Jump to content

FIFA 16


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 394
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    54

  • TekaLoca

    53

  • KoningJesper

    37

  • NickOwnage

    34

  • 2 weken later...

De Jupiler League, ik denk dat er heel veel Nederlandse gamers zijn die daar al jarenlang op wachten. Zolang het Nederlandse voetbal echter presteert op het huidige niveau, is er denk ik weinig hoop dat die competitie er (op korte termijn) zal gaan komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen van de grotere competities zitten er lagere niveaus in, dus geen tweede niveaus van Nederland of België. Met de toevoeging van vrouwenvoetbal verwacht ik daar eerder een uitbreiding van het aantal landen en misschien zelfs wel competities op termijn.

Link to comment
Delen op andere websites

CLj0VcGWsAEoPZe.png

EA heeft zojuist het nieuwe design van de FUT-kaartjes bekend gemaakt. Ik vind ze er zelf wel

mooi uit zien, vooral de verschillende bovenkanten. Ik vind alleen de glimmende zilveren kaart

te wit. Maar het is wel mooier dan dit jaar vind ik. Voor de rest lijken ze wel veel op wat we nu

hebben vind ik.

CLkq77DWEAABMuS.jpg

EA heeft ook acht nieuwe legends bekendgemaakt, al boeit mij dat niet zoveel aangezien ik niet

op de Xbox speel. Ook hebben de Legends nu een oranje lijntje met alle spelers, waardoor ze

in elk team passen en ze dus nog veel beter zijn. Succes aan de Xbox mensen volgend jaar..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...