een kans op de demo nadat het te simpel was op semi-pro (standaard), maar zoals Lion al zegt spelen die venten enkel op balbezit, wat tiki taka passjes in de verdediging, tsja daar heb je niks aan. Ben dus teruggevallen op Prof en daar valt het goed mee. Krijg nog regelmatig een doelpunt binnen, dus het is een goede moeilijkheidsgraad om op de demo te oefenen.

Geplaatst:

Net ook even wereldklasse geprobeerd. Uiteindelijk in de 113e minuut nog gescoord met Pedro. Balbezit was ongeveer 30:70 :7

Geplaatst:

Even een gigantische tip voor iedereen die FIFA 16 nog willen kopen. Op Wehkamp is hij op dit moment maar 50 euro, maar als je de kortingscode 'zinin' invult dan krijg je nog eens 10 euro extra korting. Volgens mij kan dat alleen vandaag nog en dan heb je dus FIFA 16 gewoon 20 euro goedkoper dan als je het bij bijvoorbeeld bol.com zou kopen. Ik weet trouwens niet of dit als reclame geldt maar ik wilde jullie deze tip toch geven, als dit niet mag kan een moderator het misschien wegknippen?

Maar over FIFA 16 zelf, ik ben de laatste tijd heel druk geweest met de Demo en heb al het nieuws op de voet gevolgd. Als eerste ben ik echt heel blij met de nieuwe ratings van de Eredivisie spelers, ik vraag mij af of het terecht is maar het is wel leuk dat je nu eindelijk relatieve goede Eredivisie teams kan maken en als er In Form's komen wordt dit zelfs nog beter. Kijk bijvoorbeeld naar El Ghazi, hij is snel en erg sterk voor een buitenspeler, met een In Form zou zijn kaart echt extreem goed zijn. Ditzelfde geldt voor bijvoorbeeld Bazoer en Fischer (die trouwens een veel te hoge rating heeft). Ik heb hieronder even gemaakt hoe ik verwacht dat zij er met een In Form uit zullen zien, als je dit met meerdere Eredivisie spelers doet denk ik dat er een paar hele goede kaarten aan zitten te komen en dat we met FUT dus wel goed zitten. Ik heb dit alleen maar met Ajacieden gedaan maar uiteraard geldt dit ook voor andere spelers.

YNmJ4lX.png?19wG0i4u.png?15API7PD.png?1Vyb6y0s.png?17UZeWi3.png?1cro1nR8.png?1

Dan naar de gameplay, ik ben tot nu toe wel blij met de manier waarop het speelt. Het spel is veel rustiger en veel meer gericht op tactiek, dat zorgt er voor dat het veel meer overeen komt met de realiteit. En heel veel verschillende aspecten zijn erg verbeterd. De keepers zijn bijvoorbeeld veel realistischer en klemmen veel minder ballen, het positiespel is beter en het schieten is echt velen malen meer realistisch. Wel zijn de wedstrijden tegen de computer echt bar saai. Ze blijven maar rond spelen en creëren vrijwel niks. Ik hoop toch wel dat dit verbeterd wordt want op deze manier is carrière bijvoorbeeld niet zoveel aan.. De wedstrijden die ik tegen vrienden heb gedaan waren wel echt leuk al heb ik wel erg veel moeite met dit nieuwe spel. Het is namelijk veel minder op pace en dribbel en je spelers worden veel sneller moe. In de vorige FIFA hield ik bijvoorbeeld standaard de ren-knop ingedrukt en ik merk nu dat dat echt je kop kost in de tweede helft.

Het nieuwe FUT-draft is trouwens wel een geweldige toevoeging, al is het tot nu toe wel te makkelijk voor mijn gevoel aangezien ik extreem veel spelers uit dezelfde competities krijg en bijvoorbeeld nooit spelers uit mindere competities,maar dat kan aan de Demo liggen en hopelijk is dat in het echte spel gefixt. Ik weet trouwens nog niet of ik het echt veel ga doen aangezien 15K wel redelijk wat geld is waar je ook wat goede spelers voor kan kopen meestal.

Kortom: Ik heb er echt extreem veel zin in!

:)

Geplaatst:

Even een gigantische tip voor iedereen die FIFA 16 nog willen kopen. Op Wehkamp is hij op dit moment maar 50 euro, maar als je de kortingscode 'zinin' invult dan krijg je nog eens 10 euro extra korting. Volgens mij kan dat alleen vandaag nog en dan heb je dus FIFA 16 gewoon 20 euro goedkoper dan als je het bij bijvoorbeeld bol.com zou kopen. Ik weet trouwens niet of dit als reclame geldt maar ik wilde jullie deze tip toch geven, als dit niet mag kan een moderator het misschien wegknippen?

Aangezien je er zelf geen baat bij hebt om deze aanbieding te vermelden, denk ik niet dat het kwaad kan. Ik heb in ieder geval gebruik gemaakt van je tip, inclusief de kortingscode. Thanks voor het doorgeven! Je verdere verhaal over FIFA 16 heeft me er overigens toe gebracht om EINDELIJK ook de demo van de game te downloaden op de PlayStation 4. Ik ben benieuwd!
Geplaatst:

Zucht, op de Belgische variant is FIFA 16 natuurlijk niet te preorderen. Met de 10 euro korting zou ik voor 30 euro de PC versie hebben kunnen kopen op Wehkamp.nl.

Faalsite, doe dan gewoon zoals bol.com en verzend ook naar België ipv een half alternatief met een Belgische variant.

Zucht, op de Belgische variant is FIFA 16 natuurlijk niet te preorderen. Met de 10 euro korting zou ik voor 30 euro de PC versie hebben kunnen kopen op Wehkamp.nl.

Faalsite, doe dan gewoon zoals bol.com en verzend ook naar België ipv een half alternatief met een Belgische variant.

Pfff, wie gaat er dan ook in België wonen..

Aangezien je er zelf geen baat bij hebt om deze aanbieding te vermelden, denk ik niet dat het kwaad kan. Ik heb in ieder geval gebruik gemaakt van je tip, inclusief de kortingscode. Thanks voor het doorgeven! Je verdere verhaal over FIFA 16 heeft me er overigens toe gebracht om EINDELIJK ook de demo van de game te downloaden op de PlayStation 4. Ik ben benieuwd!

Fijn dat ik je heb geholpen, ik ben benieuwd naar jouw mening over de demo.

Wat vinden jullie er trouwens van dat een groot deel van de Braziliaanse competitie weer terug is? Gaan jullie het veel gebruiken of is het onnodig? Ik ben zelf erg benieuwd naar de rating van bijvoorbeeld Gabriel Barbosa.

Bewerkt: door Crazy-Ghost

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...