Jump to content

FIFA 16


TekaLoca

Recommended Posts

Wat een belediging voor FM weeral, FIFA staat nog heel ver van FM. FIFA carriere's gaan al vervelen na 10 wedstrijden met FM carriere's ga je 10 (in FM dan :7 ) jaar door.

FM is echt een scheitspel. Puur omdat ik er niks van kan, met FIFA kan ik mijn spelers besturen en dat is veel leuker. Plus dat ik daar beter in ben, tactisch ben ik erg slecht.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 394
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    54

  • TekaLoca

    53

  • KoningJesper

    37

  • NickOwnage

    34

Wat een belediging voor FM weeral, FIFA staat nog heel ver van FM. FIFA carriere's gaan al vervelen na 10 wedstrijden met FM carriere's ga je 10 (in FM dan :7 ) jaar door.

FM is echt een scheitspel. Puur omdat ik er niks van kan

Ja dan is het een scheitspel :7

Wat een belediging voor FM weeral, FIFA staat nog heel ver van FM. FIFA carriere's gaan al vervelen na 10 wedstrijden met FM carriere's ga je 10 (in FM dan :7 ) jaar door.

100%

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een belediging voor FM weeral, FIFA staat nog heel ver van FM. FIFA carriere's gaan al vervelen na 10 wedstrijden met FM carriere's ga je 10 (in FM dan :7 ) jaar door.

Het zijn gewoon twee compleet verschillende spellen. FIFA richt zich vooral op gameplay en laat je zelf natuurlijk de wedstrijden spelen. Football Manager laat dat helemaal achterwege en richt zich ook veel minder op graphics, dat zie je natuurlijk terug in het spel. Zij steken veel meer tijd in het manager gedeelte op zich en hebben dus heel veel dingen heel uitgebreid. Dat FIFA zo snel verveeld komt denk ik vooral door de computer, die was zo gigantisch saai om tegen te spelen vorig seizoen. Als ze dat verbeteren en de AI verrassender maken dan kan je met FIFA carrières ook lang doen hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een belediging voor FM weeral, FIFA staat nog heel ver van FM. FIFA carriere's gaan al vervelen na 10 wedstrijden met FM carriere's ga je 10 (in FM dan emo.gif ) jaar door.

Leer eventjes lezen. Ik zeg dat ze steeds meer richting FM gaan met FIFA. Tuurlijk staat FIFA daar heel erg veel vanaf. Toch zie ik steeds meer elementen terug komen in FIFA.

Dat laatste is overigens eigen ervaring; met FM hou ik het geen 2 seizoenen vol, terwijl ik FIFA letterlijk een heel jaar (echte tijd) doorspeel. Gewoon tot de nieuwe FIFA uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als er 1 functie in moet, dan is het wel al die verschrikkelijke herhalingen doorspoelen. En dan nog het liefst pre-match instellen dat beide tegenstanders akkoord gaan dat de herhalingen doorgespoeld worden.

Zat net in een potje online 3-0 achter(maar was niet kansloos, dus speel gewoon verder), zit die kerel gewoon ELKE herhaling te bekijken. Na die herhaling doet ie er gemiddeld 10 seconden over om uit te gooien/vrije trap te nemen. Sorry, maar dan disconnect ik gewoon. Djeezes.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind carrière mode nog steeds gewoon top maar dat komt vooral omdat ik met Cambuur kan spelen een aardig laag team en dat dan opbouwen door de seizoenen heen, Natuurlijk is het onrealistisch maar daarvoor speel je 't toch? anders kun je net zo goed niet gamen als je alles aan realisme wil linken, Natuurlijk mag er van mij meer diversiteit in maar in een jaar tijd een hele nieuwe game maken is onmogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind carrière mode nog steeds gewoon top maar dat komt vooral omdat ik met Cambuur kan spelen een aardig laag team en dat dan opbouwen door de seizoenen heen.

Ik geef altijd na een uur al op... :{

Natuurlijk is het onrealistisch maar daarvoor speel je 't toch? anders kun je net zo goed niet gamen als je alles aan realisme wil linken,

Beetje fantasie heb je zeker nodig bij games, en dan vooral bij dingen zoals FUT en carrière.

In mijn ogen is FIFA al sinds FIFA12 hetzelfde. Alleen met wat betere graphics (wat amper opvalt) en een nieuwe UI. :{ Dit jaar is daarop ook geen uitzondering, al is het vrouwenvoetbal toch weer iets nieuws wat ik ook zeker eens een keer wil proberen. :tu:

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de PES 16 demo gespeeld en de bal voelt daar echt veel beter. Buiten dat is alles wel echt slechter. De UI is helemaal niet handig en gewoon lelijk net als de spelers en het publiek.

PES is een kutspel, FIFA is god - FrankyFourFingers

Link to comment
Delen op andere websites

Toch hoor je de laatste jaren steeds betere verhalen over PES, en wellicht is dat dan ook de game die de laatste tijd meer ontwikkeling heeft doorgemaakt dan FIFA. Of PES echt steeds beter wordt weet ik overigens niet, aangezien ik de afgelopen edities niet heb gespeeld. Wat dat betreft ben ik ook wel een FIFA fanboy en ben ik niets anders gewend, dus zelfs als iedereen zal verkondigen dat PES inmiddels de betere game is zal ik waarschijnlijk alsnog FIFA blijven spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch hoor je de laatste jaren steeds betere verhalen over PES, en wellicht is dat dan ook de game die de laatste tijd meer ontwikkeling heeft doorgemaakt dan FIFA. Of PES echt steeds beter wordt weet ik overigens niet, aangezien ik de afgelopen edities niet heb gespeeld. Wat dat betreft ben ik ook wel een FIFA fanboy en ben ik niets anders gewend, dus zelfs als iedereen zal verkondigen dat PES inmiddels de betere game is zal ik waarschijnlijk alsnog FIFA blijven spelen.

PES heeft sinds een weekje een demo, je kan dat natuurlijk proberen. Ik vond het zelf echt heel erg tegenvallen. De spelers zagen er heel realistisch uit en het speelde niet zo fijn. Het enige wat ik wel goed vond is dat de gezichten van de spelers, die zijn echt heel goed gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

De randanimatie is veel beter dan die van FIFA anders. :7 Bij FIFA heb je maar 2 bewegingen die de scheids doet dat hij een gele kaart geeft en als een speler een fout doet weet je al zo dat ze elkaar een duwtje gaan geven. :7

Link to comment
Delen op andere websites

De randanimatie is veel beter dan die van FIFA anders. :7 Bij FIFA heb je maar 2 bewegingen die de scheids doet dat hij een gele kaart geeft en als een speler een fout doet weet je al zo dat ze elkaar een duwtje gaan geven. :7

Dus je vergelijkt nu FIFA 15 met PES 2016. Dan moet je ook FIFA 16 gebruiken, er staat al genoeg over online en als je had opgelet dan wist je dat er in de niewe fifa, nieuwe animaties komen bij het geven van kaarten en dat ze de emoties van de spelers ook verder ontwikkeld hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...