Jump to content

FIFA 16


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 394
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    54

  • TekaLoca

    53

  • KoningJesper

    37

  • NickOwnage

    34

Alhoewel er bij FIFA meestal niet super veel verandering is, is het voor mij elk jaar wel weer een game dat ik koop. En voor mij is het eigenlijk nooit een miskoop. Ik vind die zestig euro dat ik elk jaar betaal voor FIFA zelfs beter besteed dan dat ik zestig euro uitgeef aan een nieuwe Assassins Creed dat wel heel veel veranderd is. Puur omdat ik het ontzettend veel speel. Ik heb dit jaar alleen op Ultimate Team bijvoorbeeld al meer dan 350 wedstrijden gespeeld. En dat terwijl ik groot deel van mijn tijd carrière speel of gewoon aan het handelen ben. FIFA is dus ook echt wel een game dat ik het hele jaar door blijf spelen en ga ik dus zeker volgend jaar weer halen.

Natuurlijk hoop ik wel dat er in FIFA 16 een paar leuke toevoegingen komen. En dan met namen bij carrière, dat veranderd immers elk jaar nauwelijks. Ze gooien er een nieuwe interface overheen en laten het voor een groot deel hetzelfde. De grote toevoeging van dit jaar was natuurlijk de volledige licentie van de Barclays Premier League. Dat vond ik wel echt een verbetering en daarom speel ik ook heel veel met teams uit Engeland. Het zou dus mooi zijn als ze dit met meerder competities gaan doen, te beginnen bij Duitsland en Spanje. Ook hoop ik dat ze de jeugdopleiding per club realistisch maken. Dat ze bijvoorbeeld bij AC Milan in de jeugdopleiding Mastour zetten. Of dat je bij Ajax Nouri na enkele seizoenen naar het eerste kan halen. Ook moet de verbinding tussen Barca B en het 'grote' Barcelona beter. Die werken nu namelijk nog als aparte clubs.

Verder hoop ik natuurlijk op een nieuwe commentator. Want na zoveel jaar Mulder en Ten Apel wordt het wel erg voorspelbaar. Ook hoop ik dat er een nieuwe spelmodus komt naast FUT, wat ook online is. Na zoveel jaren FUT lijkt mij dat iig wel leuk. Een online carrière zoals hierboven aangegeven is lijkt mij dan ook wel een erg goed idee, alhoewel de uitwerking moeilijker is. Ze mogen wat mij betreft ook wel iets meer moeite steken in de gezichten van Eredivisie spelers, die zijn namelijk niet te herkennen. En als laatste hoop ik dat ze Braziliaanse competitie weer toevoegen, daar zitten namelijk veel snelle en technische spelers.

Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar het vrouwenvoetbal. Opzich zit er wel veel potentie in, mochten ze het goed uitwerken.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Waar neer pleuren ze de Jupiler league er nou in?

Is niet een belangrijke competitie voor EA.

Maar wel belangrijker dan dat hele vrouwenvoetbal.

Seksisme ten top. Vrouwenvoetbal is toevallig belangrijker dan bugs fixen of een deftig spel maken. :t

Link to comment
Delen op andere websites

Waar neer pleuren ze de Jupiler league er nou in?

Is niet een belangrijke competitie voor EA.

Maar wel belangrijker dan dat hele vrouwenvoetbal.

Seksisme ten top.

Hoezo is dat seksisme? Leg eens uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Seksisme ten top. Vrouwenvoetbal is toevallig belangrijker dan bugs fixen of een deftig spel maken. :t

Dit slaat echt werkelijk helemaal nergens op. Vrouwenvoetbal wordt steeds populairder in de wereld. Ik kan me dan ook wel voorstellen dat mensen graag het vrouwenvoetbal in zo'n game zien, puur om het vrouwenvoetbal te promoten. Daarnaast zie ik niet hoe vrouwen in een voetbalpakkie iets met seks te maken kunnen hebben; de kleding gaat ten slotte niet uit hoor. Of jij moet een gekke fetish hebben.

En daarnaast; tuurlijk fixen ze bugs. Ze zijn niet jaren bezig om een paar vrouwenteams in de game te stoppen hoor. Dit is de eerste aankondiging en er zal ongetwijfeld meer bij komen. Ik vind het in ieder geval een leuke toevoeging. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ja want aan vrouwenvoetbal heb ik meer dan iemand die een profclubs een goal of aanval verneukt door voor me te komen lopen ek dit heb je soms ook in carriere. (Hetzelfde team, geen tegenstander dus :7)

Dat dit het eerste is wat ze zeggen is dik kut, dan weet je zo verwacht er niet teveel van. Scheidsrechters, publiek, carriere mode, bugs, Oekraïnse competitie, ... is voor mij belangrijker dan 12 vrouwenteams.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ja want aan vrouwenvoetbal heb ik meer dan iemand die een profclubs een goal of aanval verneukt door voor me te komen lopen ek dit heb je soms ook in carriere. (Hetzelfde team, geen tegenstander dus :7)

Dat dit het eerste is wat ze zeggen is dik kut, dan weet je zo verwacht er niet teveel van. Scheidsrechters, publiek, carriere mode, bugs, Oekraïnse competitie, ... is voor mij belangrijker dan 12 vrouwenteams.

Dat zijn allemaal kleine toevoegingen. En daarnaast heeft voor niemand die Oekraïense competitie nut, behalve voor jou dan.

Nogmaals; met vrouwenvoetbal zit er een diepe gedachte achter in verband met discriminatie. Vrouwen horen gewoon ook in het voetbal thuis en het vrouwenvoetbal is steeds meer in opkomst. Ik vind dit dus een zeer sterke en daarnaast logische verbetering.

Bugs gaan er overigens standaard uit, dit hoeft niet in een persbericht naar voren te komen. Scheidsrechter en publiek zijn kleine aanpassingen die niet voor een eerste persbericht nieuwswaardig zijn. Daarnaast wordt carrieremodus elk jaar aangepast en hier zal ongetwijfeld nog wat over komen. Echter, carrieremodus is niet "nieuw" dus waarom zouden ze daar bij een eerste persbericht mee komen? En een competitie erbij... Tja, ook niet nieuwswaardig. Helemaal niet als het over Oekraïne gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel blij zijn met de competitie van Oekraine. Shaktar vind ik namelijk een van de fijnste clubs om mee te spelen. Veel balvaardige spelers die een grote potentie hebben om flink te groeien. Denk daarbij aan Douglas Costa (5 star skills), Bernard (Veel pace en goede voorzetten), Azevedo verdediger (5star skills)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou Oekraïne ook wel verwelkomen. Shaktar Donetsk (CL), Dnjepr (EL finale), Dinamo Kiev (Lens) zijn toch niet niks

Dat zijn de enige clubs die een beetje status hebben. Voor de rest is het toch een drama? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...