Jump to content

FIFA 16


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 394
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    54

  • TekaLoca

    53

  • KoningJesper

    37

  • NickOwnage

    34

Wel goede verbeteringen zie ik, sinds kort heb ik ook een PlayStation waarvoor ik deze game zeker ga halen. Jammer dat Ronaldo toch eer lager is dan Messi, terwijl ze eigenlijk even goed zijn.

Bekijk toch maar eens deze account:

https://twitter.com/sarahkhoury2

Ja, het is een Messi fan. En neen, de statistieken waarin Ronaldo beter is laat ze er niet van tussen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nou wat een veranderingen! :tu: Er moeten drastische veranderingen komen niet deze kut veranderinkjes

In ieder geval meer dan 14 naar 15. En die heb je toch ook gekocht? Precies, je koopt het waarschijnlijk toch wel. Ik kijk in ieder geval uit naar FUT Draft. Maar de Career Mode toevoegingen zijn ook geweldig!

Link to comment
Delen op andere websites

Oh omdat ik t koop mag ik geen kritiek hebben? :7 Prima logica :tu:

En bovendien zit ik heel erg te twijfelen

De verwachtingen van carriere op FIFA zijn blijknaar zo laag dat mensen dit al geweldig vinden :7 Kom op, enig realisme is tocj ver te zoeken in deze mode?

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

De verwachtingen van carriere op FIFA zijn blijknaar zo laag dat mensen dit al geweldig vinden :7 Kom op, enig realisme is tocj ver te zoeken in deze mode?

Echt verschrikkelijk hé. Vrienden van me spelen deze mode vaker dan mij en deze vertellen je de gekste transfers.

Er zit geen geld in deze mode, daarom dat EA ze dus als stront behandelt. Echt jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Robben naar QPR? :7 Ik heb t heel lang gespeeld, maar het werd steeds minder leuk. Het grootste probleem is denk ik dat je kampioen wordt als je leuk in FIFA bent (en niet tactisch en in Manager zijn, als je goed bent in FIFA win je met FC Abdullah van Barcelona) en de belachelijke transfers. Een samenwerking van FM met FIFA is IMO de enige redding

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Robben naar QPR? :7 Ik heb t heel lang gespeeld, maar het werd steeds minder leuk. Het grootste probleem is denk ik dat je kampioen wordt als je leuk in FIFA bent (en niet tactisch en in Manager zijn, als je goed bent in FIFA win je met FC Abdullah van Barcelona) en de belachelijke transfers. Een samenwerking van FM met FIFA is IMO de enige redding

Ik erger me er ook altijd heel erg aan dat dezelfde transfers elke carriere weer voorbij komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jesper, je bent er van op de hoogte dat EA wat heeft gedaan aan het realisme wat betreft transfers? Hoe het zal gaan is nog afwachten maar de plannen zien er goed uit. Wat je van de game vindt boeit me echt geen ene fuck en snap ook niet dat je denkt dat maar een iemand het kan schelen wat je vindt. Het is alleen fucking irritant het gejank en gezeik. Laat ons lekker genieten en gefrustreerd zijn van deze game.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...